Visa fullständig version : blanda egen pwo
precis som rubriken lyder så tänkte jag ge mig på att blanda egen pwo. dom grejerna som jag tänkte använda är.
400 mg koffein.
3-5g taurine.
catrulline malate 5g.
L-tyrosin 2-3g.
beta-alanine 10g.
bcaa 10g. (xtend)
kreatin 5g.
sen funderar jag eventuellt att ha i lite snabba kollisar med.
hur tycker ni detta ser ut? något som saknas eller som ni tycker ska tas bort? hur ser doseringen ut?
kom med åsikter!
//big-j
precis som rubriken lyder så tänkte jag ge mig på att blanda egen pwo. dom grejerna som jag tänkte använda är.
400 mg koffein.
3-5g taurine.
catrulline malate 5g.
L-tyrosin 2-3g.
beta-alanine 10g.
bcaa 10g. (xtend)
kreatin 5g.
sen funderar jag eventuellt att ha i lite snabba kollisar med.
hur tycker ni detta ser ut? något som saknas eller som ni tycker ska tas bort? hur ser doseringen ut?
kom med åsikter!
//big-j
Själv kör jag på liknande. Men personligen hade jag tagit bort både Tyrosin och Taurin
Själv kör jag på liknande. Men personligen hade jag tagit bort både Tyrosin och Taurin
okej, får man fråga varför?
Reaper123
2012-08-27, 11:03
Prova och se hur det känns/funkar?
Personligen så har jag väldigt svårt att känna av de föväntade "effekterna" av allt PWO's normalt innehåller så jag kör själv på följande:
600-800 mg koffein, 20g malto & 10g bcaa/eaa och känns som bra "bang for the buck" och förbaskat enkelt att fixa ihop ;)
okej, får man fråga varför?
Tyckte mig inte känna nån effekt av det, men du ska ju givetvis prova och känna efter själv om du är osäker
Prova och se hur det känns/funkar?
Personligen så har jag väldigt svårt att känna av de föväntade "effekterna" av allt PWO's normalt innehåller så jag kör själv på följande:
600-800 mg koffein, 20g malto & 10g bcaa/eaa och känns som bra "bang for the buck" och förbaskat enkelt att fixa ihop ;)
okej, låter intressant! tar du koffeinet ca 30-45 min innan och bcaa samt malto direkt innan gymmet?
Albin Eriksson
2012-09-03, 10:46
10g beta alanine och du kommer klia öronen av dig snarare än att få ut så mkt mer av det än om du doserar 4g.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.