Visa fullständig version : vad f*n har man nutella till?
gustafffsson
2012-09-25, 20:45
okej har köpt en burk med nutella nu men insåg just att jag inte har en anning om vad man ska använda det till förutom plättar som jag är för lat för att göra...så kom med lite tips på vad man kan använda det till
vicarious
2012-09-25, 20:49
Ät på macka. Helst vitt bröd.
okej har köpt en burk med nutella nu men insåg just att jag inte har en anning om vad man ska använda det till förutom plättar som jag är för lat för att göra...så kom med lite tips på vad man kan använda det till
Ha det på glass, som frosting på valfri kaka eller ät direkt ur burken!
Anatis87
2012-09-25, 20:51
Som du själv skrev, plättar/pannkakor, eller som vicarious skrev.
Annars kan man alltid använda det när man bakar, somliga äter det utan något till. Det är bara att testa dig fram.
Ristretto
2012-09-25, 20:53
Du tar en sked, sätter dig i soffan med burken och blir lycklig.
Du tar en sked, sätter dig i soffan med burken och blir lycklig.
Älskart
gustafffsson
2012-09-25, 21:02
ska kanske inte gör allt ordagrant häan efter...tog 4 matskedar direkt ur burken, sitter här nu men jävulskt ont i magen och funderar på hur f*n man kan äta direkt ur burken eller om jag har svag mage :S ska testa till glass och på bröd imorgon.
StrangeKraem
2012-09-26, 04:04
I cupcakes.... <3
Och på rostade mackor, i diverse andra bakverk, ALLRA HELST på dom däringa valnötsbröden som dom säljer i bageriet precis utanför, men det hjälper väl inte dig antar jag :(
Jag vill inte vara elak, men jag är nyfiken på hur din värld ser ut när du inte ens kan fantisera fram vad man kan använda Nutella till utan att starta en forumtråd?
Sheogorath
2012-09-26, 05:54
Jag vill inte vara elak, men jag är nyfiken på hur din värld ser ut när du inte ens kan fantisera fram vad man kan använda Nutella till utan att starta en forumtråd?
Lite så ja. Vad kan man INTE ha Nutella till? Möjligen lax.
Får man ont i magen av tre skedar Nutella har man t.o.m. känsligare mage än jag, och då är det illa. Eller så är man inbillningssjuk. :)
ska vara milky way på burk ist :D
gustafffsson
2012-09-26, 17:49
jag är en grå och tråkig person :(
testade nutella till bröd och var så sjuuuuukt gott blir att börja äta det varje morgon för att få i sig lite extra kcal nu*drool*
ska vara milky way på burk ist :D
*drool*
ska vara milky way på burk ist :d
Vart finns det?!
Albin Eriksson
2012-09-26, 18:49
Rostat bröd!
kan ha de på allt! förutom maträtter som innehåller kött/fisk kanske. men rättar som pannkakor passar det fint till!
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
TräningsAnna
2012-10-05, 10:56
Det är jätte gott att ha på sockerkakan så att det blir som en tårta. Annars på en rostad macka är ju ganska svårslaget.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.