Visa fullständig version : Jag får inte musjävfeln att fungera
Raschmus
2012-06-08, 08:45
Jag har en logitech nånting med usb-sticka. Den fungerar fan inte, vad gör jag för fel?
//Ärkenoob
om du jusst köpt den skulle jag tro den är paj.
nu har ja int köpt möss på evigheter, och vet int rikt om de kräver
nån slags installation, men verkar ju otroligt.
http://static.fjcdn.com/comments/We+all+know+that+feel+_088679e528878caeb5f6d572c33 3a081.png
Raschmus
2012-06-08, 09:42
Om den inte är paj då? Usbskiten är i, installationen klar, men den finns inte att välja bland inställningarna. Wtf 2do?
I absolutly know that feeling, bro.
Om den inte är paj då? Usbskiten är i, installationen klar, men den finns inte att välja bland inställningarna. Wtf 2do?
I absolutly know that feeling, bro.
Le batteri?
Le batteri?
batteri? i en usbmus?
hahavaffan
2012-06-08, 10:11
batteri? i en usbmus?USB-sticka... trådlös... batteri... le lol.
TheGovernator
2012-06-08, 10:30
Kolla på undersidan av musen, om där finns en liten switch som det står "On/Off" på, dra den till "On"
Raschmus
2012-06-08, 12:43
Kolla på undersidan av musen, om där finns en liten switch som det står "On/Off" på, dra den till "On"
Skitkul, Sir Pajas
Brukar finnas ''connect'' knappar, en på stickan och en på musen. När man tar ut stickan och sätter i den igen, måste man trycka på bägge dessa knappar så att enheterna ska hitta varandra igen. Så är det iaf på mitt Logitech Dinovo keyboard.
Körde du något förspel eller?
TheGovernator
2012-06-09, 09:00
Skitkul, Sir Pajas
Löste det sig? :)
Körde du något förspel eller?
haahahahahahah +1
stäng av datorn dra ur sladden tryck på startknappen ett par ggr sen koppla i alt igen och starta. det ska tydligen tömma interna usb minnet eller nått sånt fick själv det tipset förut då min usb mus inte funka och det hjälpte annars om det inte funkar så bjud henne på middag först.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.