Visa fullständig version : Tappar aptiten av craze
Vanligtvis brukar jag bli vrålhungrig precis efter träningen men när jag tar craze innan har jag ingen aptit alls efter passet. Finns det något sätt man kan lösa det här på så man kan få tillbaks aptiten?
Byta kosttilskott eller ät ändå. Nyligen börjat med Craze? Kanske tar ett
tag för din kropp att vänja sig.. Kan vara övergående..
mvh Liza
Vanligtvis brukar jag bli vrålhungrig precis efter träningen men när jag tar craze innan har jag ingen aptit alls efter passet. Finns det något sätt man kan lösa det här på så man kan få tillbaks aptiten?
Om det finns någon annan lösning än den uppenbara ( sluta med craze) vet jag inte. Testade craze vid några tillfällen i våras och tappade aptiten fullständigt, inte bara direkt efter passet heller utan det höll i sig hela dagen (tränar tidigt). Det här var under deff (!) och aptitförlusten var trots det en av de saker som fick mig att välja bort craze.
Oemotståndlig
2012-10-01, 06:23
Craze är en CS (centralstimulerande) dvs som amfetamin, efedrin, kokain, concerta m.m
DOCK är den inte lika stark, men en av dom effekter/bieffekter är att man inte blir lika hungrig.
Det är inte ovanligt att man ger ut efedrin till folk med fetma för att få lite hjälp med att gå ner i vikt.
Concerta brukar man hålla koll på så att patienten inte rasar ner i vikt (om h*n är normal viktiga)
Så som någon annan skrev, ät lika mycket som innan om du började med craze.
Vet inte ts vad han använder och ens vilka (bi)effekter man kan förvänta sig?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.