Snobbe
2012-07-09, 18:06
Var tidigare idag på webhallen i stockholm och satt o väntade på min tur att få köpa min skit. Då är det en snubbe typ kanske 165cm lång 30-45 års åldern. Som beter sig rätt konstigt. Han går runt o "låtsas" spela på konsollerna dom har och typ stirrar på alla 10-15 åringar som är där. Jag bryr mig inte så mycket i början men det verkligen fortsätter man ser hur han fortsätter glo på dom o sen tittar tillbaka på skärmen. I slutet stog han tom o petade på en skärm som bara visade en film medans han blickade bort mot barn hela tiden. Jag tänkte säga till personalen men gjorde det inte vilket känns otroligt korkat just nu.
Ingen aning om han bara var lite störd eller om det var något mer allvarligt.... Hur fan ska man göra i en sån situation? Det kändes så otroligt pinsamt o gå fram till en i personalen o typ "han där borta ser ut som att han är pedofil". Även fast man borde göra det eftersom det skulle ju faktiskt kunna vara så? Någon som varit i liknande situation där man faktiskt agerat?
Ingen aning om han bara var lite störd eller om det var något mer allvarligt.... Hur fan ska man göra i en sån situation? Det kändes så otroligt pinsamt o gå fram till en i personalen o typ "han där borta ser ut som att han är pedofil". Även fast man borde göra det eftersom det skulle ju faktiskt kunna vara så? Någon som varit i liknande situation där man faktiskt agerat?