handdator

Visa fullständig version : Adressändra

rQx
2012-11-20, 20:19
Hej!

Jag och min tjej ska flytta ihop, vi flyttar nu från vars en adress.
Vi tänkte adressändra på adressändra.se. Vi ska då skicka in två blanketter, en för varje person. Men när man ska skriva in vem ska ska flytta på steg 1, så står där "ange alla personer som ska flytta". Ska jag då ange både jag och min tjej som flyttare och min tjej göra samma sak? Eller bara mig själv som flyttare. Någon som gjort detta nyligen? För det står lite klyddigt på hemsidan :)

Tacksam för hjälp :)

Melinda
2012-11-20, 20:20
Hej!

Jag och min tjej ska flytta ihop, vi flyttar nu från vars en adress.
Vi tänkte adressändra på adressändra.se. Vi ska då skicka in två blanketter, en för varje person. Men när man ska skriva in vem ska ska flytta på steg 1, så står där "ange alla personer som ska flytta". Ska jag då ange både jag och min tjej som flyttare och min tjej göra samma sak? Eller bara mig själv som flyttare. Någon som gjort detta nyligen? För det står lite klyddigt på hemsidan :)

Tacksam för hjälp :)

Det är alla andra om det nu finns fler i samma hushåll som ska skrivas in där. Kommer man från två olika adresser så får ni göra en var

rQx
2012-11-20, 20:23
Ah, så det avser bara dom i samma hushåll. Det kunde dom ju skrivit :P Tack för hjälpen :)