Visa fullständig version : Sökes: Något gott med körsbärssmak
__Linnea__
2012-04-02, 02:00
Hej!
Jag är på lite diet, men ändå sugen på någon artificiell kalorifri körsbärssmak, kan någon tipsa om vad som finns?
Körsbärstuggummi?
Körsbärskaffe?
körsbärssaft light?
Inte coca-cola bara, och helst ingen läsk
Märke och butik uppskattas :)
Linnea
Teekanne har ett te som heter Sweet Kiss, brukar säljas på hälsokostbutiker
Holabandola
2012-04-02, 07:32
Milkos Bärry Körsbärsyoughurt.
Sviiingod, stora bitar körsbär. men allt gottis ligger i botten, så man måste röra röra.
Inte direkt onyttig eftersom det är en mjölkprodukt, lite socker får man ju tåla.
Cravings efter en viss smak/frukt el dyl, vore för mig en liten varningsklocka, då vill kroppen ha något den saknar.
Cravings efter en viss smak/frukt el dyl, vore för mig en liten varningsklocka, då vill kroppen ha något den saknar.
Inte alls.
Popliteus
2012-04-02, 09:23
Jag körde ngn EAA med körsbärssmak, de va ganska gott men kmr inte ihåg märket. Går säkert att googla.
Gurkyngel
2012-04-02, 09:42
På willys finns det frysta körsbärs för en bra peng. Supergoda och kul att variera när man ätit sig less på jordgubbar :D
Kanske hitta någon EAA/BCAA med körsbärssmak? :)
Coca Cola Cherry Zero
Men nu ville du inte ha läsk så jag kom inte på något annat :P
__Linnea__
2012-04-02, 10:30
Jättebra ideer!
8 ml EEA = 8 gram = 32 kcal, va?
Popliteus
2012-04-02, 11:57
Kanske hitta någon EAA/BCAA med körsbärssmak? :)
Ja bra förslag!!!!!!!!! haha :P
Ja bra förslag!!!!!!!!! haha :P
Haha, såg nu att du redan hade skrivit det. :)
Jättebra ideer!
8 ml EEA = 8 gram = 32 kcal, va?
10g EAA = ~40-45kcal
__Linnea__
2012-04-02, 20:42
Haha, såg nu att du redan hade skrivit det. :)
10g EAA = ~40-45kcal
10 g = 10 ml? :)
Stimorol har ett körsbärstuggummi som är grymmt gott. Sedan finns ju numera också Jack3d i körsbär...ok för att vara en PWO, men kan långt ifrån mäta sig med körsbärstuggummina...Kool Aid med körsbärssmak går säkert att få tag på online, och med sötningsmedel isf socker blir det också i det närmaste kalorifritt. Väger ju inget, så även om du beställer från USA så blir frakten human.
10 g = 10 ml? :)
10g EAA = 1 Matsked = 15ml :)
s_himself
2012-04-02, 23:50
Jag blandar kvarg med spat från inlagda körsbär (kompott eller vad det är) l :D Det är gott :thumbup:
Fishermans Friends har en variant med körsbärssmak. Har sett den lite överallt. Smakar riktigt trevligt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.