handdator

Visa fullständig version : Förbrännings kapslar ?

Aliansoo
2012-05-17, 17:02
Hej! Jag styrketränar och Ska börja ta fettförbrännings kapslar men vet inte vilka som är bäst och ger snabbast resultat ! Någon som kan hjälpa mig ?

krubkungen
2012-05-17, 17:07
Hej! Jag styrketränar och Ska börja ta fettförbrännings kapslar men vet inte vilka som är bäst och ger snabbast resultat ! Någon som kan hjälpa mig ?

Vad menar du?

Aliansoo
2012-05-17, 18:07
Vilka fettförbrännings kapslar/tabletter som funkar bäst och ger snabbast resultat

King Grub
2012-05-17, 18:08
Det finns inga lagliga som har annat än marginell effekt.

Morty
2012-05-17, 19:28
Kolozzeum Diablo & Fairing Lean innehåller en trevlig häxblandning av saker som ökar din förbränning, minskar aptiten och ökar fettvävens möjlighet att frisätta fett.

Silencer
2012-05-17, 19:36
Vilka fettförbrännings kapslar/tabletter som funkar bäst och ger snabbast resultat

Vad menar du?

Morty
2012-05-17, 19:51
Vad menar du?

Jag tror att han undrar vilka fettförbrännande preparat som fungerar bäst och ger snabbast resultat. Är det inte uppenbart? Vill du säga något angående fettförbrännande preparats svaga effekt, gör det bara.

Mattiays
2012-05-17, 20:24
jag tror att han undrar vilka fettförbrännande preparat som fungerar bäst och ger snabbast resultat. är det inte uppenbart? Vill du säga något angående fettförbrännande preparats svaga effekt, gör det bara.
+100!;)

Albin Eriksson
2012-05-17, 23:38
Det finns ju en hel uppsjö olika fettförbrännare, som tidigare talare redan nämnt så handlar det om marginell skillnad men de kanske kan fungera lite uppiggande innan cardion eller ta tankarna från eventuell hunger en stund och då är ju lite vunnet.
Annars är det nog något som lägger till dom sista ynka procentens skillnad (max!) i en helt optimal diet, där man alltså sköter alla andra bitar notoriskt.

En som jag vet brukar omnämnas i sammanhanget är OxyElite pro, den kanske är värd att pröva.

Morty
2012-05-18, 09:49
Det finns ju en hel uppsjö olika fettförbrännare, som tidigare talare redan nämnt så handlar det om marginell skillnad men de kanske kan fungera lite uppiggande innan cardion eller ta tankarna från eventuell hunger en stund och då är ju lite vunnet.
Annars är det nog något som lägger till dom sista ynka procentens skillnad (max!) i en helt optimal diet, där man alltså sköter alla andra bitar notoriskt.

En som jag vet brukar omnämnas i sammanhanget är OxyElite pro, den kanske är värd att pröva.

Väl skrivet. Jag ser dietpiller typ som en PWO för dieten, något som inte gör någon större effekt om man redan sköter allt till punkt och pricka men däremot hjälper om man inte gör det. Typ, ökar fettfrisättningen och därmed ger större spelrum innan man tappar muskler, piggar upp när man mår piss och dämpar aptiten när man känner för att äta upp hela Pågens legendariska surdeg. Dessutom "måste" man ju sköta sin diet bättre om man bemödar sig att köpa tillskott, på samma sätt som att man "måste" träna hårdare när man har lagt pengarna på EAA, så att man vet att det får göra någon effekt ;)

Silencer
2012-05-18, 19:17
Jag tror att han undrar vilka fettförbrännande preparat som fungerar bäst och ger snabbast resultat. Är det inte uppenbart? Vill du säga något angående fettförbrännande preparats svaga effekt, gör det bara.

Vad menar du?

Brinkarn
2012-05-19, 09:25

Dont feed the troll!
Annars bra skrivet! :)