xarizma
2012-09-23, 00:49
Sålänge jag känt mig själv har jag varit en person som bryr sig om vad andra tänker om mig i extrema nivåer, jag är väldigt säker när det gäller vissa saker men enormt osäker när det gäller andra. Jag är väldigt lättpåverkad av kommentarer, jag är rädd för att göra fel och jag är en sån person som tänker och bryr sig absolut tok för mycket om småsaker.. Är en grubblare, kan inte släppa saker, vardagen blir väldigt jobbig. Kan handla om saker/forum's på nätet osv. Jag är lite rädd för att ta för mig, är lite väl för mycket bekräftelsesökande och känner att jag behöver andras acceptans, typ deras ''OK'' för att göra något. Känner hela tiden att jag måste få någon form utav bekräftelse hela tiden , ibland i för mycket nivåer så att det blir jobbigt. Har svårt för att just ''GO FOR IT'' .
Väldigt väldigt jobbigt, psykolog har jag varit rädd för hela mitt liv.. Men kanske dags att besöka en.. Hursomhelst, era tankar kan hjälpa mig något galet.. tack i förväg
Väldigt väldigt jobbigt, psykolog har jag varit rädd för hela mitt liv.. Men kanske dags att besöka en.. Hursomhelst, era tankar kan hjälpa mig något galet.. tack i förväg