handdator

Visa fullständig version : En annorlunda kontaktannons; träningskompis sökes i söderförort(sthlm)

Caena
2012-05-26, 00:15
Sökes;
Träningskompis för tillfälligt eller för längre tid

Du:
Tränar du SL5x5 ? Eller har gjort?
Bor du i en söderförort(Farsta med omnejd) till Sthlm?
Gillar du att peppa/träna andra? Gillar att se förändringar!?

- Att du är kille eller tjej spelar ingen roll

Jag;
relativt otränad, ny till kolozzeum, men inte helt omotiverad tjej som vill bygga muskler för att tappa den där feta looken. Börjat med SL5x5 men kommer sällan iväg till gymmet som planerat.
Behöver lite motivation, någon att "tävla" mot som inte är min sambo, samt någon som kontrollerar/vet hur övningarna ska se ut..

hör gärna av dig

Silveta
2012-05-26, 12:45
Tråkigt att se bristen på seriösa svar här. Kan ni inte vara rumsrena så kan ni ju låta bli att skriva ontopic ska jag kolla med frugan ts, hon kan behöva en träningspartner som gillar att lyfta tungt och pusha henne samt viseversa

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Caena
2012-05-26, 12:57
Tråkigt att se bristen på seriösa svar här. Kan ni inte vara rumsrena så kan ni ju låta bli att skriva ontopic ska jag kolla med frugan ts, hon kan behöva en träningspartner som gillar att lyfta tungt och pusha henne samt viseversa

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Tack Silveta, skulle vara trevligt.

Har suttit och funderat lite och gått från fundersam till generad/smickrad till att undra om jag varit dum i huvvet för att jag skrev öht tråden.
Klargöra;
jag är INTE ute efter sex på något vis!
Visst jag vill se snygg ut naken men det var inte riktigt nakenhet jag var ute efter.
SL5x5 för mig betyder; strong lift 5rep gånger 5set.
Thats it!

WHITEFOLKS
2012-05-26, 13:05
Vilket gym tränar du på nu?

Caena
2012-05-26, 13:07
Tränar på Always24

Jorgen
2012-05-26, 13:15
Håll tråden städad, så slipper jag göra det.