Visa fullständig version : Det roligaste ni någonsin kommer se inom bänkpress!
Eriktillhero
2012-04-09, 23:06
En av mina brorsor kom in och hämtade mig idag och sa att jag skulle testa och bänka på det dom hade lagt upp (100kg).
Jag gick ut och det som hände var riktigt oväntat, det var meningen att dom skulle passa men det som hände var något helt annat. Kolla:
hRHJ9Jj0su4
Spartansk
2012-04-09, 23:07
hRHJ9Jj0su4
Ahem...
Edit: Efter att ha sett filmen måste jag tyvärr säga att det inte var originellt eller roligt, utan bara förutsägbart, elakt och farligt.
Eriktillhero
2012-04-09, 23:08
Ahem...
Fungerar nu, sorry skrev fel.
gustafffsson
2012-04-09, 23:47
inte rolig för 5öre....
Det var ganska roligt. :)
Lajvaiskogen
2012-04-09, 23:57
inte rolig för 5öre....
Håller med.
Eriktillhero
2012-04-10, 00:02
Jag kan tyvärr inte hålla med er, Jag har aldrig garvat såhär mkt någonsin och det var jag som blev utsatt för det. Skaffa er lite humor ;)
jag talar nog för alla när jag säger att det är du som borde skaffa lite humor :]
Eriktillhero
2012-04-10, 00:06
inte rolig för 5öre....
Håller med.
jag talar nog för alla när jag säger att det är du som borde skaffa lite humor :]
Haha, jeez, ganska tråkigt personer här, alla på bb tyckte det va as kul så nej du pratar inte för alla.
Hahhaa så bra! Snacka om att klova bra xDD
Jag kan tyvärr inte hålla med er, Jag har aldrig garvat såhär mkt någonsin och det var jag som blev utsatt för det. Skaffa er lite humor ;)
Lol, väntade bara på att du skulle dra av båda bröstmusklerna :)
Spartansk
2012-04-10, 00:16
Skaffa er lite humor ;)
Tror inte det går att skaffa, jag är nog dömd att vara en tråkmåns. :) Men bra att du som blev utsatt för det skrattade iaf!
Ni hade gjort filmen bra, tyckte jag iaf, med undertexter (rättstavade, bara en sån sak! Rättstavning på Internet är lika vanligt som kameler i Sibirien), som hade olika färg för olika personer.
Eriktillhero
2012-04-10, 00:18
Hahhaa så bra! Snacka om att klova bra xDD
Hahaha, se där! En kille med humor! Härligt ;) haha, vart faktiskt grymt rädd dock hahaha, det small som fan kan jag lova.
Eriktillhero
2012-04-10, 00:19
Tror inte det går att skaffa, jag är nog dömd att vara en tråkmåns. :) Men bra att du som blev utsatt för det skrattade iaf!
Ni hade gjort filmen bra, tyckte jag iaf, med undertexter (rättstavade, bara en sån sak! Rättstavning på Internet är lika vanligt som kameler i Sibirien), som hade olika färg för olika personer.
HAhahahha "Kameler i sibirien", jo det är ju lite roligare då fler kan ta del av den ;).
Titeln på tråden satte ribban lite väl högt!
Tycker det där mest är farligt. Schyst att dem inte hade låst vikterna i alla fall.
Rakanichy
2012-04-10, 00:27
Helt jävla värdelöst ..
Hehe, lite roligt. Men samtidigt tycker jag att det är mer farligt än roligt och jag skulle verkligen inte vilja bli utsatt för det där. Skulle dampa på brorsan*mini
Vad hände efter att du sprang efter dem?*drool*
Nu ska jag verkligen inte sitta här med någon sorts moralisk pekpinne och säga att nej fy, det där kunde ha gått illa och så gör man minsann inte. Jag är faktiskt en tillräckligt dålig person för att kunna garva åt att det går åt helvete för folk ibland, dessutom så gick det ju bra i det här fallet och du verkar ju ha uppskattat skämtet.
Däremot så håller jag inte med om att det skulle vara så hysteriskt roligt, själv tyckte jag knappt att det var ens milt underhållande. Nu tycker du säkert att jag är en tråkig torris som borde skaffa mig humor eller något men det är lugnt. Kanske apan som sitter och kastar bajs ser sig själv som ett humorgeni och tycker att alla som inte uppskattar hans fekalieprojektiler är humorbefriade. Eller så är han bara en apa och skit är skit.
Inte för att jag kallar dig apa eller så, däremot tror jag att du upplever det som ca 12,7 gånger roligare än det faktiskt var eftersom du själv var inblandad.
Doctor Snuggles
2012-04-10, 01:11
Den här tråden känns inte alls white trash.
Bara jag som tycker den verkar fake?
Den var inget kul iallafall. =(
http://thehostages.files.wordpress.com/2012/01/dude-thats-gay.jpg
känns dessutom uppgjort från början
Ser inte ut som 100kilo. Vad var kul igentligen?
FrankDrebin
2012-04-10, 07:21
Du borde döpt om titeln till "3 bönder och en bänkpress".
Mollestam
2012-04-10, 07:48
Hade lackat ur totalt om någon gjort så mot mig.
Helt jävla värdelöst ..
+1.
Var var egentligen det roliga? Hade stången glidit mot halsen och legat där och tryckt hade ni kanske inte skrattat lika mycket efteråt? Folk har blivit allvarligt skadade för mycket mindre saker i ett gym.
Garvade dock vid: "fan va stången är kall, måste hämta handskar" :D
Kärring.
Ahem...
Edit: Efter att ha sett filmen måste jag tyvärr säga att det inte var originellt eller roligt, utan bara förutsägbart, elakt och farligt.
+1
I was like, fan, stången kommer hamna på halsen, krossa hans struphuvudet och det FULLSTÄNDIGT OVÄNTADE är att hans röst blir mutilated.
ser inte ut som 100kilo. Vad var kul igentligen?
:d
supramicke
2012-04-10, 09:54
bah
FredrikC
2012-04-10, 09:58
Uppenbart.
Min bild av att ha roligt med bänkpress skiljer sig mycket från TS.
Det enda jag tyckte var roligt var när vikterna började glida av :D
Spartansk
2012-04-10, 10:20
Jag ska bena ut varför den här tråden gjorde mig... Sur är väl ett för starkt ord, men jag retade mig på den:
1) Att säga att man ska passa någon, och sedan inte göra det, är nog det äldsta skämtet som har med bänkpress att göra. Innan jag såg filmen så tänkte jag "det kan ju inte vara det gamla skämtet igen, det har ju alla sett förut". Men så var det det.
2) Det här skämtet är farligt. Han som får stången på sig kan skada sig. Och även om det inte är farligt så sabbar det ens träning, om man kör enligt någon slags schema.
3) Trådtiteln utlovade "det roligaste vi någonsin kommer se inom bänkpress", vilket gör besvikelsen extra svidande.
Onödigt inlägg från min sida kanske, men jag gillar att synas.
:laugh: :laugh: :laugh: omg, shit...
... vad ointressant.
Kan inte en mod förbarma sig och ta bort tråden...
Fredriiik
2012-04-10, 11:18
jag garvade iaf :D
Kanske lite farligt men ändå roligt när det var vikter du kunde hantera hyffsat =)
himlens vad tråkigt.. Rubriken satte ribban på tok för högt också
krubkungen
2012-04-10, 12:07
dafuq.
....
Måste va trevligt att få pungmassage när man bänkar.
filmjölk
2012-04-10, 12:37
Visst, ganska roligt. Men ge fan i att leka med sådana vikter, 100kg stång kanske inte är så mycket att bänkpressa med, men tappa det på käken och det spelar ingen roll om du så bänkar 300, tänder kommer ryka.
Din brorsa förtjänar stryk.
Kör du smalbänk eller? Fina vikter också. Sjukt tråkig och farligt skämt. Hade varit roligare om ni bara sparkat honom på pungen.
Roligt hade det varit om det varit typ skumgummivikter så att personen ifråga tar i som en tok och lyfter alldeles för hårt. Som när man ska lyfta ett tomt mjölkpaket men tror att det är fyllt.
Fredriiik
2012-04-10, 13:13
jag garvade iaf :D
Kanske lite farligt men ändå roligt när det var vikter du kunde hantera hyffsat =)
kollade igen med ljud å jag asgarvar fan :D Riktigt roligt och skulle nog kunna tänka mig att driva på liknande sätt med min bror under kontrollerade omständigheter.
WHITEFOLKS
2012-04-10, 13:15
Not sure if serious eller om du bara inte kan stava själv.
Son I am disappoint.
stromming
2012-04-10, 13:24
Inte kul
Fredriiik
2012-04-10, 13:26
ni som säger att det är ett farligt skämt, notera att bror nummer ett tar tag i stången innan bror nummer två grabbar tag om härligheten och att det är på vägen ner.
De har till och med tänkt på säkerheten :thumbup:
Latissimus Dorsi
2012-04-10, 13:30
Grabbar, grabbar, måste rädda den här misslyckade tråden. Här har ni det roligaste ni någonsin kommer se inom bänkpress. Personligen tror jag att jag nyss kissade i brallan av skratt :D
http://www.youtube.com/watch?v=WDBP_xdzyxI
Spartansk
2012-04-10, 13:33
Not sure if serious eller om du bara inte kan stava själv.
Son I am disappoint.
Kan inte stava själv i så fall.
Fredriiik
2012-04-10, 13:38
Grabbar, grabbar, måste rädda den här misslyckade tråden. Här har ni det roligaste ni någonsin kommer se inom bänkpress. Personligen tror jag att jag nyss kissade i brallan av skratt :D
helt klart sämre än TS :P
Discotränad!
Latissimus Dorsi
2012-04-10, 13:44
helt klart sämre än TS :P
Nej nej nej, och återigen nej! Det där är komik på högsta nivå :D
ni hade gjort filmen bra, tyckte jag iaf, med undertexter (rättstavade, bara en sån sak! Rättstavning på internet är lika vanligt som kameler i sibirien)
:d
Haha jag tyckte det var riktigt roligt men vafan tog han dig i skrevet? det såg lite halvgay ut :P berätta hur du straffade dom
berätta hur du straffade dom
Det lät lite halvgay :P
Det lät lite halvgay :P
tänkte om de låg i familjen haha, omformulerar mig och konstaterar att du spöade skiten ur bägge. :cool:
Eriktillhero
2012-04-10, 14:55
Kan inte en mod förbarma sig och ta bort tråden...
Vad är det för fel med dig? Om folk tycker det är roligt, varför skulle den inte få vara kvar? Jag har inte bett dig att kolla på den, gå och dra din tråkighet över någon annan.
Även om folk tycker det ser farligt ut så är det folk som tycker det är roligt och får sig ett gott skratt.
Pranks händer överallt, även fast det kanske är farligt så var det roligt och ingenting hände, du behöver inte titta på den om du inte vill men håll ditt skit snack om att lägga ner tråden för dig själv.
Eriktillhero
2012-04-10, 15:02
ni som säger att det är ett farligt skämt, notera att bror nummer ett tar tag i stången innan bror nummer två grabbar tag om härligheten och att det är på vägen ner.
De har till och med tänkt på säkerheten :thumbup:
Hahahahha. "Grabbar tag om härligheten"
Eriktillhero
2012-04-10, 15:09
tänkte om de låg i familjen haha, omformulerar mig och konstaterar att du spöade skiten ur bägge. :cool:
Haha yeah, jag hoppade på dom, eller hoppade på "han" eftersom jag inte fick tag i båda efter att jag jagat dom runt huset tre varv.
Haha yeah, jag hoppade på dom, eller hoppade på "han" eftersom jag inte fick tag i båda efter att jag jagat dom runt huset tre varv.
Varför pressa du inte bara upp stången? Du skulle ju göra 6 st ju?
Eriktillhero
2012-04-10, 16:37
Varför pressa du inte bara upp stången? Du skulle ju göra 6 st ju?
Någonsin hört talas om att sätta upp ett högre mål än vad man klarar av? Nu hade jag nog kanske klarat 6 eller 5 men försök o bänka själv när någon tagit dig mellan benen hahah (Det där lät gay, i know).
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.