Visa fullständig version : Röktips från coachen
Tricklew
2012-08-01, 10:25
Nu är ju jag en kock, nästan. Så jag tänkte dela med mig av lite smaktips.
Vi vet alla att problemet med cigaretter i Sverige är bristen på smaker, men jag har en lösning för er.
Om ni tar en dricka, vilken som helst, men min favorit är jul/påskmust, så ser ni till att helt enkelt hålla glaset snett så får vätska vid sidan av glaset, sedan snurrar ni ciggen längs kanten och får den lite våt. Vips, så har ni nu cigg med smak av julmust, oerhört gott. För forumets finnar som undrar, ja, det går med sprit också, men ciggen brinner snabbare.
Ett annat tips är att köpa Benson & Hedges, då det finns en lustig liten ruta där det står messages, där ni kan skriv roliga raggrepliker, mitt nuvarande paket har ett fyndigt oralsex-skämt. Då kan ni bjuda tjejer på lite komedi, och cigg på en och samma gång.
Om ni har några frågor så är det bara att fråga.
phone
Inge Enveten
2012-08-01, 10:49
da faq is dis shyt
http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Black_Devil
filmjölk
2012-08-01, 12:34
Det här har väl inte så mycket med smaker att göra, men varför är det så oerhört erotiskt med rökande kvinnor?
Rikard Jansson
2012-08-01, 12:35
Det här har väl inte så mycket med smaker att göra, men varför är det så oerhört erotiskt med rökande kvinnor?
Det är det inte med fula kvinnor med dålig hy. Dock när det redan är någon erotisk är det klart att det blir mer erotiskt med en sexy ladieh som suger på en pinne och andas in och ut (which is hawt, for boobs sake etc)
Ja, undrar varför.
Det har nog ingenting med att de suger på någonting att göra som stimulerar din fantasi?
Det har nog ingenting med att de suger på någonting att göra som stimulerar din fantasi?
Bananer....glass.......det är fantastiskt så snabbt mannens hjärna kan photoshoppa verkligheten och klippa in något annat i dess ställe.
Bananer....glass.......det är fantastiskt så snabbt mannens hjärna kan photoshoppa verkligheten och klippa in något annat i dess ställe.
Onekligen.
Jag tycker inte det är erotiskt. Kanske för att min penis är så stor att jag omöligt kan shoppa in den istället för ciggen?
MathiasF
2012-08-01, 13:06
Jag tycker inte det är erotiskt. Kanske för att min penis är så stor att jag omöligt kan shoppa in den istället för ciggen?
Rökande människor luktar illa och smakar askkopp i truten, väldigt avtändande!
Kan vara så, eller så är din fantasi inte lika snuskig.
Tricklew
2012-08-01, 13:34
3E9dDClfiOU
?
Jag finner det inte erotiskt någonstans. Men sedan har jag också sett all skit det kan orsaka. Men framförallt luktar det apa, hångla med en askkopp? Nja.
Här förväntade jag mig jazztobak doppad i meskalin samtidigt som man drar en lina mellan tuttarna på en supermodell.
Du behöver mer swag.
Konkelbär
2012-08-01, 13:41
Jag är raka motsatsen.. ser jag en tjej som ser bra ut med en cigg i handen ser ajg direkt ner på henne. Väldigt avtändande för mig. Och för en ickerökare att kyssa en tjej är som att slicka en askfat, vilket dyker upp hela tiden i huvudet på mig så NEJ TACK!! Clean bitches for me :D
Konkelbär
2012-08-01, 13:49
3E9dDClfiOU
?
Med detta.. would bang!
http://www.slipperybrick.com/wp-content/uploads/2009/01/darth-vader-gas-mask.jpg
Rökande människor luktar illa och smakar askkopp i truten, väldigt avtändande!
Jag är raka motsatsen.. ser jag en tjej som ser bra ut med en cigg i handen ser ajg direkt ner på henne. Väldigt avtändande för mig. Och för en ickerökare att kyssa en tjej är som att slicka en askfat, vilket dyker upp hela tiden i huvudet på mig så NEJ TACK!! Clean bitches for me :D
Nu har jag inte någon erfarenhet av att smaka på askkoppar så kan inte riktigt avgöra. Men ta något bloss själv innan ni pussas så funkar det alldeles utmärkt. *rolleyes*
Lustigt att röken man själv drar ned kan smaka så gott medans sidorök eller någon annans rökstank inte gör det.
3E9dDClfiOU
?
Hetare utan sig IMO
Har aldrig upplevt askoppsmaken. Brukar iof inte slicka tjejorna i gommen.
Konkelbär
2012-08-01, 13:59
Nu har jag inte någon erfarenhet av att smaka på askkoppar så kan inte riktigt avgöra. Men ta något bloss själv innan ni pussas så funkar det alldeles utmärkt. *rolleyes*
Nej, not worth it.
Får ta en mopp istället och doppa den i reningsmedel, stoppa upp den i munnen på henne och rotera moppen i 1000/rpm istället. Borde fixa problemet :cool:
Du går direkt på halsmandlarna alltså?
MathiasF
2012-08-01, 14:01
Taskiga smaklökar?
Känner det direkt om dom nyss har rökt.
Konkelbär
2012-08-01, 14:02
Deepthroat? :D
Tricklew
2012-08-01, 14:03
Taskiga smaklökar?
Jodå, det gjorde jag också när jag var en ickerökare. Men det var aldrig som att slicka en askkopp, och spyan var inte på väg upp.
Men det är klart, som ickerökare så ingår det att gnälla som en kärring nästintill hela tiden. :)
Qh2sWSVRrmo
Lustigt att röken man själv drar ned kan smaka så gott medans sidorök eller någon annans rökstank inte gör det.
nikotin, belöningssystem 'n stuff.
Du går direkt på halsmandlarna alltså?
Precis. Gäller att göra det ordentligt när man ändå är igång. Inget fjompande.
Taskiga smaklökar?
Nä, inte direkt. Däremot är det inte särskilt farligt och jag brukar undvika när de är nyrökta.
Precis. Gäller att göra det ordentligt när man ändå är igång. Inget fjompande.
Sant sant och när de inte protesterar så har man ju lärt sig något!
Sant sant och när de inte protesterar så har man ju lärt sig något!
Jo, man vet vad hon går för om hon inte spyr på en. :D
MathiasF
2012-08-01, 16:02
Jodå, det gjorde jag också när jag var en ickerökare. Men det var aldrig som att slicka en askkopp, och spyan var inte på väg upp.
Men det är klart, som ickerökare så ingår det att gnälla som en kärring nästintill hela tiden. :)
Qh2sWSVRrmo
Åh My gawd så cool du e som röker,
Stenhård kille till skillnad från oss gnälliga ickerökare.
Köpte några skumma cigg (eller ja marlboro) i Kroatien där man skulle trycka på en punkt på filtret och så skulle en "ice bomb" komma (fömodligen i munnen). Blev pålurad dem när jag försökte köpa mentholcigg en partykväll. Va ingen höjdare.
Vill även minnas att de fanns cigg där filtret smakade choklad för några år sedan. Minns inte märket.
Tricklew
2012-08-01, 19:48
Åh My gawd så cool du e som röker,
Stenhård kille till skillnad från oss gnälliga ickerökare.
Lugna ner dig grabben, jag kallade ickerökare gnälla (tur att du inte svarade med gnäll förresten :)), jag satte inte din moder. Finns ingen anledning att bli så upprörd, fred, kärlek etc.
Du tar många bra initiativ nuförtiden :)
Köpte några skumma cigg (eller ja marlboro) i Kroatien där man skulle trycka på en punkt på filtret och så skulle en "ice bomb" komma (fömodligen i munnen). Blev pålurad dem när jag försökte köpa mentholcigg en partykväll. Va ingen höjdare.
Vill även minnas att de fanns cigg där filtret smakade choklad för några år sedan. Minns inte märket.
Finns i Sverige nu med, Marlboro Iceball. Rätt smidigt som bjudcigg på krogen då vissa stollar tycker Menthol är gött.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.