Visa fullständig version : Lgh och gym Gbg!
Hej alla glada koloister!
Ska börja plugga till dietist på tisdag i Göteborg och bor för nuvarande i Kalmar. Så viktigaste frågan först! Vilket gym är bäst i Gbg?! Och sedan om någon vet om något boende så får ni gärna skriva en rad! Mvh Alexander
Jens.Andersson
2012-08-31, 09:38
Du börjar på tisdag men har inte kollat efter boende än? :-)
Gym är ju beroende på vart i Göteborg du tillslut hamnar.
Ola Wallengren
2012-08-31, 09:57
Vad gäller boende så är det ju alltid svårt så där gäller nog bara att ligga på som en hök och söka alla möjliga vägar (men det hoppas jag du redan gör).
Vilket gym som passar dig bäst är ju också svårt att svara på eftersom det oftast beror på var du bor och vad du kan tänka dig betala. För den som gillar byggning och bor någorlunda centralt så skulle jag rekommendera Exhale. För övrigt finns det ganska gott om gym som är hyfsat träningsbara, men har du höga krav så ökar risken för att du får åka en bit.
Kolla in Sportlife, Lifeclub och Fysiken exempelvis. Komunen (http://www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvYwMDSycXA6MQFxNDPwtTI3cTY6B8pFm8n79RqJuJp6Gh hZmroYGRmYeJk0-Yp4G7izEB3X4e-bmp-pH6UeY4VXmb6EfmpKYnJlfqF-RGlOc7KioCAD_sbCg!/dl2/d1/L0lJSklna21BL0lKakFBRXlBQkVSQ0pBISEvWUZOQTFOSTUwLT VGd0EhIS83XzI1S1FCMkozMDA5QkQwMlRENDFOODUyR0s0L1JO alBTNzA4NjAwNDc!/?WCM_PORTLET=PC_7_25KQB2J3009BD02TD41N852GK4_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/goteborg.se/goteborg_se/invanare/fritid_natur/idrottsanlaggningar/kategori-artiklar/art_n393_fn_besok_kommunens_gym_och_bad_test) har också några gym som duger.
Du kan ju också kolla in SATS, Friskis och svettis samt Fitness24seven men det är nog inga jag skulle rekommendera i första hand.
Av de kommunala gymmen är Slottskogsvallen bäst ur utrustningssynpunkt.
Fick tag på lägenhet första dagen på eriksbergsplatån. Så kommer nog bli träning på puls och träning somm ligger ett par 100 meter från dörren :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.