Visa fullständig version : Pissar ni stående?
Latissimus Dorsi
2012-06-25, 01:50
Så satt och grubblade om alla dessa starka män verkligen levde upp till sitt tuffa rykte, och pissade stående eller valde det lite mer feminina att sitta.
Svara i pollen om ni vill behålla hedern och badboystämpeln!!! Men modiga personer kan även skriva vad de gör med sin motivation till varför de pissar som de gör.
Sätt igång!
Det är jobbigt att stå upp.
Latissimus Dorsi
2012-06-25, 01:56
Det är jobbigt att stå upp.
Första offret är skördat..
Då det i bajstorkartråden framgick att en del står när de torkar sig gissar jag att de flesta killar här på kolo sitter ner och kissar. Själv står jag.
Chopsuey
2012-06-25, 02:11
Jag förstår inte det feminina av att sitta ner?
Är det kvinnligt att sitta ner vid matbordet också?
Är det feminint att sitta och köra bil?
Är det omanligt att sitta och kolla på TV?
Jag sitter ner så mycket jag kan. Står ni och och kallar er män därför så kan ni göra det. Men ni är ju också fullkomligt dumma i huvudet...
Latissimus Dorsi
2012-06-25, 02:12
Jag förstår inte det feminina av att sitta ner?
Är det kvinnligt att sitta ner vid matbordet också?
Är det feminint att sitta och köra bil?
Är det omanligt att sitta och kolla på TV?
Jag sitter ner så mycket jag kan. Står ni och och kallar er män därför så kan ni göra det. Men ni är ju också fullkomligt dumma i huvudet...
Nej men det är omanligt att sitta och pissa för bövelen!
Står upp. Om jag däremot är pissnödig men har stånd så sätter jag mig ned fast med ansiktet mot väggen. Alltså omvänt. Med rejäl svank. Med låst dörr. På så vis slipper jag bryta sönder min penis för att kunna pissa.
Första morgonpissen sitter jag oftast ner, för att jag alltid är ett sånt jävla vrak nyvaken.
Annars står jag upp, det vore ju skitjobbigt att behöva dra ner brallorna hela vägen för att kunna sitta varje gång.
Första morgonpissen sitter jag oftast ner, för att jag alltid är ett sånt jävla vrak nyvaken.
Annars står jag upp, det vore ju skitjobbigt att behöva dra ner brallorna hela vägen för att kunna sitta varje gång.
Samma här, sitter ner på morgonen. Annars står jag alltid i princip om jag inte anar att något större är på g, då sätter jag mig ner av säkerhetsskäl.
Har under lång tid varit ivrig förespråkare för sittkisseri :)
Frilufts/utomhusfjöleri utförs dock självklart i en stående position.
Ignatius72
2012-06-25, 07:23
Hemma sitter jag 9 ggr av 10. Då hinner jag skriva några mess eller läsa nån seriestrip och är dessutom scoutredo för eventuellt kablande. På offentliga hak alltid stående.
Sittande hemma (pga mindre snuskigt att städa) stående borta.
bustz0rz
2012-06-25, 07:47
Alltid stående. Förutom när jag skiter samtidigt då förstås.
awesomooo
2012-06-25, 07:52
Sitter när jag är hemma, då har man tid att bläddra genom facebook på telefonen.
Viktoraspen
2012-06-25, 07:54
Hemma: sittandes.
Ute/borta stående!
Herr Oberst
2012-06-25, 08:00
Skulle aldrig få för mig att stå upp hemma. Jävligt snuskigt och dessutom jobbigt.
Gör 95% av mina toalettbesök hemma
Tapatalk för fan
tjabolabo
2012-06-25, 08:50
Första offret är skördat..
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/svtsormland/har-ska-mannen-sittkissa
Hemma? Nej aldrig stående, det är ju jag som får skura upp allt piss man missar... jag tror jag sväljer min manliga stolthet för att slippa skura urin.
Borta, ute och hos folk man inte känner eller utomhus? Ja, då står jag givetvis upp.
Sen att de som länken ovan här säger är bättre för blåsan och allt är ju också en anledning.
Man skiter sittande - hur blev det feminint? Om något är det feminint att vifta löjeväckande med pillefjongen bara för att man kan.
Står upp. Om jag däremot är pissnödig men har stånd så sätter jag mig ned fast med ansiktet mot väggen. Alltså omvänt. Med rejäl svank. Med låst dörr. På så vis slipper jag bryta sönder min penis för att kunna pissa.
http://www.sexhax.com/peeing.html
vicarious
2012-06-25, 09:40
I stort sett alltid sittande, om det inte är en väldigt ofräsch offentlig toalett. Skönare, bättre tömning av blåsan och trevligare då man slipper diverse skvätt på golvet.
mattilainen
2012-06-25, 11:28
står och kissar. Om jag då inte bajsar samtidigt ;)
torkar alltid av efteråt med papper, duktig som man är!
Står och kan tom pricka i toalett stolen så jag inte behöver sitta ifall inte annat också skall uträttas samtidigt
Ni som tycker det är ohygieniskt är det nån sjukdom som gör att ni inte kan sikta rätt, eller nåt jag behöver inte hålla i den, eller ännu värre den är så liten att jag inte klarar att hålla i den ?
Birkharju
2012-06-25, 12:47
Står alltid, aimar som en kung - så varför sitta? :)
har för mig att stående tömmer bättre, men tydligen inte? Kanske får börja sitta :)
Står och kan tom pricka i toalett stolen så jag inte behöver sitta ifall inte annat också skall uträttas samtidigt
Ni som tycker det är ohygieniskt är det nån sjukdom som gör att ni inte kan sikta rätt, eller nåt jag behöver inte hålla i den, eller ännu värre den är så liten att jag inte klarar att hålla i den ?
Inser väl att det kan lätt stänka om man träffar vattnet. De flesta jag stött på som påstår att de minsann träffar utmärkt pissar likfan ner toaletterna totalt, hyfsat vidrigt.
Oxe : en miss kan hända den bästa, utan att personen försöker köra vare sig "sprinklern" eller "helikoptern" under själva utförandet. ;-)
Det finns små fysiologiska skillnader som avgör hur strålen formas samt hur centrerad den är och hur bra personen är på att sikta med avseende på att kontrollera trycket. De orsakerna du drar upp..... okunskap.....
Tråden reflekterar trådskaparens egen osäkerhet och komplex. :)
Både och.
Hemma 90% sittande
Borta men ej offentlig wc 50/50
Offentlig wc 110% stående urination
Alltid stående. Det är bara extra utmaning när man har lite fjong.
Jag har skägg också.
Oxe : en miss kan hända den bästa, utan att personen försöker köra vare sig "sprinklern" eller "helikoptern" under själva utförandet. ;-)
Det finns små fysiologiska skillnader som avgör hur strålen formas samt hur centrerad den är och hur bra personen är på att sikta med avseende på att kontrollera trycket. De orsakerna du drar upp..... okunskap.....
det är medfött vissa barn med penis andra med vagina
dom förstnämda kan stå dom andra får sitta
Viktoraspen
2012-06-25, 14:09
det är medfött vissa barn med penis andra med vagina
dom förstnämda kan stå dom andra får sitta
Dom kan stå dom också;) fast blir nog en aning blött!
Är inte så värst hård och cool så jag brukar sitta när jag är hemma.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.