Visa fullständig version : Bastu i Göteborg?
Nordenator
2012-11-09, 22:52
Hallojs lapskojs. Jag är på jakt efter bastu i Göteborgsområdet. Jag har läst lite om något vid saltholmen, någon stuga Chalmers har långutifan och sådant, men jag har inte hittat något vettigt alternativ relativt centralt. En bastu på ett gym eller något liknande är totalt ointressant i detta fallet. Mer i linje med det jag söker är någon lokal man kan hyra/boka en kväll.
Några idéer?
Baskagge
2012-11-09, 22:58
Chalmersbastun måste man vara chalmerist för att få hyra, mig veterligen. Sjukt najs ställe dock.
Nordenator
2012-11-09, 23:17
Chalmersbastun måste man vara chalmerist för att få hyra, mig veterligen. Sjukt najs ställe dock.
Ett större problem är hur off den ligger. Jag tänkte mig något som inte är så sjukt omständigt.
Nordenator
2012-11-10, 16:09
Ingen? :(
Kanske inte vad du söker. Men Sportlife Exclusive har ju en särskild avdelning som går att hyra. Det finns pool och bastu, lite spa-aktigt.
St. Jörgens park resort har ju en jäkla massa bastus annars.
Nordenator
2012-11-10, 17:14
Kanske inte vad du söker. Men Sportlife Exclusive har ju en särskild avdelning som går att hyra. Det finns pool och bastu, lite spa-aktigt.
St. Jörgens park resort har ju en jäkla massa bastus annars.
Mja. Mer en lokal där man kan sitta och dricka öl och snacka skit i.
Strike bowling.
Men ja hade mycket hellre lagt pengarna på ett schysst spa. Arken är min favorit. Tror de har 6 olika bastus där.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.