Logga in

Visa fullständig version : Prime tillbaka på BODY Radio

Andreas Guiance
2012-04-05, 04:56
http://www.body.se/artiklar/radio/20120404/prime-berattar-allt-pa-body-radio

Megalångt avsnitt:)

tp_88
2012-04-05, 15:35
Håller helt med dig om att grenarna borde ha större betydelse.

Förstod inte för fem öre hur han tänkte när han sa att man minsann hade gjort sådär i sex år, och då kan man ju såklart inte ändra något!!1

isterbuk
2012-04-05, 18:38
Haha "megalångt avsnitt", passar sig väl fint så som han babbla på senast :D Ska som vanligt bli riktigt kul att lyssna.

Otur
2012-04-05, 18:46
Grymt avsnitt. Tycker han verkar som en skön snubbe.

Stoltz
2012-04-05, 20:17
Riktigt bra faktiskt, han pratade mycket men det kändes kul och intressant från början till slut.

Andreas Guiance
2012-04-05, 22:34
Håller helt med dig om att grenarna borde ha större betydelse.

Förstod inte för fem öre hur han tänkte när han sa att man minsann hade gjort sådär i sex år, och då kan man ju såklart inte ändra något!!1

Hehe ja jag tycker iaf att varje poäng kunde bli en sekund istället för en halv som det är nu:)

Haha "megalångt avsnitt", passar sig väl fint så som han babbla på senast :D Ska som vanligt bli riktigt kul att lyssna.

Micke lever inte riktigt upp till bilden av den tysta norrlänningen;)

Grymt avsnitt. Tycker han verkar som en skön snubbe.

Tack – och han är grymt trevlig!

Riktigt bra faktiskt, han pratade mycket men det kändes kul och intressant från början till slut.

Tackar:)

Dennis93
2012-04-05, 23:31
Ännu ett bra avsnitt även om det här var mer av en monolog ;) Så intressant rakt igenom att det blev riktigt bråttom till skolan, tänkte att jag hade massor med tid innan jag skulle gå med det sket ju sig :D

Oxe
2012-04-05, 23:37
När jag har sett han på gymmet har han upplevts som dryg, arrogant och fisförnäm...

får väl lyssna och se ifall man ändrar uppfattning eller ifall det blir värre..

Oxe
2012-04-06, 09:54
Han verkar ganska vettig...

Men det är iaf bara 92kg, små människor kan visst ha vissa vettiga åsikter

mini
2012-04-06, 09:55
Får man svar på varför han har en polisbricka över snabeln i Gladiatorerna?

Mazr
2012-04-06, 10:32

To protect and serve?

Oxe
2012-04-06, 10:37
Dom kom iofs in på nånting med sex inviter och aldrig ligga, osv så mellan raderna fick jag till att det var ett kyskhetsbälte

Andreas Guiance
2012-04-06, 19:49
Ännu ett bra avsnitt även om det här var mer av en monolog ;) Så intressant rakt igenom att det blev riktigt bråttom till skolan, tänkte att jag hade massor med tid innan jag skulle gå med det sket ju sig :D

Ja det var inte så krävande som programledare;)

Han verkar ganska vettig...

Men det är iaf bara 92kg, små människor kan visst ha vissa vettiga åsikter

Det är bra att du ger oss små människor hopp:thumbup:

Jag tror på Oxes teori:D

carrot
2012-04-06, 21:27
Fan skit kul att lyssna på denna snubben, och er för övrigt, tycker jag. Tack!

Ristretto
2012-04-06, 21:51
Hur går det med den dryge skåningen?

bear.flowertwig
2012-04-06, 22:48
Positivt överraskad. Vettigare än väntat däremot blir jag lite förvånad över att självinsikten är så låg när det kommer till varför folk gillar att se gladiatorerna bli rejält överkörda (Nougur var ett sant nöje). Det är säkert hur mysigt och gemytligt som helst er emellan off camera men det får vi tv-tittare inte se en enda sekund av. Det vi får se är ett gäng gapiga kaxiga pajaser till gladiatorer. Då är det är rätt behagligt när det kommer nån som kan täppa till truten. Borde vara rätt uppenbart men tydligen inte.

Andreas Guiance
2012-04-07, 14:20
Fan skit kul att lyssna på denna snubben, och er för övrigt, tycker jag. Tack!

Tack själv:)

Hur går det med den dryge skåningen?

Ingen framgång än så länge tyvärr; vi får snart dra igång en Facebook-kampanj;)

Positivt överraskad. Vettigare än väntat däremot blir jag lite förvånad över att självinsikten är så låg när det kommer till varför folk gillar att se gladiatorerna bli rejält överkörda (Nougur var ett sant nöje). Det är säkert hur mysigt och gemytligt som helst er emellan off camera men det får vi tv-tittare inte se en enda sekund av. Det vi får se är ett gäng gapiga kaxiga pajaser till gladiatorer. Då är det är rätt behagligt när det kommer nån som kan täppa till truten. Borde vara rätt uppenbart men tydligen inte.

Hehe jag tror som sagt att övriga gladiatorer får sig en del av Pansars skit:D Så gapig och kaxig är väl inte Prime tex?:)

Oxe
2012-04-07, 14:37
Som sagt gladiatorerna är ett barn program, självinsikten att div NFL spelare hade ägt upp dom i 190 har han ju.

Hade galdiatorerna varit riktat emot vuxna, (vilket är tråkigt att det inte är med lite hårdare tävlingar och mindre show för att attrahera barn hade varit roligt) så kan man ju förstå det...