handdator

Visa fullständig version : Alex "The Mauler" Gustafsson på BODY Radio!

Andreas Guiance
2012-06-01, 18:38
http://www.body.se/artiklar/radio/20120601/ufc-stjarnan-pa-body-radio

Liten avstickare in på fighting-området:)

bear.flowertwig
2012-06-01, 18:42
Fasiken vad trevligt. Den ska tankas asap.

Er pod är för övrigt förbaskat trevlig att lyssna på. Bra jobbat.

isterbuk
2012-06-01, 18:43
Tungt! :)

Grazzafukkinrazzi
2012-06-01, 18:56
Kung! Ska lyssna senare!

Guanschee, är inte du rätt intressant av MMA? Du borde skriva i MMA-tråden lite oftare i såna fall!

Pudzianovski
2012-06-01, 19:18
Bra avsnitt!

cofffee

Oxe
2012-06-01, 20:43
Ett gott iniativ... då har jag nåt att lyssna på under morgon cardion i morgon

-squat-
2012-06-01, 21:04
Kanon!

Andreas Guiance
2012-06-02, 08:43
Tack alla:)

Om jag låter lite förvirrad då och då under avsnittet är det för Mr Mauler hade Skype via mobilen så man periodvis hörde sig själv i efterhand – mycket psykande:D

Guanschee, är inte du rätt intressant av MMA? Du borde skriva i MMA-tråden lite oftare i såna fall!

Jafan:) Och det borde jag!

Vandraren
2012-06-02, 09:18
Riktigt bra att ni tog med Alex, måste kännas att bra att prata om någon relevant sport för en gångs skull.

:D

tp_88
2012-06-02, 10:35
Har i princip inget som helst intresse av MMA, men trots det ett trevligt avsnitt som vanligt! :thumbup:

Ni glömde Armand Kranjc när ni pratade om svenska fighters. Han var "riktig" (ett av dom 4 något sånär legitima bältena) världsmästare och gjorde en handfull titelförsvar. Vill minnas att han var rankad 3a eller 4a i världen av The Ring (oberoende av organisation) på den tiden.

George Scott däremot hade bara något pajasbälte, även om han var rankad hyfsat. Men Kranjc > Scott alla dagar i veckan.

cero
2012-06-02, 10:53
Andreas: Jag skrev detta förut, men jag tror inte jag fick något svar. Era intervjuer brukar vara väldigt långa, så det skulle underlätta om ni plockade ut de mest intressanta samtalsämnen och skrev ut tidpunkter i förstainlägget. Men ni kanske vill uppmuntra folk att titta på hela klippet?

Adama
2012-06-02, 11:04
Andreas: Jag skrev detta förut, men jag tror inte jag fick något svar. Era intervjuer brukar vara väldigt långa, så det skulle underlätta om ni plockade ut de mest intressanta samtalsämnen och skrev ut tidpunkter i förstainlägget. Men ni kanske vill uppmuntra folk att titta på hela klippet?

Klickar man på länken så kan man läsa:

00:03:57 – Värdarnas introduktion av gästen
00:05:21 – Samtal med Alex "The Mauler" Gustafsson
00:35:04 – Eftersnack med värdarna

Precis som de har gjort på nästan alla tidigare intervjuer, eller ville du ha ännu mer detaljerat?

cero
2012-06-02, 11:16
Ja, precis. Mer detaljerat. Olika samtalsämnen osv. Skulle sällan orka sitta och titta på en timmes långt klipp.

tp_88
2012-06-02, 11:19
Ja, precis. Mer detaljerat. Olika samtalsämnen osv. Skulle sällan orka sitta och titta på en timmes långt klipp.
Titta? Det är radio.

Den stora fördelen med just radio är att man kan lyssna under tiden man tränar, åker bil/buss/tåg/åsna, städar eller whatever. Anser du dig inte ha tid att lägga 50min på programmet någon gång i veckan så tror jag inte att du är så intresserad.

Andreas Guiance
2012-06-02, 11:25

Jag förstår din poäng:) Grejen är bara att vi snarare försöker göra så det blir mindre jobb med att lägga ut avsnitten, så vi istället ska kunna släppa nya avsnitt oftare. När vi har gjort lyssnarundersökningar osv är det nämligen den absolut vanligaste synpunkten: att vi borde släppa fler program.

Så även om förslaget är bra i sig tror jag inte att det kommer genomföras just nu iaf, helt enkelt eftersom det adderar ytterligare lite arbete till programsläppen så att säga:)

Andreas Guiance
2012-06-02, 11:27
Riktigt bra att ni tog med Alex, måste kännas att bra att prata om någon relevant sport för en gångs skull.

:D

Även en blind höna kan hitta ett korn osv;)

Har i princip inget som helst intresse av MMA, men trots det ett trevligt avsnitt som vanligt! :thumbup:

Ni glömde Armand Kranjc när ni pratade om svenska fighters. Han var "riktig" (ett av dom 4 något sånär legitima bältena) världsmästare och gjorde en handfull titelförsvar. Vill minnas att han var rankad 3a eller 4a i världen av The Ring (oberoende av organisation) på den tiden.

George Scott däremot hade bara något pajasbälte, även om han var rankad hyfsat. Men Kranjc > Scott alla dagar i veckan.

Tack:) Och ja givetvis borde Kranjc nämnts i sammanhanget!