handdator

Visa fullständig version : Chaufförer gick bärsärk

Viktor_Balck
2012-09-06, 15:37
Utgång, inga konstigheter.

http://norrteljetidning.se/nyheter/1.1791605-chaufforer-gick-barsark

Kissade på restauranggästers mat
Tre polska lastbilschaufförer gick på pizzeria och drack öl i Hallstavik den 1 augusti. Därefter gick det bara utför.

Efter ett antal öl blev en av chaufförerna, en 29-årig man, nekad mer alkohol eftersom han var för full. Då gick han och kissade på andra gästers mat och öl. Hans vänner började knuffa andra gäster, eftersom de trodde att dessa hade ringt polisen.

När en av chaufförerna försökte få ut 29-åringen från pizzerian snubblade de över varann, varpå 29-åringen slog sin kompis och försvann från platsen. Polisen kom och omhändertog kompisen.

Vad som hände sedan är delvis höljt i dunkel. Klart är att 29-åringen någonstans tappade bort sina kläder, innan han dök upp runt ett hörn och slog ner en man som klev ut från sin port, så dennes löständer flög ut.

Offret beskriver 29-åringen som klädd i ”endast kalsonger” och med ”en galen blick”. 29-åringen trampade sedan sönder mannens löständer. Därefter klev 29-åringen in i en annan mans kök. Mannen frågade om den oklädde och blodige 29-åringen behövde hjälp och om han skulle skjutsa honom någonstans. När de kommit ut till mannens bil klippte 29-åringen till mannen, som lyckades ta sig in i huset igen och be sin fru larma polisen. Då försvann 29-åringen från platsen.

Någon gång under kvällen har 29-åringen försökt stjäla en bil på en uppfart. Olyckligtvis för honom var bilen utrustad med alkolås, så han kunde bara rulla fem meter. På sätet lämnade han kvar ett paket cigaretter och sitt mastercard.

Strax innan klockan 01 fick polisen fast honom.

Nu har 29-åringen dömts för två fall av misshandel och försök till tillgrepp av fortskaffningsmedel till tre månaders fängelse. Han ska betala skadestånd till de två offren, sammanlagt 25 000

Dreas
2012-09-06, 15:39
Polare åt Melinda?

ceejay
2012-09-06, 15:39
haha vilken lirare. Han hann med mycket den kvällen

PowPow
2012-09-06, 15:41
Och folk säger att man kan ha kul utan alkohol..

Mental
2012-09-06, 15:41
Det polska ölsinnet strikes!

zeusden1
2012-09-06, 15:43
Vilken trevlig baksmälla han måste haft dagen efter

Persund
2012-09-06, 15:47
Haha tog snefyllan till en helt ny nivå

älskarcola
2012-09-06, 15:48
Ingen video? För lat för att läsa :(

Donner
2012-09-06, 15:49
lhUD4pwVWpM

2.48 in :)

filmjölk
2012-09-06, 15:59
vad är det med polacker och extrema snedfyllor? de super ju mycket så man kan väl tänka sig att vanan vid sprit borde ta bort sånt här, men icke.

Jag träffade en polack en gång i jobbet som patient (rolig anekdot, för rolig för att tystnadsplikten skall avhålla mig ifrån att berätta). Han kom ihåg att han gick ut och skulle festa med en bekant i Warsawa. Sen är allt svart, och han vaknar upp i en bältessäng - en vecka senare (fick han reda på senare)- på en psykiatrisk avdelning i ett land han aldrig vart i, och att två feta mentalskötare (jag var en av dem) pratar med honom på ett språk han inte förstår. Han har inget minne av veckan, han är positiv på precis alla droger man kan vara positiv på på en urinsticka (och uppger att han inte testat mer än hasch någon enstaka gång innan). Han har inget pass, ingen plånbok och klädd i sjukhuskläder, i fel land. det dröjer flera timmar innan en tolk hjälper honom att kommunicera med någon. Fyfan vilken baksmälla.

Rikard Jansson
2012-09-06, 16:03
Vad är det som är så speciellt med historien? Är det inte så man gör när man är ute på fest?

Mental
2012-09-06, 16:15
Vad är det som är så speciellt med historien? Är det inte så man gör när man är ute på fest?

Gör du så när du är ute på fest?

Rikard Jansson
2012-09-06, 16:17
Gör du så när du är ute på fest?

Alltså jag har ju aldrig gjort exakt så men ser inget ovanligt med hans beteende?

Mental
2012-09-06, 16:18
Alltså jag har ju aldrig gjort exakt så men ser inget ovanligt med hans beteende?

Berätta hur du brukar göra?

Rikard Jansson
2012-09-06, 16:19
Berätta hur du brukar göra?

Det är väl inget speciellt beteendemönster men man drar väl fram dunken och dricker tills det svartnar, så märks det vad som händer :)

Yes
2012-09-06, 16:21
Så typiskt finskt.

Herr Oberst
2012-09-06, 16:35
Tycker det är lite underkänt att han inte våldtog frun som ringde till polisen. Något slags straff borde han ju gett henne.
Annars så verkar det varit en väl genomförd runda av polskin

hahavaffan
2012-09-06, 17:01
Alltså jag har ju aldrig gjort exakt så men ser inget ovanligt med hans beteende?Bra liv!

agazza
2012-09-06, 17:23
Kissa bland folks mat och dryck var ju bara grisbeteende, sådana finns här också, men det är dom man inte vill bjuda på festen, inte ens i norrlands urskogar.

Men i övrigt lät det mer eller mindre som en stökig helg bara

tjing
2012-09-06, 17:24
Känns spontanskt som ett typiskt finskt förfarande. Men polacker och finnar känns lite som samma skrot och korn.

Rikard Jansson
2012-09-06, 18:11
Att ni på fullaste allvar tror att jag är allvarlig säger väl mer om er än om mig, skulle jag tro;d

Tricklew; >170 cm iaf, skulle inte byta med dig om jag så var den mest WTiga människan på jorden, du är den mest bittra, tråkigaste, negativaste och vidriga människa jag har stött på :)

(no offence)

stridis
2012-09-06, 18:17
Känns spontanskt som ett typiskt finskt förfarande. Men polacker och finnar känns lite som samma skrot och korn.

http://blogs.r.ftdata.co.uk/beyond-brics/files/2012/08/red-card.jpg

Tricklew
2012-09-06, 18:20
Att ni på fullaste allvar tror att jag är allvarlig säger väl mer om er än om mig, skulle jag tro;d

Tricklew; >170 cm iaf, skulle inte byta med dig om jag så var den mest WTiga människan på jorden, du är den mest bittra, tråkigaste, negativaste och vidriga människa jag har stött på :)

(no offence)

KThHcJoJCqI

agazza
2012-09-06, 18:26
[yt]KThHcJoJCqI[/t]

:laugh:

rooz
2012-09-06, 18:26
Trickkan är en härlig kille Irl.

Rikard Jansson
2012-09-06, 18:27

det reflekteras inte på forumet iaf

älskarcola
2012-09-06, 18:29

men på internet ska man vara toff

Tricklew
2012-09-06, 18:33
men på internet ska man vara toff

Äh, jag är trevlig på internet också, men om man spelar oförstående, och låtsas som att misshandel och urinering på folk/mat händer varje gång man dricker så förtjänar man kanske en liten kommentar. Sticker man ut hakan kommer någon svinga.

älskarcola
2012-09-06, 18:40
Äh, jag är trevlig på internet också, men om man spelar oförstående, och låtsas som att misshandel och urinering på folk/mat händer varje gång man dricker så förtjänar man kanske en liten kommentar. Sticker man ut hakan kommer någon svinga.

Var en rätt taskig kommentar dock. Fast nä det lät lite sjukt det där haha!

Jonny_88
2012-09-06, 18:44
lol

muddler
2012-09-06, 18:53
Troligen sviterna av en alltför utdragen frukt-diet!

Olegh
2012-09-06, 18:54
Det där är mer än en snefylla. Killen har mentala defekter.

filmjölk
2012-09-06, 19:00
Troligen sviterna av en alltför utdragen frukt-diet!

Kan vara en biverkan av att kolla på Miris fruktskola, den var hypnotiserande och full av dolda budskap.

Ado2000
2012-09-06, 20:20
va e d för öl han drack JAG VILL HA NU

Onigiri
2012-09-06, 20:30
3 månaders fängelse? Han får gotta sig i att han var i Sverige och härjade.

Viktor_Balck
2012-09-06, 20:39

Samtidigt borde du väl kunna inse att han eventuellt är ironisk, så kanske hålla inne på kommentarerna. Nu vet jag inte vad du skrev men iaf.

Röda Björnen
2012-09-06, 22:19
det reflekteras inte på forumet iaf

Nej men din mogenhet och att du faktiskt tar illa upp reflekterar igenom.

Du kanske ska lugna ner dig med att kalla folk massa saker.

MVH

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:20

MVH

u wot m8? såg du tricklews inlägg innan det togs bort?

Tricklew
2012-09-06, 22:25
Samtidigt borde du väl kunna inse att han eventuellt är ironisk, så kanske hålla inne på kommentarerna. Nu vet jag inte vad du skrev men iaf.

MVH

Nu var mitt inlägg onödigt hårt, det kan jag hålla med om, reflekterade inte över hur hårt det var, fören jag fick en varning, dock så skrevs inlägget humoristiskt, och det var uppenbart att det handlade om ett skämt. Om han inte vill ha skämt som svar på sina inlägg, kanske han ska sluta skriva ironiska inlägg i allmänt. Hans inlägg däremot var inget mer än plumpa påhopp, utan en gnista av humor eller intelligens.

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:27
Nu var mitt inlägg onödigt hårt, det kan jag hålla med om, reflekterade inte över hur hårt det var, fören jag fick en varning, dock så skrevs inlägget humoristiskt, och det var uppenbart att det handlade om ett skämt. Om han inte vill ha skämt som svar på sina inlägg, kanske han ska sluta skriva ironiska inlägg i allmänt. Hans inlägg däremot var inget mer än plumpa påhopp, utan en gnista av humor eller intelligens.

Ditt inlägg var inte ett dugg humoristiskt, utan bara en uppföljd ifrån tidigare trakasserier som verkar gå ut på att kalla mig för WT, dum i huvudet, osäker, etc etc

hahahahhhahaa så kul, du är ett humoristiskt geni

EkarN
2012-09-06, 22:31
va e d för öl han drack JAG VILL HA NU

+1 gimme

Tricklew
2012-09-06, 22:31
Ditt inlägg var inte ett dugg humoristiskt, utan bara en uppföljd ifrån tidigare trakasserier som verkar gå ut på att kalla mig för WT, dum i huvudet, osäker, etc etc

hahahahhhahaa så kul, du är ett humoristiskt geni

Äh, ta det inte personligt Rikard, men du gestaltar så mycket av allt som är skit i samhället, så jag råkar nog rikta lite för många syrliga kommentarer ditt håll, det är inte personligt menat. Som person känner jag dig inte, och bryr mig inte nämnvärt om dig. Du är säkert trevlig under rätt omständigheter.

Förövrigt så är du förvånansvärt ömtålig för en kille som försöker bli Zyzz #5281.

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:34
Äh, ta det inte personligt Rikard, men du gestaltar så mycket av allt som är skit i samhället, så jag råkar nog rikta lite för många syrliga kommentarer ditt håll, det är inte personligt menat. Som person känner jag dig inte, och bryr mig inte nämnvärt om dig. Du är säkert trevlig under rätt omständigheter.

Förövrigt så är du förvånansvärt ömtålig för en kille som försöker bli Zyzz #5281.

Jag kan ta ett "you look like a fucking spastic faggot" lika bra som vilken annan youtubare, men kombinationen att få skit ifrån samma person upprepat samt kolozzeums regler att man inte får säga ett knyst tillbaka knappt utan att bli varnad och bannad är frustrerande

filmjölk
2012-09-06, 22:39

Varför är WT allt som är skit i samhället Tricky? Sverige är tamigfasiken byggt på WTs svett, blod och tårar. WT brukade jorden, bröt ryggen i gruvor, svettades i skogen och dog på slagfälten, samt gjorde "er" rika på kuppen.

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:40
Jag tycker det som är fel med samhället är bittra personer som desperat försöker trycka ner andra/dra ner andra till sin nivå, såsom Tricklew. Kanske därför vi inte kommer överens. Ärligt talat, han skriver aldrig något positivt eller upphöjande, bara negativt skräp hela tiden

typical internet atheist etc

Tricklew
2012-09-06, 22:43
Varför är WT allt som är skit i samhället Tricky? Sverige är tamigfasiken byggt på WTs svett, blod och tårar. WT brukade jorden, bröt ryggen i gruvor, svettades i skogen och dog på slagfälten, samt gjorde "er" rika på kuppen.

Vad talar du om gode filmjölk? :)

Jag tycker det som är fel med samhället är bittra personer som desperat försöker trycka ner andra/dra ner andra till sin nivå, såsom Tricklew. Kanske därför vi inte kommer överens. Ärligt talat, han skriver aldrig något positivt eller upphöjande, bara negativt skräp hela tiden

typical internet atheist etc

Kolla trådarna jag har skåpat, det är ju bara oseriösa, skämtsamma och positiva trådar varenda en, du har fått en inkorrekt bild av mig, baserat på en handfull inlägg som råkat hamna i närheten av dig.

filmjölk
2012-09-06, 22:47
Vad talar du om gode filmjölk? :)

.

Att först ge någon epitetet WT, och sedan säga att det är det som är felet med samhället idag. En aning långsökt, men iaf.

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:50
Lol. Du själv kanske uppfattar dem så i din lilla bubbla

-> är rökare bättre människor än ickerökare?
neutral tråd kan man tycka eftersom det på något vis skulle höja upp rökare, men konceptet blir snarare att trycka ner ickerökare

->är du trött på alla vita riddare på sina springare
hattråd helt enkelt, rakt av

->töntigaste begreppen inom träningsvärlden
tema; drygt&negativt

->tråden för oss som hatar långa
visst, den kan ha varit humoristisk, men ändå inte positiv utan snarare "haha, jag hatar er"

->hur kommer det sig att alla intressanta super
en tråd om hur nyktra är tråkiga

sen ska vi förstås inte glömma tråden du startade om innebördes hat, väldigt positiv

Tricklew
2012-09-06, 22:52
Lyckas man inte tolka de ovanstående trådarna som skämtet de är, så saknar man helt enkelt humor, en tråkig människa helt enkelt. Nåja, jag har inget mer att säga dig, hör av dig i pm om du vill något mer.

Filmjölk, det har inte med det faktum att han är WT o göra.

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:53
det är väl det som är problemet; du är såpass arrogant att du helt enkelt anser att din skittråkiga bajsnödiga översittarhumor är så intelligent (fan vad pretto) att vi som inte tycker den är rolig är tråkiga och korkade

filmjölk
2012-09-06, 22:54
Filmjölk, det har inte med det faktum att han är WT o göra.

Jag tror du behöver träffa lite WT-människor, de är roligare och trevligare än massa intellektuella pretto-snobbar:)

(jag älskar fö din humor men när du är elak mot Rikard blir jag syyyr! :/ )

BelowAverage
Inb4 Tricklevw.

Röda Björnen
u wot m8? såg du tricklews inlägg innan det togs bort?

Nu är jag nog partisk åt tricklew *kissass*

Då tricklew inte försöker starta bråk utan jag tror att om han skriver onödiga grejer så skriver han det av en anledning. Som dina "oseriösa" inlägg om att man "häver i sig ur dunken till det svartnar" "vanlig fredagskväll det här" och sen blir irriterad över att folk ifrågasätter och snackar bort det med det vanliga "haha lol u mirin m8. Jag var ju oseriös, brah."

Nu håller jag med om att tricklew kan ha trampat en för många gånger på tårna i sitt inlägg som blev borttaget men du kan inte säga att du visar någon större mogenhet och att du inte försöka slänga mer ved i elden i dina inlägg.

Var lite seriös i dina inlägg så tar man dig mer seriöst.

MVH

Rikard Jansson
2012-09-06, 22:57
Nu är jag nog partisk åt tricklew *kissass*

Då tricklew inte försöker starta bråk utan jag tror att om han skriver onödiga grejer så skriver han det av en anledning. Som dina "oseriösa" inlägg om att man "häver i sig ur dunken till det svartnar" "vanlig fredagskväll det här" och sen blir irriterad över att folk ifrågasätter och snackar bort det med det vanliga "haha lol u mirin m8. Jag var ju oseriös, brah."

Nu håller jag med om att tricklew kan ha trampat en för många gånger på tårna i sitt inlägg som blev borttaget men du kan inte säga att du visar någon större mogenhet och att du inte försöka slänga mer ved i elden i dina inlägg.

Var lite seriös i dina inlägg så tar man dig mer seriöst.

MVH

Jajajaja. Påminn mig nästa gång du skriver något oseriöst att jag ska passa på att slänga in att du nog är en kvinnomisshandlande redneck som gillar hästkuk, eller hur var det tricklew?

Exdiaq
2012-09-07, 00:02
http://www.gatefans.net/gateforums/attachment.php?attachmentid=6672&d=1330496067

Olegh
2012-09-07, 00:09
det är väl det som är problemet; du är såpass arrogant att du helt enkelt anser att din skittråkiga bajsnödiga översittarhumor är så intelligent (fan vad pretto) att vi som inte tycker den är rolig är tråkiga och korkade

Jag vet inte om det känns särskilt aktuellt att dra så långtgående slutsatser om vad det innebär, men skittråkig bajsnödig översittarhumor är en slående bra beskrivning.

Fishtank
2012-09-07, 00:38
Har jag missat något bra här?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2