Visa fullständig version : Gå upp i vikt!
Stivenator
2012-09-10, 22:46
Tjenare, jag är en kille på 16 år som har svårt att gå upp i vikt! Jag är 171cm och väger 58 kg. Gymmat i ca ett halvår och lyckats öka några kilo men sedan så la jag av ett tag pga av att jag bröt handen så jag kunde endast träna ben samt mage och därav gick jag ner till 55 igen. Nu har jag börjat gymma igen sen 2-3 veckor tillbaka och gått upp till 58!
Just nu kör jag på Creatine och det går bra, känner att jag orkar mera på gymmet och liknande men till saken!
Jag vill alltså gå upp i vikt, eftersom jag väger rätt så lite just nu och vill komma uppåt.
Hjälp skulle uppskattas
MVH // Stefan!
Tjenare, jag är en kille på 16 år som har svårt att gå upp i vikt! Jag är 171cm och väger 58 kg. Gymmat i ca ett halvår och lyckats öka några kilo men sedan så la jag av ett tag pga av att jag bröt handen så jag kunde endast träna ben samt mage och därav gick jag ner till 55 igen. Nu har jag börjat gymma igen sen 2-3 veckor tillbaka och gått upp till 58!
Just nu kör jag på Creatine och det går bra, känner att jag orkar mera på gymmet och liknande men till saken!
Jag vill alltså gå upp i vikt, eftersom jag väger rätt så lite just nu och vill komma uppåt.
Hjälp skulle uppskattas
MVH // Stefan!
Du går ju upp i vikt. Vad är problemet? :)
användaren
2012-09-10, 23:24
Läs deffguiden och gör tvärtom
Hjälp skulle uppskattas
MVH // Stefan!
Eftersom du både är ganska ny och ung tycker jag personligen följande:
Träna, ät efter aptit, väg dig, går du inte upp med tiden ät mer, fortsätt träna och äta, se om du fortsätter gå upp i vikt, annars ät mer.
Du kan även läsa: http://traningslara.se/konkreta-tips-for-dig-som-vill-upp-i-vikt/
I min åsikt känns det både rätt onödigt för en 16 åring att räkna kcal samt onödigt att räkna kcal direkt från början.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.