handdator

Visa fullständig version : Tips på att flörta på jobb

sumialic
2012-07-17, 02:48
Har börjat snacka och flörta riktigt mycket med en tjej på jobb. Hon är dock väldigt blyg av sig så det har inte blivit att vi träffats än. Jag blir bara mer och mer intresserad av henne ju mer jag lär känna henne och vill med denna tråden bara få tips på lite snygga sätt att flörta med henne. Använder skype på jobb där vi pratar mest. Skickat lite lappar o så och haft en del kroppskontakt etc.

Brukar komma på nåt, men kan ändå vara kul att få lite tips här. Mest intresserad om man kan köra något snyggt med lappar. Aja får se om ni har nåt bra tips annars kommer jag på nåt:)

Chill jobb, så kan flörta som om det vore var som helst i stort sett.

Lägger till att det inte får handla om att pusha för träff.

Tricklew
2012-07-17, 02:50
******?

[ ] Ja
[ ] Nej
[ ] Kanske

Tomten
2012-07-17, 07:12
******?

[ ] Ja
[ ] Nej
[ ] Kanske

Bullar?

Mental
2012-07-17, 07:20
Rumpbild tagen i kopiator är alltid en hit!

Yes
2012-07-17, 07:29
Tricklews förslag fast med "får jag chans på dig?" är alltid en hit.

Sheogorath
2012-07-17, 07:30
En gång frågade jag en tjej på mitt dåvarande jobb om hon ville komma hem och ha sex efter jobbet. Det ville hon. Sen hade vi sex efter jobbet.

Funkar. True story.

Silveta
2012-07-17, 07:34
En gång frågade jag en tjej på mitt dåvarande jobb om hon ville komma hem och ha sex efter jobbet. Det ville hon. Sen hade vi sex efter jobbet.

Funkar. True story.

+1
Funkade utmärkt för mig med när det begav sig.

Kyss henne i hissen annars, det fick saker i rullning sist jag provade

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Sheogorath
2012-07-17, 07:36
+1

Det var på den tiden man var ung och vacker. Det hjälpte ju säkerligen.

Silveta
2012-07-17, 07:44
Det var på den tiden man var ung och vacker. Det hjälpte ju säkerligen.

Med åldern kommer iofs auktoritet och självkänsla som verkar vara lika attraktivt det.

sumialic
2012-07-17, 08:50

Funkar. True story.

Hehe, att ligga är inte direkt högsta prioritet, denna tjej är helt underbar.

Silveta
2012-07-17, 08:54

Bjud ut henne på lunchdejt till att börja med.

Oxe
2012-07-17, 09:09
Dont do it....

Yes
2012-07-17, 09:10
Det är väl ännu större anledning att ligga?

Röda Björnen
2012-07-17, 10:33
Försök bjuda med henne på lunch helt enkelt, kalla det inte en dejt första gången.

Var säker på att det är mellan båda och inte bara du som fått för dig en massa signaler nu. Kan bli trubbel om du börjar stöta på henne mer aktivt, som faktiskt ofta är otillåtet på arbetsplatsen.

MVH

Spartansk
2012-07-17, 10:40

Varför då?

Konkelbär
2012-07-17, 10:41
Låter som du har halva inne redan. Fråga om vad för filmer hon gillar, säg att ni kan se en tillsammans nån gång. Profit.

PS: funkade för mig ;)

Pepparkakssmurfen
2012-07-17, 10:44

Gheyy.

wcanka
2012-07-17, 10:44
Har börjat snacka och flörta riktigt mycket med en tjej på jobb. Hon är dock väldigt blyg av sig så det har inte blivit att vi träffats än. Jag blir bara mer och mer intresserad av henne ju mer jag lär känna henne och vill med denna tråden bara få tips på lite snygga sätt att flörta med henne. Använder skype på jobb där vi pratar mest. Skickat lite lappar o så och haft en del kroppskontakt etc.

Brukar komma på nåt, men kan ändå vara kul att få lite tips här. Mest intresserad om man kan köra något snyggt med lappar. Aja får se om ni har nåt bra tips annars kommer jag på nåt:)

Chill jobb, så kan flörta som om det vore var som helst i stort sett.

DUUUUDE, vill du träffa henne så ska du väl säga det?

Spartansk
2012-07-17, 10:46
Jag fick ragg på jobbet en gång. Det började med att hon ansträngde sig för att umgås med mig, typ gå på rast samtidigt som mig och så. Sedan föreslog hon att jag skulle gå med henne hem en bit efter jobbet, så började vi göra det. Sedan föreslog hon att jag skulle adda henne på Facebook. Sedan föreslog hon att vi skulle byta telefonnummer. Sedan föreslog hon att jag skulle hem till henne och äta och dricka lite en fredag. Sen blev det lite rajtan tajtan. Sedan föreslog hon att vi skulle träffas en gång till. Men hon dumpade mig sen, så det verkar vara fel metod. Hmm...

hultman
2012-07-17, 10:48
Hahaha. Om du behöver skriva en tråd på kolozzeum där du frågar hur du ska göra så bör du nog inte göra det. Risken att du exekverar planen fel är nog, ptja, överhängande.

De flesta som skriver denna typ av fråga är mer eller mindre korkade killar som inte förstår att "blyghet" betyder ointresse. Om inte så hade du väl redan landat henne...

(disregard allt om tjejen är ful)

Sandra81
2012-07-17, 10:56
De flesta som skriver denna typ av fråga är mer eller mindre korkade killar som inte förstår att "blyghet" betyder ointresse. Om inte så hade du väl redan landat henne...

(disregard allt om tjejen är ful)

Behöver det inte alls vara... jag är blyg visar det nog ganska tydligt genom att dra mig undan samt inte ha så mycket ögonkontakt på nära håll osv. men det betyder inte att jag alltid varit ointresserad av killen.

Yes
2012-07-17, 10:56
Sånt där beror ju på. Vissa blir blyga, en del aggressiva och andra lite mongo. Spelar inte så stor roll i vilket fall som helst. Man dör inte av att bli avvisad.

Konkelbär
2012-07-17, 11:00
Behöver det inte alls vara... jag är blyg visar det nog ganska tydligt genom att dra mig undan samt inte ha så mycket ögonkontakt på nära håll osv. men det betyder inte att jag alltid varit ointresserad av killen.

Kanske inte betyder det, men fan är det förvirrande för oss killar att en tjej drar sig undan samt ej har ögonkontakt. *screwy*

Sheogorath
2012-07-17, 11:06

Naaaaw *cupid* Killen är kär! Grattis!

(du ska förresten ligga med henne sen så det är lika bra att vänja sig vid tanken)

Nebuchadnezzar
2012-07-17, 11:12
Lika bra att ligga med henne direkt så det inte blir några otäcka överraskningar där sen, vattensport osv.

Yes
2012-07-17, 11:16
Naaaaw *cupid* Killen är kär! Grattis!

(du ska förresten ligga med henne sen så det är lika bra att vänja sig vid tanken)
Typ så. Ett vanligt misstag killar gör är att inte vara öppen med en sexuell agenda(betyder dock inte att man uppföra sig hur som helst, speciellt inte på jobbet - just sayin').

Annars är det väl bara köra. Är du intresserad på riktigt ger du hultman fingret och skiter i om du får hänga i rökrutan med de andra coola grabbarna. Gör bara inget som kan sätta dit dig för sexuella trakasserier så ska det vara lugnt. I värsta fall får du känna dig töntig och bortgjord ett tag. Det går över. I bästa fall så... :naughty:

Sandra81
2012-07-17, 11:19
Kanske inte betyder det, men fan är det förvirrande för oss killar att en tjej drar sig undan samt ej har ögonkontakt. *screwy*

jo det är det nog för er :).. men det är läskigt att kolla en okänd snygg kille i ögonen iaf på nära håll.

Brunfel
2012-07-17, 11:42
jo det är det nog för er :).. men det är läskigt att kolla en okänd snygg kille i ögonen iaf på nära håll.
De jobbar ju tillsammans!
Jag undrar också, varför inte bara fråga om hon vill hitta på något efter jobbet någon gång?
Har funkat för mig :S

Tricce
2012-07-17, 11:49
Skickat lite lappar o så och haft en del kroppskontakt etc.

Vad för slags kroppskontakt?

sumialic
2012-07-17, 11:59
Försök bjuda med henne på lunch helt enkelt, kalla det inte en dejt första gången.

Var säker på att det är mellan båda och inte bara du som fått för dig en massa signaler nu. Kan bli trubbel om du börjar stöta på henne mer aktivt, som faktiskt ofta är otillåtet på arbetsplatsen.

MVH

Chill jobb, alltså. Se detta mer som en universeitetsflört.

Konkelbär
2012-07-17, 12:00

http://theneave.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/highfive_borat.gif

sumialic
2012-07-17, 12:02
Låter som du har halva inne redan. Fråga om vad för filmer hon gillar, säg att ni kan se en tillsammans nån gång. Profit.

PS: funkade för mig ;)

Längre än så har vi kommit:) Hon är blyg på att ses bara, men det kommer... Vill bara flörta mer på jobb med henne:)

Konkelbär
2012-07-17, 12:05
Längre än så har vi kommit:) Hon är blyg på att ses bara, men det kommer... Vill bara flörta mer på jobb med henne:)

Hmm ok.. spana in henne och gör så att hon ser att du spanar in henne.. är väl en flört ;) and smile..

stajv
2012-07-17, 12:07
+1

kul om man går in för en kyss, märker att hon inte vill, blir dålig stämning, hissen fastnar :D

Yes
2012-07-17, 12:08
kul om man går in för en kyss, märker att hon inte vill, blir dålig stämning, hissen fastnar :D
+Shits.

sumialic
2012-07-17, 12:09

Kittlats och "fightats" lite.

Vissa här verkar tro jag är efterbliven. Jag vet vad jag gör, men undrade mest om det fanns något extra kul jag kunde göra...

sumialic
2012-07-17, 12:09
Hmm ok.. spana in henne och gör så att hon ser att du spanar in henne.. är väl en flört ;) and smile..

Yea, det gör vi hela tiden.

Varför inte träffats än är ett under faktiskt, men det kommer snart.

Sheogorath
2012-07-17, 12:13
Yea, det gör vi hela tiden.

Varför inte träffats än är ett under faktiskt, men det kommer snart.

Hon kanske är för blyg för att säga att hon inte vill? ;)

sumialic
2012-07-17, 12:24
Hon kanske är för blyg för att säga att hon inte vill? ;)

Jag är inte retarded:P

Beelz
2012-07-17, 12:24

Funkar. True story.

HAhahaha va i helvete...

Konkelbär
2012-07-17, 13:24
Får en känsla att du är också blyg och inte vågar fråga ut henne på en träff..

r3mpuh
2012-07-17, 13:28
Fråga hur många hon legat med & är siffran över 50 frågar du om hon har aids, är den lägre så säger du att en till inte skulle skada ju. (y)

Sandra81
2012-07-17, 14:51
De jobbar ju tillsammans!
Jag undrar också, varför inte bara fråga om hon vill hitta på något efter jobbet någon gång?
Har funkat för mig :S

I regel är det ju så att finns det nån slags attraktion så blir man ju blygare även om man jobbar tillsammans eller vad det nu är :p

sumialic
2012-07-17, 15:09
Får en känsla att du är också blyg och inte vågar fråga ut henne på en träff..

Jag har frågat

Musken
2012-07-17, 17:04
Utxb-kzvFZU&feature=related

Tigerkotten
2012-07-17, 17:59
Jag har frågat

och du fick vad som svar? Bara spana vad tjejen har för sig till helgen eller en kväll och ta en after work eller liknande.

sumialic
2012-07-17, 18:54
och du fick vad som svar? Bara spana vad tjejen har för sig till helgen eller en kväll och ta en after work eller liknande.

blir middag o mys hos mig imorgon.

Tråden blev nog rejält missuppfattad känner jag.

Röda Björnen
2012-07-17, 20:02
Vänta nu... du skapar en tråd för att få hjälp hur du ska flörta och få lite mys med tjejen och känner dig missförstådd.

Om man är säker på vad man gör så skapar man inte en tråd om det!

MVH

Gober
2012-07-17, 20:04

Funkar. True story.

Jobbigt läge om hon inte velat och dessutom sedan dagligen sett dig som den där vidriga typen som ville ligga *cry*

Sheogorath
2012-07-17, 20:29
Jobbigt läge om hon inte velat och dessutom sedan dagligen sett dig som den där vidriga typen som ville ligga *cry*

wat

Gober
2012-07-17, 20:37
wat

Velat är supinumform till både vilja och vela. Men det förstår du nog och undrar hur sjutton jag kan ifrågasätta din charm? :D

Sheogorath
2012-07-17, 20:48
Velat är supinumform till både vilja och vela. Men det förstår du nog och undrar hur sjutton jag kan ifrågasätta din charm? :D

;)

Nej men det var ju inte så att vi var okända för varandra, dessutom upprätthöll jag en viss jargong så att hon nog inte var helt säker på om jag var allvarlig eller inte. Jag hade inget att förlora eftersom jag inte brydde mig... Så jag bara tutade och körde. :)

sumialic
2012-07-17, 23:44
Vänta nu... du skapar en tråd för att få hjälp hur du ska flörta och få lite mys med tjejen och känner dig missförstådd.

Om man är säker på vad man gör så skapar man inte en tråd om det!

MVH

Nej, det var inte riktigt vad jag ville med tråden, men skitsamma nu.

Konstig jämförelse kanske men se det som att det finns 5 nivåer att mästra när det gäller att flörta. Jag var på lvl 4 och ville ha tips på lvl 5 kvalité. Allt som sades här hade jag ju redan använt + bättre saker. Men skitsamma som sagt.

nyahamd
2012-07-18, 00:24
mys :D ny jävlar smäller det ända bort hit! gl och plz OP stay safe.