handdator

Visa fullständig version : helger under deff

Jeml
2012-08-04, 16:41
hur ser era helger ut under deffen, håller ni er till planen eller svävar ni ut lite grann? själv så är jag oftast hos flickvännen över helgen vilket betyder att jag inte kan bestämma vad som ska ätas till lunch/middag. ofta kan jag också unna mig lite extra under helgen då suget/hungern kan vara enorm. igår tex tryckte jag ca 700g kött med tillbehör till kvällsmat och idag kommer jag köpa ett paket ben and Jerrys. under veckorna däremot går det bra, jag 30g vassle till frukost, 2kvarg till lunch och 30g vassle + måltid på ca1000 kcal varje dag. vikten går stabilt nedåt men kanske inte i den takt jag önskat.

hur är det för er? :)

Doolie
2012-08-04, 17:20
Vet precis vad du menar, jag brukar också sväva ut lite under helger på deff, blir lätt att man drar på nån fest dricker 5-6 öl och käkar en flottig jävla kebabpizza dagen efter, så jorå vet vad du menar. Svårt att kämpa emot de så jag liksom bara låter de hända, däremot tränar jag hårdare för att kompensera för de

Beelz
2012-08-04, 18:14
Jag gjorde det, men har lite svårt att kontrollera dom, så hädanefter är det no no

Antovic12
2012-08-05, 04:52
Jag fyllde 18 igår, tänkte festa första gången i sommar....blivit aningen otåligare...alltid blivit lätt full på öl. Igår blev jag kalas på 4xBright, spydde lite...mådde lite skit, sen gick jag hem och sov! :em: Ingen utgång....meeeen, lika bra! Får unna mig en öl efter deffen är slut istället! :hbang: