handdator

Visa fullständig version : Testoboosters

BERZEERK
2012-06-30, 16:20
Tjabba tjena hallå! Någon som vet om Testoboosters ger resultat? Någon som vet om man försämrar sin egna förbrukning om man börjar med Testoboosters och sedan slutar? Är det klokt använda Testoboosters om är ung? Jag är 19, blir 20 i år. Thanks

kjell33
2012-06-30, 16:22
Hade du gjort en sökning hade du fått veta att de testoboosters som funkar är dopingklassade.

_Larre_
2012-06-30, 17:11
Sen brukar generellt sett teston i kroppen avta vid 25års ålder. Är du osäker på din egen nivå så gå till vårdcentralen och be dom ta ett blodprov och kolla.

Mackan58
2012-06-30, 22:41
http://www.frestaren.se/images/bregott.jpg

Mättat fett :)

dmoller
2012-06-30, 23:38
http://www.frestaren.se/images/bregott.jpg

Mättat fett :)

Har för mig att Mr. Wallengren sa på body radio att detta är en myt.

Strand93
2012-06-30, 23:58
Nej, testoboosters är skit och fungerar inte. Har du tur kan du få ökat libido, men knappast mer än så. Du får verkligen inte några extra gains på gymmet

dizzle
2012-07-01, 00:04
Nej, testoboosters är skit och fungerar inte. Har du tur kan du få ökat libido, men knappast mer än så. Du får verkligen inte några extra gains på gymmet

Vad grundar du det på?

Mackan85 berätta mer?

Onigiri
2012-07-01, 10:03
Tjabba tjena hallå! Någon som vet om Testoboosters ger resultat? Någon som vet om man försämrar sin egna förbrukning om man börjar med Testoboosters och sedan slutar? Är det klokt använda Testoboosters om är ung? Jag är 19, blir 20 i år. ThanksOm vi säger såhär då:

Du köper testoökare, du går på dem konstant i ett halvår eller mer, tack vare de tillskott du valt mår du bättre/sover bättre/jämnare trött/pigg/presterar bättre, så har dem indirekt gett dig några procents bättre resultat, som du antagligen kanske inte kan se som märkbart men möjligtvis mätbart, i utbyte mot 1-2 tusen kronor beroende på vad för ökare du tar/vad den kostar i en månad.

Utan dem hade du fått två procents sämre resultat över halvåret/året, kanske varit aningen tröttare och inte lika glad och motiverad. Vi snackar små skillnader nu inget euforiskt vs. att må dåligt och vara trött/sur.

Har du två tusen över och anser det värt det så kör hårt kamrat.

Personligen gillar jag att högdosera tribulus i perioder, inte nödvändigtvis så dyrt. 7-keto/daa och liknande mår jag inte alls bra av på samma sätt.

stridis
2012-07-01, 10:08
Sen brukar generellt sett teston i kroppen avta vid 25års ålder. Är du osäker på din egen nivå så gå till vårdcentralen och be dom ta ett blodprov och kolla.

Det lär inte hända.

Ne0phyte
2012-07-01, 10:36
Det lär inte hända.

Nej tyvärr inte..

_Larre_
2012-07-01, 11:05
Det lär inte hända.

För att vårdcentralen inte vill/kan eller du själv? Vet flera vänner som gjort det där jag bor.

Clark
2012-07-01, 11:32
För att vårdcentralen inte vill/kan eller du själv? Vet flera vänner som gjort det där jag bor.

Vårdcentraler gör inga mätningar eller hälsokontroller om man inte har några symptom och är fullt frisk. Mina svärföräldrar är båda läkare så jag använder dem som källa på detta.

Jag gick själv till vårdcentralen för några år sedan och bad om en allmän besiktning och blev nekad detta då jag inte kunde påvisa några symptom eller ens misstankar om att något var fel. Saken är den att det kostar en jävla massa pengar att ta en massa prover som ska skickas på analys.

Vill du kolla ditt testosteron så får du säga att du har får usla träningsresultat på gymmet, låg sexlust, potensproblem och känner dig allmänt nedstämd och att du är djupt oroad över detta. Men är du under 25 och inte har dessa symptom är det garanterat inget fel på dina testonivåer.

stridis
2012-07-01, 11:37

Vårdcentraler är inte så heta på det nej. Är dina vänner medelålders eller äldre? Eller missbrukat doping? Eller uppenbara misstankar som russinbollar? Eller bekostade de det ur egen ficka?

Dålig sexlust, något mjuka bollar, depression, ingen energi, mjuk erektion är iaf inte tillräckligt enligt erfarenhet...

_Larre_
2012-07-01, 11:39
Vårdcentraler gör inga mätningar eller hälsokontroller om man inte har några symptom och är fullt frisk. Mina svärföräldrar är båda läkare så jag använder dem som källa på detta.

Jag gick själv till vårdcentralen för några år sedan och bad om en allmän besiktning och blev nekad detta då jag inte kunde påvisa några symptom eller ens misstankar om att något var fel. Saken är den att det kostar en jävla massa pengar att ta en massa prover som ska skickas på analys.

Vill du kolla ditt testosteron så får du säga att du har får usla träningsresultat på gymmet, låg sexlust, potensproblem och känner dig allmänt nedstämd och att du är djupt oroad över detta. Men är du under 25 och inte har dessa symptom är det garanterat inget fel på dina testonivåer.

Dom är över 25, men vad exakt som sa vet jag ju inte så det sista du skrev kan nog stämma. Det känns ju inte som något helt vanligt att be dom göra.
Men håller med dig helt!

Mackan58
2012-07-01, 20:46
Vad grundar du det på?

Mackan85 berätta mer?

Fett i allmänhet och mättat fett i synnerhet är gynnsamt för testot.

Dreas
2012-07-01, 20:52
Fett i allmänhet och mättat fett i synnerhet är gynnsamt för testot.Fast den påverkan vi kan göra på ren väg är ju en piss i nilen tyvärr.

Mackan58
2012-07-01, 21:44
Fast den påverkan vi kan göra på ren väg är ju en piss i nilen tyvärr.

Många bäckar små. Om man ska lägga pengarna på någonting rekommenderar jag i alla fall Bregott som både är bättre och godare (förutsatt att man har kaloriutrymme).

Dreas
2012-07-01, 21:47
Många bäckar små. Om man ska lägga pengarna på någonting rekommenderar jag i alla fall Bregott som både är bättre och godare (förutsatt att man har kaloriutrymme).Nej, inte ens det tyvärr.

Bättre att lägga energin på gymmet än att försöka optimera testonivåerna på lagligt sätt.

Mackan58
2012-07-01, 21:55
Nej, inte ens det tyvärr.

Bättre att lägga energin på gymmet än att försöka optimera testonivåerna på lagligt sätt.

Haha.

Ja, för att äta smör och lägga ner tid i gymmet står ju i skarp kontrast till varandra.

Kischen
2012-07-01, 21:56
Fett i allmänhet och mättat fett i synnerhet är gynnsamt för testot.

Mer fett ger inte mer testosteron.

Mackan58
2012-07-01, 21:57
Mer fett ger inte mer testosteron.

För lite fett ger mindre testo.

Kischen
2012-07-01, 22:03
Hade frågan gällt att undvika låga nivåer så fine, som nu blir det mest felaktigt och det är så myter sprids.