Visa fullständig version : Godaste vasslet och godaste gainern enligt er
Tjenna, har tänkt inhandla mitt först proteinpulver och eller gainer. Tänkte ta gainer efter träning och proteinpulver när jag känner för det. Har funderat på whey FX och mass FX då det är billigt så köper jag en påse av varje. Vad tror ni? Vilket är det mest prisvärda och goda? Har också kollat på fitnessgurus one whey och även deras gainer. Men jag vet att kolozzeum här säljer eget och har hört att vanilla pear eller vad den heter ska vara god.
kolla runt på forumet, finns massor av dessa trådar!
Använd sökfunktionen.
Min röst går iaf till Body science choklad, på båda
kolla runt på forumet, finns massor av dessa trådar!
Använd sökfunktionen.
Min röst går iaf till Body science choklad, på båda
Jo jag vet men ville ha någon färsk tråd då det kommer väl nya smaker osv.
Bodyscience vassle + Maltodextrin :thumbup:
Whey FX blir jag bara raketnödig av. :D
farsan baloo
2012-08-09, 06:47
Tjenna, har tänkt inhandla mitt först proteinpulver och eller gainer. Tänkte ta gainer efter träning och proteinpulver när jag känner för det. Har funderat på whey FX och mass FX då det är billigt så köper jag en påse av varje. Vad tror ni? Vilket är det mest prisvärda och goda? Har också kollat på fitnessgurus one whey och även deras gainer. Men jag vet att kolozzeum här säljer eget och har hört att vanilla pear eller vad den heter ska vara god.
Kolozzeums päron-vanilj är riktigt god :)
Albin Eriksson
2012-08-09, 10:11
- Whey Complete (Nutritech) choklad är inte dum när det kommer till Vassle.
- Scitec har en hel del roliga smaker, gäller att hitta sin favorit i en uppsjö olika.
- BS vanliga chokladsmak är helt ok och priset är ju svårslaget i förhållande till smak, jmf med lågpris som whey-80 så är det ju top-notch.
Whey-80 är extremt sött och smakar underbart blandat tillsammans med mjölk (om du är en sockerälskare som jag)! :) Enda negativa är att det klumpar lite men det kan jag stå ut med för det priset! ;)
Whey FX har jag fastnat för.
Blueberry Smoothie, Strawberry framförallt. Vanilj och Raspberry milk är också goda.
Whey FX har jag fastnat för.
Blueberry Smoothie, Strawberry framförallt. Vanilj och Raspberry milk är också goda.
+1
framförallt vaniljen är supergod tycker jag.
Whey FX Blueberry Smoothie är överlägsen imo.
Ondskapelsen
2012-08-09, 12:46
Kolla denna tråd för recensioner på proteinpulver:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=178479
Whey FX Blueberry Smoothie är alldeles för sötsliskig enligt mig, mintchokladvarianten är däremot smaskens. Om den är godast vet jag inte då jag är frälst på både päron och vanilj men ännu inte har smakat vanilj-päron... Den som väntar på något gott.
Har funderat på Whey FX blueberry smoothie då jag hört bra om den. Men vill ha en smak till av något protein. Funderat på om jag ska köpa gainer eller ett kasein protein.
Fishtank
2012-08-09, 20:35
Vad ska du ha det till?
Vad ska du ha det till?
Vilket?
Kung atlas
2012-08-10, 06:05
Mitt val blir:
Kolozzeum Pure whey som vassleprotein och Fairing Sloow protein Päron/vanilj som blandprotein
Gainer får bli något från Allmax
Bodyscience whey är riktigt gott och löser sig bra.
Drack star n. Whey 80 innan, smakar råttgift å klumpar
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.