Visa fullständig version : Bra tips för bicepscurl med stång :-)
kraftsport
2012-09-29, 21:58
Bra tips för bicepscurl med stång :-)
http://www.youtube.com/watch?v=QwJg6nOJ6fM&feature=fvwrel
Han gillar inte att curla med rak stång. His arguments are invalid.
kraftsport
2012-09-29, 22:15
Han gillar inte att curla med rak stång. His arguments are invalid.
Men om det känns bättre för honom att köra med ez-stång så är det ju bara bra för honom. Alla behöver ju inte köra med rak stång om det känns fel. :)
Jag tycker scooby har mycket intressant och vettigt att säga, men han förespråkar ett så fruktansvärt strikt träningssätt, curlar med z-stången och skateboard-squatar.. *facepalm*
Arne Persson
2012-09-30, 04:36
Scooby har en permanent plats i gymclownernas "Hall of Fame".
Skulle aldrig ta tips från Scooby..
Sheogorath
2012-09-30, 11:12
scooby har en permanent plats i gymclownernas "hall of fame".
+1
svenbanan
2012-09-30, 11:17
http://www.youtube.com/watch?v=yLU_BhHyeUE
Hihihi...
Anders The Peak
2012-09-30, 11:26
Scooby har en permanent plats i gymclownernas "Hall of Fame".
Inte för att vara ironisk men vart känner du att du har din plats? Nu tänker jag på dina inlägg i hyllningstrådar typ zyzz osv där du oftast intar en Clowns roll.
Jag kan själv tänka mig att placeras i Gymclownernas " Hall of Fame"
Arne Persson
2012-09-30, 11:40
Inte för att vara ironisk men vart känner du att du har din plats? Nu tänker jag på dina inlägg i hyllningstrådar typ zyzz osv där du oftast intar en Clowns roll.
Jag kan själv tänka mig att placeras i Gymclownernas " Hall of Fame"
Oväntat inlägg från experternas "expert".:)
scooby var personen som fick mig att träna på riktigt och börja vara mer kritisk inom all info som finns i träningsdjungeln. Så all respekt till honom, men jag tar inga råd av honom längre.
Anders The Peak
2012-09-30, 11:55
Oväntat inlägg från experternas "expert".:)
Expert blir man aldrig utan man utvecklas över tid. Möjligtvis har du och jag stor erfarenhet av träning som kan vara bra att förmedla i många träningsrelaterade frågor.
Arne Persson
2012-09-30, 12:30
Expert blir man aldrig utan man utvecklas över tid. Möjligtvis har du och jag stor erfarenhet av träning som kan vara bra att förmedla i många träningsrelaterade frågor.
Där har du fel min vän!:d
Det finns ett antal PT-Nissar/-or i -20 års åldern som bl.a beskrivs som experter...
Normalt får man väl en expertkompetens när man avlagt en docentur efter att man har doktorerat...
Anders The Peak
2012-09-30, 12:46
Där har du fel min vän!:d
Det finns ett antal PT-Nissar/-or i -20 års åldern som bl.a beskrivs som experter...
Normalt får man väl en expertkompetens när man avlagt en docentur efter att man har doktorerat...
Nu var det min uppfattning och inte PT-nissar,
När det gäller PHD så brukar du inte tycka att de har expertkompetens....
Arne Persson
2012-09-30, 14:48
Nu var det min uppfattning och inte PT-nissar,
När det gäller PHD så brukar du inte tycka att de har expertkompetens....
Jag gav bara en mer akademisk översikt över "expert"-begreppet.:)
Iron Bull
2012-09-30, 14:51
kraftsport är reggad maj 2001. Hans ord är sanning. :)
Jag kan utan ansträngning rotera mina händer utåt så att tummarna pekar snett nedåt, säkert nästan 45 grader nedåt...
yes! Jag får använda rak stång!
Evolution pågår
År 3000 upptäcker arkeologerna att rakstångscurlarna hade 1% större överlevnadschans eftersom det bara fanns en EZ-stång på varje gym.
Denna killen är duktigare.
http://www.youtube.com/user/strengthcamp
strengthcamp snubben är rätt muppig tycker jag :)
PureWhey
2012-10-15, 22:47
Klart man kan bli expert på något?
Arne är Expert inom gym/träningsrelaterade från skulle jag säga.
strengthcamp snubben är rätt muppig tycker jag :)
Jag tycker han har rätt genomtänkta koncept och svar på tittarfrågor. En av få vettiga att hämta tips av på youtube där det mesta är rätt diffusa utsvävningar i vanliga fall.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.