Visa fullständig version : Gör äggen mer kaloririka
yeahyeah123
2012-11-07, 16:35
Ägg innehåller ju mycket protein och är bra för kroppen med vitaminer och allt vad skiten innehåller. Bra föda för bulk men känns dock som att dom är ganska så kalorisnåla, ca 80kcal per ägg. Vad blandar ni med äggen för att få så mycket kalorier som möjligt. Kokta eller stekta. Kom med tips. Tack.
StarkaUlf
2012-11-07, 16:36
Om jag nu vill göra en omelette mer kalorität, så kör jag i standardmjölk eller grädde.
Annars ökar jag bara på kolhydratskällan / mer mjölk i ett glas.
Gör äggsmör!
Koka x ägg. Hacka (vänd på den i slicern) och rör ned lite för mycket smör för att du ska känna dig bekväm. Salta efter tyckte. Lägg på en macka. Profit.
Skiva äggen och göra äggmackor med mycket smör och majonäs är inte fel. Ett stort glas röd mjölk till det.
Gör du äggröra och blandar ordentligt så suger äggen upp väldigt mycket smör. Två skivor rostat vitt bröd till det och ett par glas rödmjölk.
Varför inte mera ägg bara? Fram med kalles kaviar och koka 5 extra ägg. Problemet löst!
vicarious
2012-11-07, 17:18
Majo.
Gör äggsmör!
Koka x ägg. Hacka (vänd på den i slicern) och rör ned lite för mycket smör för att du ska känna dig bekväm. Salta efter tyckte. Lägg på en macka. Profit.
+1
Dock ska man lägga det på en finsk pirog. *drool* x 100!
+1
Dock ska man lägga det på en finsk pirog. *drool* x 100!
Köp ett lantbröd. Ta bort ena kanten, gröp ur, fylll med äggsmör (det går åt ungefär 15-20 ägg...). Det ger superkrafter.
Fishtank
2012-11-07, 19:06
Köp ett lantbröd. Ta bort ena kanten, gröp ur, fylll med äggsmör (det går åt ungefär 15-20 ägg...). Det ger superkrafter.
All of these epic styrkelyftartrick.
I like it.
Glöm inte att äta det du gröpt ur också.
benaciii
2012-11-07, 19:15
Ät äggen med kaviar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.