Visa fullständig version : Guddi tillbaka på BODY Radio
Andreas Guiance
2012-04-26, 08:29
http://www.body.se/artiklar/radio/20120426/darfor-blir-du-tjock-av-att-banta
Snack om bland annat bantning, olympiska lyft, crossfit och annat:)
Ser fram emot CrossFit-biten!
Ristretto
2012-04-26, 08:46
KUL!
Vart är Martin?
luderlasse
2012-04-26, 09:54
Haha, intelektuella hål som vi kallar body radio :D. Ska bli intressant
Jag börjar se en rödtråd med hur gästerna utvecklas jag tror dom är påväg emot en interjuv med the al mighty AXON
Inge Enveten
2012-04-26, 11:14
Alltid skoj med Body-radio. Önskar bara att ni gjorde fler avsnitt! Fortsätt gärna tjata på Berkhan också.
Andreas Guiance
2012-04-26, 12:25
Ser fram emot CrossFit-biten!
Det är inte supermycket, men några kängor hinner vi dela ut till den rörelsen;)
KUL!
Vart är Martin?
Någon borde starta Facebook-gruppen "Martin Berkhan får kamma sig och vara med på BODY Radio!".
Haha, intelektuella hål som vi kallar body radio :D. Ska bli intressant
En träffande beskrivning;)
Jag börjar se en rödtråd med hur gästerna utvecklas jag tror dom är påväg emot en interjuv med the al mighty AXON
Haha vem vet:D Nästa gäst blir en byggare dock!
Alltid skoj med Body-radio. Önskar bara att ni gjorde fler avsnitt! Fortsätt gärna tjata på Berkhan också.
Vi ska på något sätt försöka få bort redigeringen från mitt bord (jag är givetvis flaskhalsen:D), så ska det förhoppningsvis kunna blir fler avsnitt. Tjatet kommer att fortsätta!
Tycker Oxe borde få ett avsnitt...
Eddie Vedder
2012-04-26, 13:08
Det är fotomodellstabdard på den där bilden på stenen. Av med brallorna och in med en fil så är det ju en sydeuropeisk version av Näcken.
Ristretto
2012-04-26, 13:16
Någon borde starta Facebook-gruppen "Martin Berkhan får kamma sig och vara med på BODY Radio!".
http://www.facebook.com/groups/228128127291299/
Andreas Guiance
2012-04-26, 13:26
Hade kunnat bli kul:thumbup:
Det är fotomodellstabdard på den där bilden på stenen. Av med brallorna och in med en fil så är det ju en sydeuropeisk version av Näcken.
Vi får säga åt honom att inte vara så pryd nästa gång:D
http://www.facebook.com/groups/228128127291299/
Haha snyggt – redan ansökt om medlemskap;) Ska skicka upp den på BODYs Facebook sedan också!
Ristretto
2012-04-26, 13:29
Haha snyggt – redan ansökt om medlemskap;) Ska skicka upp den på BODYs Facebook sedan också!
Kanon. Hoppas det funkar....
Andreas Guiance
2012-04-26, 13:35
Kanon. Hoppas det funkar....
Verkar ju redan vara rätt bra drag:D Vi ska göra den där gruppen till en lynchmobb om han inte ställer upp snart;)
Inge Enveten
2012-04-26, 13:38
Hahaha så roligt avsnitt. Ni är sjukt roliga! Lika bra varje gång alltså. Hur var livet innan Body Radio egentligen?
:D
Så du lovar att det kommer en fullvuxen person nästa avsnitt ingen sån där hitte på byggare modell under 110kg ?
Riktigt bra! Jag sitter och lyssnar just nu, väldigt intressant det här med elitidrottare och nervsystem!
Andreas Guiance
2012-04-26, 15:26
Mycket intressant :)
Tack:)
Hahaha så roligt avsnitt. Ni är sjukt roliga! Lika bra varje gång alltså. Hur var livet innan Body Radio egentligen?
Haha jag tror nog man överlevde då också;) Men tack – det värmer!
Så du lovar att det kommer en fullvuxen person nästa avsnitt ingen sån där hitte på byggare modell under 110kg ?
Fan 110 kg...det blir ju bara Kjellström vi får köra om och om igen:D
Riktigt bra! Jag sitter och lyssnar just nu, väldigt intressant det här med elitidrottare och nervsystem!
Tackar!
Giljotinen
2012-04-26, 16:31
Ska lyssna! Tänkte passa på att fråga, kommer vi få höra the mauler på radion någon gång? Hade varit kul. Men fighting kanske är lite för orelaterat till BODY.
Alla de gamla orginalen då, Dennis Fagerxxxxx som igentligen sket i byggningen och brann för sin motorcykel, nånting som ger en lite större bredd...
Tjejer Fitness Muppar och Småkillar i all ära men är inte Hen lite väl utbrett...
Patrik utmärker sig lite, lite det hållet, alla som sitter och promotar sin förträfflighet och inte ens blir större än att folk inte tycker det är groteskt är ju så mainstream.
Gladiatorernas tips och trix kan man höra på aftonbladet...
filmjölk
2012-04-26, 18:00
Lite fler av gårdagens kändisar kanske hade vart något att ha med? Fredrik Age, Oldenmark, Graneheim eller Ove Rytter?
Inte för att jag hade lyssnat, men folk i min ålder som gillar byggning tror jag skulle uppskatta annat än småkids, när "deras" idoler de hade när de var unga var med istället för flavor of the month.
Jag personligen skulle vilja ha med Arne Persson. Då hade jag lyssnat.
Grapeman
2012-04-26, 18:08
Lite fler av gårdagens kändisar kanske hade vart något att ha med? Fredrik Age, Oldenmark, Graneheim eller Ove Rytter?
Inte för att jag hade lyssnat, men folk i min ålder som gillar byggning tror jag skulle uppskatta annat än småkids, när "deras" idoler de hade när de var unga var med istället för flavor of the month.
Alla uppräknade utom Arne Persson har varit med, har jag för mig. :)
Men ett återbesök till Oldenmark vore jäkligt roligt! :thumbup:
Andreas Guiance
2012-04-26, 18:27
Ska lyssna! Tänkte passa på att fråga, kommer vi få höra the mauler på radion någon gång? Hade varit kul. Men fighting kanske är lite för orelaterat till BODY.
Jepp, har definitivt tänkt att ha med honom:) Jävla sympatisk snubbe!
Alla de gamla orginalen då, Dennis Fagerxxxxx som igentligen sket i byggningen och brann för sin motorcykel, nånting som ger en lite större bredd...
Tjejer Fitness Muppar och Småkillar i all ära men är inte Hen lite väl utbrett...
Patrik utmärker sig lite, lite det hållet, alla som sitter och promotar sin förträfflighet och inte ens blir större än att folk inte tycker det är groteskt är ju så mainstream.
Gladiatorernas tips och trix kan man höra på aftonbladet...
Har en del sådana gamla avsnitt, men det kan vara dags för någon gammal legend igen – håller med.
Alla uppräknade utom Arne Persson har varit med, har jag för mig. :)
Men ett återbesök till Oldenmark vore jäkligt roligt! :thumbup:
Som Mr Grape säger: De har varit med allihopa:) Men ja Johan borde vi ta tillbaka, när han var med hade vi så usel koll på tekniken också att det nästan inte gick att höra. Nu är det bara så då och då;) Och Arne vill jag definitivt ha med förr snarare än senare!
men laddar man ner eran app (vart hittar jag den) då kan jag streama alla gamla avsnitt osv...
Andreas Guiance
2012-04-26, 19:51
men laddar man ner eran app (vart hittar jag den) då kan jag streama alla gamla avsnitt osv...
Du behöver inte appen för att lyssna på gamla avsnitt, finns här annars: http://www.body.se/kategori/radio/
Men om du vill ha appen finns den här:
http://itunes.apple.com/us/app/body-radio/id378579158?mt=8 (Apple)
http://www.handster.com/body_radio.html (Android)
(Det är inte vi som vill ta betalt för den..)
Det är inte supermycket, men några kängor hinner vi dela ut till den rörelsen;)
Mmm, Guddi var allt lite väl städad på den fronten nu tycker jag... Mycket intressantare ämne att lyssna på när han fått ett par glas i sig vill jag lova!
Andreas Guiance
2012-04-26, 20:56
Mmm, Guddi var allt lite väl städad på den fronten nu tycker jag... Mycket intressantare ämne att lyssna på när han fått ett par glas i sig vill jag lova!
Haha ja vafan var det där...vem försöker han lura liksom;)
Nästa gång ska jag hälla i honom sprit innan inspelning!
cirkelrak
2012-04-29, 12:26
Gillade det här avsnittet!
Lövbiffen
2012-04-29, 12:42
"Mannen som konstant särskriver och sedan lyckas skriva ihop uttrycket "röd tråd"."
Andreas Guiance
2012-04-29, 14:37
Gillade det här avsnittet!
Sweety87
2012-04-30, 08:03
Någon som har en aning om det går att ladda ner dessa avsnitt kostnadsfritt till iPhone om man inte har internet på iPhone? Hur, i sådana fall?
Eller oj!! Det var ju bara att trycka på Direktlänk till showen som MP3-fil så kunde man ladda ner!! THX!!
bear.flowertwig
2012-04-30, 14:18
Bra avsnitt. Trevligt att lyssna på intervjuer med folk som är kunniga och pålästa. Berkhan och King Grub kvar då...?
Eddie Vedder
2012-04-30, 14:27
Bra avsnitt. Trevligt att lyssna på intervjuer med folk som är kunniga och pålästa. Berkhan och King Grub kvar då...?
Jacob var med för andra gången nu. Det förra var också bra, då var han lite elakare. ;)
Andreas Guiance
2012-05-01, 09:12
Hehe Grub tror jag är helt kört – vad gäller Martin är kampanjen igång:
https://www.facebook.com/groups/228128127291299/
Andreas Guiance
2012-05-01, 18:11
Bra avsnitt. :)
Skulle ni kunna skriva upp lite tider till klippet om man inte orkar titta på hela? T.ex:
5.37: Jacob pratar om olympiska lyft
10.34: Crossfit
osv.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.