Visa fullständig version : roligast på kolozzeum?
Vem får er att dra på smilbanden oftast?
själv tror jag att jag tycker ristretto.
Jag tycker Chaan verkar vara en jäkligt skön människa :hbang:
Spartansk
2012-11-14, 00:27
Är lite för självupptagen, brukar inte lägga andra på minnet.
Jag brukar mest skratta åt mina egna skämt.
BelowAverage
2012-11-14, 00:34
Finns så många kul typer :)
på rak arm
Chaan, Spartansk, mitosis, Ristretto, kwon, filmjölk, pernam, olsson80
Paperweight
2012-11-14, 00:39
Ristretto och Spartansk! :)
filmjölk
2012-11-14, 00:54
Spartansk, Rikard Jansson, Hurril, Lellan, DAndersson, Chaan, Tricklew får mig att småskratta ofta. Mini får mig att gapskratta fast sällan. Svårt val.
Tricklew, och hurril när han väl vågar sig fram.
självklar etta var hurril förr om dagarna, nu för tiden är det Spartansk skön lirare det där
Arazyz, hans inlägg får mig att skratta :) skrattar dock för att jag blir bedrövad, men skratt som skratt.
Viktor_Balck
2012-11-14, 02:01
Masterchief är skön, även King Grub har ju sina tillfällen med komiska inlägg.
Spartansk
2012-11-14, 02:45
Jaha, jag ser ju här vilka som ska få komma på mitt kalas!
Haha, får ta och hålla med. Spartansk delar nog 1aplatsen. Även filmjölk är rolig!
Kwon och Halldin med sina paintbilder back in the days.
Spartansk
2012-11-14, 07:56
Halldin med sina paintbilder back in the days.
*Host*.
King Grub, kwon, Halldin, filmjölk och Spartansk är top fem.
RJ, 312, Ristretto, när King Grub drar nåt sarkastiskt är det ofta kul, spartansk underhåller ofta, filmjölk med sina polls/homofixering, konkelbär är inte kul som ha-ha men hans inlägg i bildtrådar är ovärderliga.
Akerhage
2012-11-14, 10:03
Kwon då. Och inte elakt menat men tycker inte spartansk är så rolig och verkar väldigt självgod ibland ;) kram
Spartansk
2012-11-14, 10:09
Och inte elakt menat men tycker inte spartansk är så rolig och verkar väldigt självgod ibland ;) kram
Det är lugnt!
Det är lugnt!
^^ Säger han ja, men Akerhage, du kommer bli bildligt lustmördad i en dråplig paintbild på ett förnedrande och överbrutalt vis.
Tricklew
2012-11-14, 10:14
Finns många roliga på kolozzeum, vissa drar skämt, vissa har en skön attityd som är roliga genom den, skrattar regelbundet på kolozzeum, men det krävs en sorts tråd för att locka fram humorn.
Ofta vet man om en tråd kommer leda till roliga inlägg bara genom att läsa trådrubriken, vissa ämnen är helt enkelt garanterade att locka fram humorn i koloiterna. En fest med kolozzeums roligaste användare hade säkerligen varit skitkul.
Spartansk
2012-11-14, 10:15
^^ Säger han ja, men Akerhage, du kommer bli bildligt lustmördad i en dråplig paintbild på ett förnedrande och överbrutalt vis.
Haha. Nädå. Min syrra brukar säga samma sak. Hon brukar förresten också skriva "kram" i slutet på alla sina meddelanden. Akerhage, är du min syrra?
Filmjölk är en naturbegåvning. Halldin har också klämt ur sig riktigt bra verser.
Raschmus
2012-11-14, 10:37
Spartansk. Finns många roliga men som man tycker illa om så fort de verkar hjärndöda politiskt eller motsätter ens egna åsikter i moralfrågor. Än så länge klanderfritt register för tidigare nämn.
Akerhage
2012-11-14, 10:38
Haha. Nädå. Min syrra brukar säga samma sak. Hon brukar förresten också skriva "kram" i slutet på alla sina meddelanden. Akerhage, är du min syrra?
Fan nu röjer du min identitet!
Tricklew
2012-11-14, 10:49
Akerhage borde dra sig ut och träffa lite Gbg-koloiter, vi välkomnar gärna en ny själ.
Ristretto
2012-11-14, 10:52
Haha, man får ju prestationsångest av detta.
Lägger också min röst på filmjölk och spartansk, var så god.
Arazyz, hans inlägg får mig att skratta :) skrattar dock för att jag blir bedrövad, men skratt som skratt.
:laugh::laugh::laugh:
+1!
Jag brukade alltid blanda ihop Ristretto med hejhopp79.
Och filmjölk med minimjölk, lättmjölk, mellanmjölk, tjockmjölk och allt vad de heter.
Hurril,pirre och filmjölk.
Ska man räkna inaktiva medlemmar tror jag Yankeee var roligast, även Ryska Raketen och hans reinkarnationer hade sina stunder. Hurril är rolig ibland och har rätt mycket sköna uttryck. En annan som skriver väldigt sköna inlägg är Saft Und Kraft, hela hans sätt att skriva på gör saker roliga även när han inte skämtar.
Slarti och Grub. Det är något med Grub som gör att det blir så komiskt när han väl postar roliga inlägg.
beckman88
2012-11-14, 14:08
Jörgen, Allan.
Slarti och Grub. Det är något med Grub som gör att det blir så komiskt när han väl postar roliga inlägg.
Visst ja, kände att jag hade glömt någon och nu kom jag på vem. Slarti kan vara rolig som fan ibland!
http://emeliecarin.blogg.se/images/2008/filmjlk_22502765.jpg
Får min röst.
wcanca (Eller vad han heter) finner jag smått underhållande också.
King Grub och Kwon är roliga.
HookersUnited
2012-11-14, 15:04
jwzrd (Hurril har sina stunder, men det är lite för återhållsamt)
skaparn
Master Chief
Birkharju
2012-11-14, 15:08
Det är något med Grub som gör att det blir så komiskt när han väl postar roliga inlägg.
+1
Grub, Spartansk, Ristretto, 312, filmjölk.
Kebab-Arne
2012-11-14, 16:52
Solros, var dock ett väldans tag sen jag såg han skriva något. Lätt den medlem som är roligaste i förhållande till antal inlägg iallafall.
Tediiieee
2012-11-14, 16:59
ArneP
Ticklew, Filmjölk, Chaan & Spartansk.. M.f.
Jockefoten
2012-11-14, 19:18
Jockefoten.
SannedTempos
2012-11-14, 19:24
Hurril, Halldin, Victor_Balck, Slarti, Justin Credible (inte aktiv alls längre?), Kwon
BelowAverage
2012-11-14, 19:56
Jockefoten.
+1
Postar för lite utanför game GOT-tråden!
Den starka kontrasten, blir en chock.
Robbmeister
2012-11-14, 20:12
Jag fick faktiskt en HEUREKA-moment angående detta för nån vecka sen. Det hela är ganska logiskt när man tänker på det. Vid gas+sprutbajs, gäller det helt enkelt att lägga anushålet högre än resten av tarmsystemet, så att soppan liksom rinner tillbaka i tarmen, och gasen kan tömmas ut ljudlöst. Man gör alltså denna yoga-övning på badrumsmattan en stund:
http://29.media.tumblr.com/tumblr_lyc5d2ygQF1r8my5go1_500.jpg
Det är inte meningen att man ska köra tub-girl rakt ut i luften, utan sitter man upp och ner en stund, har man åtminstone en liten stund på sig att sätta sig på toan som vanligt, och köra papperstricket (http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=4967738&postcount=8308), innan bajset rinner tillbaka.
Hahaha helt klart Slarti :D
"All-time" roligast blir svårt (Kwon och Slarti är helt klart nominerade dock). Men om man fokuserar på de som varit roligast "på sistone" så ligger filmjölk väldigt bra till.
Den forna JWZRD (Hurril?), enbart för att man vet att det satt en så ful människa och skrev alla hans inlägg...
:D
Rikard Jansson
2012-11-14, 23:33
filmjölk&saft und kraft
Latissimus Dorsi
2012-11-14, 23:37
chaan, men många andra är roliga. folk överlag här är rätt roliga.
Kwon är rolig men verkar inte vara så aktiv numera. Fanns en del fd medlemmar som var roliga och ganska elaka, Herkulez om jag inte minns fel?
clash och krampus speciellt de tidiga alstren, som inte längre finns med oss mer än i minnet
RJ, 312, Ristretto, när King Grub drar nåt sarkastiskt är det ofta kul, spartansk underhåller ofta, filmjölk med sina polls/homofixering, konkelbär är inte kul som ha-ha men hans inlägg i bildtrådar är ovärderliga.
+1
Grub, Spartansk, Ristretto, 312, filmjölk.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_le2h1725ZZ1qfu4tho1_400.gif
Grazzafukkinrazzi
2012-11-15, 01:30
Svennebanan och Kim Jong-Il.
Annars brukar det vara spridda skurar och många har sina enstaka moments. Grotesk brukar ha flertalet men har tappat stinget på slutet tycker jag.
Jag måste slå ett slag för JoeyP och hans inlägg om gubben i bastun. :D
Den forna JWZRD (Hurril?), enbart för att man vet att det satt en så ful människa och skrev alla hans inlägg...
Ha! Henry din korvryttare :)
hahavaffan
2012-11-16, 11:08
Grotesk lätt.
Synd att Kolo gått misste om en del Body-medlemmar. Bla Store Abraham var en riktigt skön karaktär, hatad och älskad :d
JanOlsson
att läsa hans paranoia över vad massinvadringen kan betyda får mig faktisk å skratta till :D
JanOlsson
att läsa hans paranoia över vad massinvadringen kan betyda får mig faktisk å skratta till :D
Men visst är det väl så att JanOlsson är Ryssen?
Som är en naken pojke!?
Tror jag icke. Dock är det mer troligt att Tjabolabo är Ryssen (Bla andra dubbelkonton ryssen har)
Gabriel174
2012-11-16, 14:33
+1
Annars filmjölk & Chaan.
Ha! Henry din korvryttare :)
:cool:
Ristretto
2012-11-18, 00:23
Jag har nu, efter nogsamt övervägande, kommit fram till att Sheogorath får min röst.
312 är rätt söt också.
Sheogorath
2012-11-18, 18:32
jag har nu, efter nogsamt övervägande, kommit fram till att sheogorath får min röst.
312 är rätt söt också.
yes!!!!!
(ristretto får min röst. no ryggdunking, I'm seriously)
yes!!!!!
(ristretto får min röst. no ryggdunking, I'm seriously)
Ni är säkert sponsrade av livsmedelsbranschen båda två!!
JackieBoy
2012-11-18, 19:12
JanOlsson
+1
Arnes inlägg om Zyzz är lite komiska också.
Ristretto
2012-11-18, 22:55
Ni är säkert sponsrade av livsmedelsbranschen båda två!!
Ja?
Jag har nu, efter nogsamt övervägande, kommit fram till att Sheogorath får min röst.
312 är rätt söt också.
Detsamma gullet. Dina t-rolls är kul. :naughty:
Måste nämna Spettet och allt med kladdkakorna också.
Solros, var dock ett väldans tag sen jag såg han skriva något. Lätt den medlem som är roligaste i förhållande till antal inlägg iallafall.
Haha, jag är inne varje dag och läser, men skriver sällan. :)
Eftersom Ristretto fått så många "röster" blir jag nyfiken på vad han sagt för skoj? Här i Allmänt har jag typ inte sett honom skriva.
Spartansk
2012-11-21, 20:20
Eftersom Ristretto fått så många "röster" blir jag nyfiken på vad han sagt för skoj? Här i Allmänt har jag typ inte sett honom skriva.
Han skriver inte så mycket, men han är jävligt klockren många gånger när han väl skriver. Han är en sån där som har vett att hålla tyst när han inte har något vettigt att skriva.
Är väl bara att söka på hans inlägg. :)
Spartansk klar etta. Andra som är roliga är Slarti och filmjölk.
BelowAverage
2012-11-22, 22:55
gober
Härligt dräpande kommentarer i pkstil - utan att det blir skitnödigt.
gober
Härligt dräpande kommentarer i pkstil - utan att det blir skitnödigt.
Håller med, Gober är en bubblare på listan, speciellt nu på senaste!
Håller med, Gober är en bubblare på listan, speciellt nu på senaste!
gober är kul, håller med!
gober är kul, håller med!
Tack.
clash och krampus speciellt de tidiga alstren, som inte längre finns med oss mer än i minnet
Et nomine patri et fili et spiritus sancti. Amen.
stolpskott
2012-11-24, 19:05
Spartansk klar etta.
En tyst minut för vår fallna broder.
Jockefoten
2012-11-24, 19:22
Hur blev han bannad? :O :O
En tyst minut för vår fallna broder.
Va fan.. :(
Vad fan har du gjort Spartanskt?
Tror han återkommer då han inte kan hålla sig ifrån jaaaaaaags tråd :D
filmjölk
2012-11-24, 21:51
Spartansk måste ju bara ha självbannat sig, mer godhjärtad och oförarglig människa finns inte. Skall skriva till honom på FB och höra efter.
Skulle gissa på att han fick en varning för mycket, kanske skrev något skoj i den där snelhest tråden om hur jobbigt det är att marklyfta?
Traspansk
2012-11-25, 01:39
Det var mycket med Spartansk som var roligt. Sättet han helt osubtilt alltid skulle citera och svara på inlägg om de var skrivna av tjejer. Hur han, med vänsterhanden, skrev kommentarer i tjejers journaler och till deras bilder.
Viktor_Balck
2012-11-25, 03:19
Det var mycket med Spartansk som var roligt. Sättet han helt osubtilt alltid skulle citera och svara på inlägg om de var skrivna av tjejer. Hur han, med vänsterhanden, skrev kommentarer i tjejers journaler och till deras bilder.
Tyckte han var skittråkig, bra han blev bannad!
Abstinensen visade sitt fula ansikte efter någon timme.
Han (och många andra) larvade sig i en tråd om marklyft.
Skönt att han försvann.
Man skämtar inte om marklyft.
Man skämtar inte om marklyft.
Sant, det blev för mycket drag i den tråden.
Sant, det blev för mycket drag i den tråden.
Jepp, vi måste lyfta nivån lite.
Sheogorath
2012-11-25, 11:36
Jepp, vi måste lyfta nivån lite.
Det blev för mycket råa skämt :(
Det blev för mycket råa skämt :(
Som romarna säger, att vara rak på sak blir ofta kronan på verket.
Äsch vi kommer inte marka av att han är borta. Det blir snarare ett lyft för hela forumet!
Jag som tyckte den tråden lyfte från att varit helt död. Blev ju riktigt skojsig.
Mm, sluta vara så stela, vi klarar oss nog utan Spartansk.
Fishtank
2012-11-25, 11:54
Något jag missat?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sluta belasta ordskämten nu... Alla klarar inte ökningen!
Haha, de där ordvitsarna alltså... var tvungen att lägga mig på marken ett tag.
stolpskott
2012-11-25, 12:43
(Mar)klyftigt.
Det där var sämst hittills. Markligt, då du brukar dra rätt bra skämt. Tycker du behöver rycka upp dig, din form har varit urusel den senaste tiden. Ledsen, men det är den råa sanningen.
Det känns tungt att höra.
stolpskott
2012-11-25, 12:55
Vilket snabbt lyft! Det finns hopp för dig ändå :)
Det är bara att nöta så sitter det till slut.
De som fått mig att dra på smilbanden mest är Kwon, Slarti och Ronn!
Latissimus Dorsi
2012-11-25, 12:58
Verkligen @10
Gunham eller mapa kommer snart in och äger i (mar)klyftighet.
Nu börjar det blir repetition på skämten här! Pressa inte ut dem.
Nu börjar det blir repetition på skämten här! Pressa inte ut dem.
nä, drar man de för många gånger för fort så kan man lätt slita sönder dem.
Eddie Vedder
2012-11-25, 14:58
Verkligen @10
j5r_vHN_fkw
Sheogorath
2012-11-25, 16:54
nä, drar man de för många gånger för fort så kan man lätt slita sönder dem.
Det gäller att hitta nya vinklar på skämten så att man får kontakt med läsarna.
Det gäller att hitta nya vinklar på skämten så att man får kontakt med läsarna.
Så länge det är ett tungt svar så bryr jag mig inte huruvida jag får kontakt med läsarna eller inte.
Så länge det är ett tungt svar så bryr jag mig inte huruvida jag får kontakt med läsarna eller inte.
Nu tappar du tråden! Dags att sänka standarden lite kanske?
Dock kommer du få mycket kritik för din hållning i frågan samt utförande i svaret.
Jag skulle vinna ifall jag orkade skriva någon gång
Tror det krävs lite fler markanta medlemmar för att väcka liv i tråden. Vad tror ni? Bara vi tar i tillsammans så brukar det gå bra!
Tror det krävs lite fler markanta medlemmar för att väcka liv i tråden. Vad tror ni? Bara vi tar i tillsammans så brukar det gå bra!
wb <3
Wipflash
2015-03-25, 20:45
R scarpa, hans kostråd är komedi på hög nivå
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.