Visa fullständig version : Hjälp med symmetri osv?:)
Rikard Jansson
2012-04-03, 19:26
Har en liten byggarperiod... det är väldigt kul! Dock typ nybörjare inom ämnet. Någon muskelgrupp jag bör träna extra etc? All hjälp uppskattas, vad bör en lyftare gone builder göra?
http://img594.imageshack.us/img594/6066/77cj.jpg
http://img854.imageshack.us/img854/7099/wp000080f.jpg
Större lats så ryggen ser bredare ut skulle ju ej skadat :)
bustz0rz
2012-04-03, 19:40
En amatörmässig åsikt: ser ut att fattas lite övre bröst. Du kör väl inte mycket lutande bänk t.ex.?
Mer lats & delts! :) Ser bra ut förövrigt.
Du bör sträva efter att öka alla muskelgrupper så mycket som möjligt just nu.
Eventuella brister, som absolut inte är stora på dig, kan bero på dålig posering, fettfördelning eller annat.
Exempelvis "dåliga lats" beror nästan alltid på att man genetiskt har smala axlar, eller att man är dålig på att få ut latsen när man poserar.
Rikard Jansson
2012-04-03, 20:09
En amatörmässig åsikt: ser ut att fattas lite övre bröst. Du kör väl inte mycket lutande bänk t.ex.?
Okej! Nej det har jag inte gjort, blivit lite mer nu på sistone dock :)
Hur ser dina ben ut?
Som skit!
Större lats så ryggen ser bredare ut skulle ju ej skadat :)
Ska tänka på det :)
Mer lats & delts! :) Ser bra ut förövrigt.
Okej, tack!
Du bör sträva efter att öka alla muskelgrupper så mycket som möjligt just nu.
Eventuella brister, som absolut inte är stora på dig, kan bero på dålig posering, fettfördelning eller annat.
Exempelvis "dåliga lats" beror nästan alltid på att man genetiskt har smala axlar, eller att man är dålig på att få ut latsen när man poserar.
Ja värst bra på att posera är jag inte!
Lats, vad jag såg i alla fall. :)
Jag gillar bredd. Så mer lats och axlar skulle jag säga.
Anders The Peak
2012-04-03, 20:44
Jag tycker att du ser jämn ut och från ett byggarperspektiv handlar det mer om mer muskelmassa generellt. Det ser bra ut tycker jag även om man inte ser påkarna kan man misstänka att de är lika bra som resten.
Lats och axlar, dock ser det mycket bra ut än så länge!!
För tidigt att peka ut symmetribrist eller dyl. Bara bygg mer massa.
Lats och axlar. Och eventuellt ben eftersom att du valde att inte ens ta med dem på bilden. :D
Posta helkroppsbild framifrån och bakifrån så man kan få lite perspektiv.
smeander
2012-04-15, 07:22
Eftersom benen inte är med på bild så säger jag ben :) hade dom vart bra hade du visat dom :p
Sheogorath
2012-04-15, 08:23
Lats och axlar. Och eventuellt ben eftersom att du valde att inte ens ta med dem på bilden. :D
This. Lats, axlar, ben.
(och mer ben).
Rikard Jansson
2012-04-15, 10:36
Tränar ben cirka 3 gånger mer än någon annan muskelgrupp atm, så borde ordna sig :)
fan vad härligt! go cannonball!! May zyzz be with you! :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.