Visa fullständig version : "Jack from Lost" is one ripped ...
tigerofsweden
2012-05-21, 10:13
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article14855087.ab
Ja jävlar :D
(Kanske skulle ligga under allmänt dock)
Spartansk
2012-05-21, 10:24
Jag säger som i den andra tråden där han dök upp: Stackarn, nu kommer han få värja sig mot anorexiaanklagelser dag ut och dag in.
vicarious
2012-05-21, 10:30
Åh Lost. Nu blev man lite småsugen att kolla igenom den serien igen :D
kycklingbröst och gröt
*rolleyes*
kalajset
2012-05-21, 11:21
Nu blir man ju sugen på att deffa igen när man ser sådant.
de va fantamig en ganska hård lost-jack
Slartibartfast
2012-05-21, 11:42
Såg dom bilderna häromdagen. Kul att se att 45-åringar kan fixa hyffsat grymma fysiker.
Spartansk
2012-05-21, 11:57
Såg dom bilderna häromdagen. Kul att se att 45-åringar kan fixa hyffsat grymma fysiker.
Hur mycket lyfter han?
hahavaffan
2012-05-21, 12:02
Hur mycket lyfter han?2x270kg.
Fan, man blir lite sugen på att träna igen när man ser det där.
Spartansk
2012-05-21, 12:03
2x270kg.
Fan, man blir lite sugen på att träna igen när man ser det där.
+1. Jag måste bara byta land och identitet först, så jag inte skrämmer livet ur alla som känner mig.
Fishtank
2012-05-21, 12:15
Relativt hård.
Klart brutalare än i lost.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
hahavaffan
2012-05-21, 12:17
One could make the argument that he lost a lot of fat. Riiight? Kwon? :(
Spartansk
2012-05-21, 12:22
One could make the argument that he lost a lot of fat. Riiight? Kwon? :(
I Sawyer what you did there.
filmjölk
2012-05-21, 12:39
ryssfemmor krossade i mortel strödda över frukostflingorna?
King Grub
2012-05-21, 12:48
Han har lågt kroppsfett, inte mycket muskler. Han ser mycket större ut på bilden med bar överkropp än vad han är, bara pga att han är hård. Med kläder på:
http://moviecultists.com/wp-content/uploads/2012/05/Matthew-Fox-in-Alex-Cross-3-575x834.jpg
Slartibartfast
2012-05-21, 13:31
Han har lågt kroppsfett, inte mycket muskler. Han ser mycket större ut på bilden med bar överkropp än vad han är, bara pga att han är hård. Med kläder på:
Han är ändå normalbyggd med kläderna på- Hade random koloit deffat ner sig till den hårdheten hade det bara varit skinn och ben kvar.
Spartansk
2012-05-21, 13:35
Han är ändå normalbyggd med kläderna på- Hade random koloit deffat ner sig till den hårdheten hade det bara varit skinn och ben kvar.
Därmed inte sagt att det är doping med i leken. Det här är ett av få "filmstjärna-kommer-i-form-fall" där jag misstänker renhet.
ryssfemmor krossade i mortel strödda över frukostflingorna?Trams. Ingen dopar sig. Eller jo bara osäkra sjuttonåringar här i Sverige. I resten av världen är dem alla natural och kör med mycket slowcarbs för att inte få fel sorts gains, folk är inte så pantade att de sysslar med aas fille... Det mr.jack har gjort är en klassisk 12 veckors diet, något tungt pass ibland (blir mest bänkpress och scottcurls och marklyft när PTn tjatar, ben tränas inte för det är fult med stora ben) och nitiskt mycket cardio för absen.
Spartansk
2012-05-21, 13:45
Trams. Ingen dopar sig. Eller jo bara osäkra sjuttonåringar här i Sverige. I resten av världen är dem alla natural och kör med mycket slowcarbs för att inte få fel sorts gains, folk är inte så pantade att de sysslar med aas fille... Det mr.jack har gjort är en klassisk 12 veckors diet, något tungt pass ibland (blir mest bänkpress och scottcurls och marklyft när PTn tjatar, ben tränas inte för det är fult med stora ben) och nitiskt mycket cardio för absen.
Tror du verkligen han är dopad? Nog för att han ser stor ut när han håller ett choke-hold, uppumpad och i optiljus, men kolla på den påklädda bilden. Det ser nästan ut som om han aldrig tränat.
Edit: Choke-hold var det nog förresten inte, men aja, ni fattar vad jag menar.
http://moviecultists.com/wp-content/uploads/2012/05/Matthew-Fox-in-Alex-Cross-3-575x834.jpg
vafan spelar det för roll hur man ser ut i kläder. det är mer muskelkvaliten man ser till. volymen på framför allt delts i kombination med den hårdheten skvallrar lite. speciellt när det kommer till skådisar som tidigare aldrig satt foten i ett gym och helt plötsligt blir superrippade.
Slartibartfast
2012-05-21, 13:57
kolla på den påklädda bilden. Det ser nästan ut som om han aldrig tränat.
.
Sådär ser ju en som tävlar i AF ut i tävlingsform med kläderna på. *popcorn*
Det är stor skillnad på att se ut sådär påklädd på 15% kontra 5%.
Spartansk
2012-05-21, 13:57
Sådär ser ju en som tävlar i AF ut i tävlingsform med kläderna på. *popcorn*
Det är stor skillnad på att se ut sådär påklädd på 15% kontra 5%.
Okej då.
filmjölk
2012-05-21, 13:59
Random koloit är 18år, och väger 92,9kg med rutor på magen, lyfter 250/180/280 raw och har tränat i 2 år. Givetvis kliniskt ren. :/
RobbanColeman
2012-05-21, 14:33
Det skiljer nog 10-15kg muskelmassa mellan en bra AF-tävlande och Jack... :)
Jag menar han ser ju ut som en multisportare som behöver mer mat, han är inte i närheten av AF! Sorry, ni kanske var ironiska... :)
Fishtank
2012-05-21, 15:13
Random koloit är 18år, och väger 92,9kg med rutor på magen, lyfter 250/180/280 raw och har tränat i 2 år. Givetvis kliniskt ren. :/
Hahaha filmjölk dina inlägg får mig alltid att le.
Lasse Kongo
2012-05-21, 15:26
Klockrent svar från någon som inte orkar ta sig i form själv utan lite lätt efterblivet måste slänga ur sig en sådan kommentar så fort någon med någorlunda fysik/hårdhet/massa visar sig.
Men som Grub skrev, det är ju inte direkt ett monster vi ser på bilderna, väldigt lågt kroppsfett dock.
Viktor_Balck
2012-05-21, 16:34
Klockrent svar från någon som inte orkar ta sig i form själv utan lite lätt efterblivet måste slänga ur sig en sådan kommentar så fort någon med någorlunda fysik/hårdhet/massa visar sig.
Men som Grub skrev, det är ju inte direkt ett monster vi ser på bilderna, väldigt lågt kroppsfett dock.
Japp lågt kroppsfett, stod i artikeln på aftonbladet att han tappat allt kroppsfett. Han ligger alltså på 0% nu.
Jag älskar hur alla trådar här spårar ur
speciellt när det kommer till skådisar som tidigare aldrig satt foten i ett gym och helt plötsligt blir superrippade.
Hur bra koll har du på hans träningsbakgrund?
Hur bra koll har du på hans träningsbakgrund?
ingen koll alls.
jag pratade rent generellt om skådisar i hollywood som preppar för en roll. han är säkert inget undantag.
Spartansk
2012-05-21, 16:59
jag pratade rent generellt om skådisar i hollywood som preppar för en roll. han är säkert inget undantag.
Men han är ju skitliten?
Han borde kräva tillbaka pengarna från hans dealare.
Men han är ju skitliten?
Han borde kräva tillbaka pengarna från hans dealare.
du är större lika hård?
så liten är han inte med tanke på hårdhet. hade säkert kunnat vinna bästa fysiken på kolo.
Bla bla bla, yadda yadda yadda, bla bla bla...............
Nice framsteg för hans form, inte någon annan som sysslar med något helt annat..
RobbanColeman
2012-05-21, 17:37
du är större lika hård?
så liten är han inte med tanke på hårdhet. hade säkert kunnat vinna bästa fysiken på kolo.
Har du besökt dagsformtråden?
Spartansk
2012-05-21, 18:52
du är större lika hård?
Nää, aningen mindre, men jag är ju kass, mig kan man ju inte jämföra med.
drakfelt
2012-05-21, 19:26
Nää, aningen mindre, men jag är ju kass, mig kan man ju inte jämföra med.
Du är trevlig, i alla fall :thumbup:
shadowfire
2012-05-21, 19:28
vad är lost?
drakfelt
2012-05-21, 19:29
vad är lost?
Just nu är det du, verkar det som :)
Spartansk
2012-05-21, 19:37
Du är trevlig, i alla fall :thumbup:
Du med!
dream_theater_
2012-05-21, 20:48
Kan någon lägga in aftonbladet bilden i tråden? Går av ren princip inte in på aftonbladet.
King Grub
2012-05-21, 20:49
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/01511/matthew-Fox_NEW_53_1511924a.jpg
rajjan_dammit
2012-05-21, 23:11
Han lyckades deffa och supa samtidigt, ett mirakel.
Spartansk
2012-05-21, 23:28
Jaså, har du fler källor på hur det gick till?
Hur mycket massa har han egentligen? Är väldigt svårt att uppskatta när hela kroppen ser ut som en jävla anatomikarta.
Går av ren princip inte in på aftonbladet.
Men du ber någon annan göra det åt dig? :D
lol
Nu vet jag inte om du är sarkastisk eller inte. Men det är klart alkohol kan försvåra det men samtidigt så behöver det inte omöjliggöra att bli rippad. Det kan t om vara en fördel på bilder att ha druckit dagen innan så man blir uttorkad till dagen efter :P
Bumpar tråden med två frågor.
1: Vilken % underhudsfett ligger han på?
2: Kan i princip alla ta sig ned till den mängden kroppsfett utan preparat och må bra sett ur ett längre tidsperspektiv?
King Grub
2012-11-25, 22:47
1. Runt 3-4% kanske.
2. Nej. Alla kan inte ta sig dit överhuvudtaget.
Han ligger alltså på gränsen till vad människan klarar. Antar att det fanns många experter på plats som såg över hans hälsa, och att han kastade sig över kylskåpet illa kvickt efter filminspelningarna.
Ang fråga 2, tror du det kan vara preparat inblandade för att få ned honom dit? Eller om det ens gör någon skillnad för vad man klarar individuellt.
Vad skulle hända om man med fel förutsättningar försöker banta ned sig till för lite fett? Vad är det i kroppen som krashar?
sen ar skarpan I bilden sa bra att det starka ljuset Fran sidan far harstrana pa axlarna at synas. Inte for att det forklarar allt men lite. skadespelare ser Sallan likadana ut en film igenom utan som bast vid nakna scener, sa det kan ju tankas Att Han forlorat lite mer kropp ocksaa pa den pakladda bilden. bara nagra funderingar.
ah precis :)
Man blir ripped av att bo på en öde ö.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.