Visa fullständig version : Värdelösa anonyma mp3-spelare
Silencer
2012-04-04, 00:51
köpte en mp3 spelare på classe ohlson förra sommaren.
den kan spela video säger den.
vilken videotyp jag än lägger in så säger den unknown format.
spelaren är helt anonym, så jag kan inte googla fram bruksanvisning.
finns ej längre i clas ohlsons sortiment.
hur fan ska jag gå till väga att förstå spelaren när den har 0 identifikationsmöjligheter?!?
hahavaffan
2012-04-04, 06:30
Ring Classes kundtjänst?
Ibland ballar det ur när man konverterar videor själv. Antagligen klarar den bara "rena" mp4-or.
perarvid
2012-04-04, 07:56
Kan det vara samma sort som i den här tråden? https://www.flashback.org/t910717 ("Min nya mp3-spelare tar bara .mtv - finns det någon konverterare till OsX?")
Har du något artikel-nr till den? Kan finnas på själva spelare, om inte så står det på kvittot. Skriv det här isf så kan jag kolla upp den imorgon när jag jobbar.
Silencer
2012-04-04, 11:40
Tack för era förslag.
Enda informationen öht som finns är på baksidan där står det:
38-3471 model pt 15
2gb media player with radio
Så här ser den ut:
http://charlotta.chic.se/files/2009/12/MVA.jpg
Köp en riktig mp3 spelare.
Ska du visa film på den där skärmen? -.-
Ibland ballar det ur när man konverterar videor själv. Antagligen klarar den bara "rena" mp4-or.
Lol what?
Hahaha:laugh:
2färgs :D
Haha, så jävla grymt. Tänk dig Avatar på den!
den där ser ju bara för taskig ut. Som något från början av 2000-talet
Ska kolla upp den på jobb imorgon och om vi har fått tillbaka fler av den. Du bor inte i malmö? Isf är det inga problem för dig att byta den med mig i servicedisken.
Silencer
2012-04-04, 15:32
Ska kolla upp den på jobb imorgon och om vi har fått tillbaka fler av den. Du bor inte i malmö? Isf är det inga problem för dig att byta den med mig i servicedisken.
Nope, Örebro. Men tack för vänligheten.
Nope, Örebro. Men tack för vänligheten.
Ok, du kan ju alltid åka till närmaste c-o och hoppas på att dom tar tillbaka den. Du kanske inte får pengarna tillbaka men ett tillgodokort borde de ge dig iaf.
Klart jag hjälper mina koloiter :thumbup:
Vart stoppar du in VHS-banden?
Viktor_Balck
2012-04-04, 21:34
Klarar den 1080p?
FrankDrebin
2012-04-04, 21:44
Man ska aldrig snåla på vardagslyx. Nu sitter du här med en billig och kass mediaspelare mellan benen och allt är över.
worldwebber
2013-09-30, 08:12
Denne funksjonsrike spilleren er laget av høykvalitetsleverandøren "Coby"
Med sine vanvittige 4 GB internminne og i tillegg har den utvidelsesmulighet med micro-SD kort.
Om du fortsatt går og tenker om du skal gå for den nye iphone 5S, gjør nok disse spec./funksjoner at "Coby" blir et alternativ du virkelig bør vurdere istedet:
Anslutningar / portar: 3,5 mm ljud ut / USB in
Knappar: Upp, ner, on, ok
4GB microSD-kort (8GB max)
Kompatibla ljudfiler: Mp3, wma, wav
Kompatibel Video: MP4, AVI
Bilder: JPEG, BMP, GIF
e-Böcker: txt (Fy fan!!)
FM-radio
Jeg er så heldig å selv eie en slik og eneste minus jeg har funnet etter noen uker med testing og innføring, er at "autolock" funksjonen desverre er default "ON" og denne funksjon man kan ikke endre i den ellers innholdsrike menyen.
Om du enda ikke er sikker, kan det nevnes at teksten "Welcome" kommer ved oppstart og "Byebye" når man skrur av.
Enjoy!
(Til trådstarter: konverter fra formatet du har over til "basic" .avi så er bilde/lyd-opplevelsen i high-end segmentet av det man finner portabelt
PureWhey
2013-09-30, 08:54
Vart stoppar du in VHS-banden?
Klarar den 1080p?
Behöver man 3D-glasögon, eller funkar det ändå?
haha det bästa är ju att den verkar kunna visa filmer.
SVAR: Köp en MP3/VMA-spelare, med färgskärm som kan visa bilder samt film och har inbyggd FM-radio. Kostar 299 kr på Clas Ohlson.
http://charlotta.chic.se/julklappstips-fran-tomtemor-del-5/
EDIT: Vafan gammal tråd som fan ju!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.