Dymion
2004-02-02, 16:50
Jag tänkte att jag skulle framföra en liten presentation av mig själv.
Jag kallas för Dymion, läser andra året på SP, väldigt drygt enligt somliga men vad gör man inte för att bli "smart"?;)
Mitt främsta intresse är träning och näringslära, jag tränar Boxning, Styrketräning samt konditions idrotter.
Jag har tränat kampsport de senaste 3åren och började träna styrketräning för ca 2år sedan. Så med andra ord är jag riktigt biff 182/65 haha skämt å sido så är mitt mål att bygga lite mer massa.
Mitt träningsupplägg ser ut så här på ett ungefär:
Mån: Styrketräning ; Axlar/Triceps/Rygg
Tis: Cardio ca 60min
Ons: Boxning 90min
Tors: Vila
Fredag: Förmiddag; Cardio ca 45min Kväll; ev. Boxning
Lör: Styrketräning ; Bröst/Biceps/Underarmar
Sön: Boxning 90min
Jag bör tillägga att jag tränar Mage 6dagar/V!
:hbang:
Mitt kostprogram ser ut på följande sätt en typisk dag med träning:
06:00 1port Havregrynsgröt, 3msk kruskakli, 1 osötat flerkornsmacka med makrill eller messmör (varierar) + 1glas lättmjölk (2dl)
09:30 Stort Äpple + ev. Apelsin
12:00 Skolmat
14:30 Äpple
17:00 Husmanskost tex Spaghetti Köttfärssås
Efter träning: 1glas lättmjölk, 1banan, 1-2 limpskivor med rejält med messmör + ev. lite russin
Anmärkningar?? Alltid roligt att höra synpunkter!
Det som INTE dödar HÄRDAR!! :hbang:
Jag kallas för Dymion, läser andra året på SP, väldigt drygt enligt somliga men vad gör man inte för att bli "smart"?;)
Mitt främsta intresse är träning och näringslära, jag tränar Boxning, Styrketräning samt konditions idrotter.
Jag har tränat kampsport de senaste 3åren och började träna styrketräning för ca 2år sedan. Så med andra ord är jag riktigt biff 182/65 haha skämt å sido så är mitt mål att bygga lite mer massa.
Mitt träningsupplägg ser ut så här på ett ungefär:
Mån: Styrketräning ; Axlar/Triceps/Rygg
Tis: Cardio ca 60min
Ons: Boxning 90min
Tors: Vila
Fredag: Förmiddag; Cardio ca 45min Kväll; ev. Boxning
Lör: Styrketräning ; Bröst/Biceps/Underarmar
Sön: Boxning 90min
Jag bör tillägga att jag tränar Mage 6dagar/V!
:hbang:
Mitt kostprogram ser ut på följande sätt en typisk dag med träning:
06:00 1port Havregrynsgröt, 3msk kruskakli, 1 osötat flerkornsmacka med makrill eller messmör (varierar) + 1glas lättmjölk (2dl)
09:30 Stort Äpple + ev. Apelsin
12:00 Skolmat
14:30 Äpple
17:00 Husmanskost tex Spaghetti Köttfärssås
Efter träning: 1glas lättmjölk, 1banan, 1-2 limpskivor med rejält med messmör + ev. lite russin
Anmärkningar?? Alltid roligt att höra synpunkter!
Det som INTE dödar HÄRDAR!! :hbang: