Visa fullständig version : Är jag rolig? (youtubefilmer)
Inge Enveten
2012-03-15, 22:14
Jag försöker åtminstone vara rolig. Det är tanken så att säga. Hur jag sen lyckas är mer upp till tittarna.
Jag hör gärna vad kolo har att säga. På gott och ont :)
Här kommer mina två populäraste videos
31i8ugYwBRs
bJJbRT76bAE
Kollade bara på Kony-videon och nej, det var inte roligt.
Inge Enveten
2012-03-15, 22:18
Kollade bara på Kony-videon och nej, det var inte roligt.
Vilka vloggare / ståuppare tycker du är roliga? Länka gärna om du orkar eller skriv namn
mattilainen
2012-03-15, 22:20
Tycker inte dom var speciellt roliga. Det ända roliga var när du gick crazy och drog krabban :) Då log jag och fnissade lite. Mer sånt, om du ska "go crazy" som sagt. Annars är det så svenskt att göra en video och det ända man säger på engelska är typ fula ord. Tycker det är vågligt dock :)
Förresten, när du sa " if you got this" menade du prasselbyxor då? ;)
KaptenKnäsvag
2012-03-15, 22:20
Snälla var dig själv och försök inte vara någon RayWilliamJohnson-wannabe. För han är skittråkig och meningslös. Vill du slå på YouTube tycker jag att du ska försöka hitta din egen stil.
Nej. Tror jag har sätt videos med dig då du tar upp intressanta saker, dom mattilainen nämnde så blir det mest en massa svordomar.
Kollade Kony-videon, det var inte kul någonstans. Sorry.
Vilka vloggare / ståuppare tycker du är roliga? Länka gärna om du orkar eller skriv namn
Brukar inte kolla på vloggare men bland ståuppare tycker jag Louis CK är ganska kul :)
KaptenKnäsvag
2012-03-15, 22:23
Vill du lära dig av någon som funnit sin egen stil och är skitintressant/rolig, kolla på AmazingAtheist. Prenumererat sedan 2007 : )
4JA4EPRbWhQ
Inge Enveten
2012-03-15, 22:32
Skitbra feedback allihopa tack! Blivit för mycket ruggdunkande från mina nuvarande tittare. Vill ha ordentlig kritik. Vill bli bättre.
Btw KaptenKnäsvag jag vet ungefär vad han Ray har för stil men jag försöker inte kopiera något. Har inte ens tittat på hans filmer ordentligt. AmazingAtheist var sjukt grym. Tack för tipset! =)
Fick mest ont i själen :/ Kändes för tillgjort och omoget.
sxe phil
edit: Lyssnade lite och det positiva med videorna är att det finns svenskar som engelska, trevligt :)
Att prata om stånd osv är inte särskilt roande nej.
Skickat från dendäringa smarta telefonen
Upptaget
2012-03-15, 22:46
Fick mest ont i själen :/ Kändes för tillgjort och omoget.
+1 på det ;)
Spartansk
2012-03-15, 22:52
Jag har inte kollat på videorna, men är själv extremt rolig, och kan ge dig lite tips rent allmänt. Det viktigaste med att vara rolig är att inte aktivt försöka vara rolig. Försök inte vara någonting, så kommer möjligheten att vara rolig presentera sig själv när du minst anar det.
Fan, det där lät som något en kampsportsmästare skulle kunna säga till en elev i någon film. Jag borde kanske skaffa grått skägg och kåpa.
Kändes väldigt Twinmuscleworkout-ish.
Jag har inte kollat på videorna, men är själv extremt rolig, och kan ge dig lite tips rent allmänt. Det viktigaste med att vara rolig är att inte aktivt försöka vara rolig. Försök inte vara någonting, så kommer möjligheten att vara rolig presentera sig själv när du minst anar det.
Fan, det där lät som något en kampsportsmästare skulle kunna säga till en elev i någon film. Jag borde kanske skaffa grått skägg och kåpa.
Din avatar är rolig.
Spartansk
2012-03-15, 22:58
Din avatar är rolig.
Ja, du ser.
young_george
2012-03-15, 22:58
Nej, det var inte roligt för det kändes inte som du fick stånd utan att det var något du ville säga för att du inte hade något eget roligt material kring det hela.
Men du har redan gjort det kanske jobbigaste av allt, att lägga ut dig själv för andras bedömning. Nu gäller det bara att ha något vettigt material.
Ja de finns ju inte alls nog med tillgjorda personer på youtube.....
Fail. Lägg ner videobloggandet.
Sjukligt tråkig.
Tricklew
2012-03-15, 23:29
Gör du dessa videoklipp för att du känner att du har något att säga, eller gör du det för att hora ut dig i hopp om lite publicitet?
Spartansk
2012-03-15, 23:33
Gör du dessa videoklipp för att du känner att du har något att säga, eller gör du det för att hora ut dig i hopp om lite publicitet?
Vilket är den springande punkten, som jag försökte förmedla i mitt inlägg på sida 1.
Att prata om stånd osv är inte särskilt roande nej.
Skickat från dendäringa smarta telefonenGjorde han ju inte. :confused:
Andra videon; Raggar man på facebook så klickar man ju ändå inte "like" på en bild som massa andra killar redan klickat like på?
I mitt huvud så profilerar du dig då iaf in som "en i mängden."
Att börja första kommunikationen med cheyen, med en konversation, ser jag som det enda valbara valet.
Men inga "raggningsrepliker", det är lamt.
Man får helt enkelt vara dynamisk i sitt analyserande av personen under konversationens gång och anpassa sitt sätt att skriva därefter.
Även om min favorit introduktion är typ *petar på "insert cheyens namn" med en pinne:*3
Gjorde han ju inte. :confused:
Andra videon; Raggar man på facebook så klickar man ju ändå inte "like" på en bild som massa andra killar redan klickat like på?
I mitt huvud så profilerar du dig då iaf in som "en i mängden."
Att börja första kommunikationen med cheyen, med en konversation, ser jag som det enda valbara valet.
Inga "raggningsrepliker", det är lamt. Man får helt enkelt vara dynamisk i sitt analyserande av personen under konversationens gång och anpassa sitt sätt att skriva därefter.
Även om min favorit introduktion är typ *petar på "cheyens namn" med en pinne:*3
Första 5 sekundrarna på kony videon så säger han ju att han fick stånd av videon?
Första 5 sekundrarna på kony videon så säger han ju att han fick stånd av videon?Jag kollade bara på andra videon, den som handlade om cheybilder enligt titeln.
Chansade på att Kony inte hade något med stånd att göra.
Sowwie http://forum.catiewayne.com/images/smilies/new_sad.jpg
Tricklew
2012-03-15, 23:40
r3mpuh, vi är redan medvetna om att du är 14, du behöver inte nämna det i varje tråd.
*pekar på sjön där borta till vänster, ber r3mpuh dränka sig i den*
Wipflash
2012-03-16, 00:07
r3mpuh, vi är redan medvetna om att du är 14, du behöver inte nämna det i varje tråd.
*pekar på sjön där borta till vänster, ber r3mpuh dränka sig i den*
+1 haha
skadeglädje är den enda sanna glädjen
ChuckTesta
2012-03-16, 00:11
Boring then a muhfucka...
R3mpuh, jag har läst dina poster flera gånger nu men jag fattar ändå inte vad indianer har med facebookraggning att göra. :confused:
Dessutom har du stavat fel.
Nu såg jag bara Kony då den var tillräckligt ointressant att jag inte orkade mig på den andra. Främsta nackdelen med den var inte den knackliga engelskan som gjorde så det lät lite osäkert samt oseriöst. Utan det var att den inte var väl genomtänkt. Lät lite som att svordomarna bara dök upp och ja, en massa svordomar och sedan ett rage har aldrig varit kul i min värld, behövs lite mer kreativitet.
Gör det mer genomtänkt, mer flyt, repetera så att orden du använder på engelskan känns väldigt bekväma. Kanske sätta en 10 minuter innan filmen och få igång den engelskspråkiga delen av hjärnan. Få in några riktigt roliga kopplingar än att bara rimma på svordomar.
Nåja mina snabba tankar som jag skriver ner, hoppas det är något. Kram och lycka till.
Kolozzeum är nog inte dit du bör rikta dig :)
hahavaffan
2012-03-16, 07:19
Helt otroligt dåligt. Det enda roliga var när din röst (ofrivilligt) övergick i nån slags Yoda-härmning efter halva Konyvideon.
Leviathan
2012-03-16, 07:29
De var ungefär lika roliga som klamydia.
Skulle gärna se mer tanke bakom det hela istället för bara svordomar som inte blir kul någonstans alls.
Roliga komiker: Louis CK, Joe Rogan, Ralphie May
drakfelt
2012-03-16, 08:09
Jag försöker åtminstone vara rolig. Det är tanken så att säga. Hur jag sen lyckas är mer upp till tittarna.
Jag hör gärna vad kolo har att säga. På gott och ont :)
Här kommer mina två populäraste videos
31i8ugYwBRs
bJJbRT76bAE
Postat via en mobil enhet
drakfelt
2012-03-16, 08:10
Fråga mig inte varför jag citerade första inlägget. Tapatalk...
Postat via en mobil enhet
1.Jag vill se r3mpuh göra en Yt-video om hur man raggar på Facebook
2. Nej, TS är lika rolig som alla andra miljontals lustigkurrar på yt. dvs en i mängden:)
Arf Pingvin
2012-03-16, 08:33
Nej. Det var riktigt uselt.
För det första så ska du ha en stor eloge för att du vågar. Om det är standup som du vill pyssla med så måste du börja skriva material. Och träna, träna och varför inte träna lite till. När någon ställer sig på en scen och inte har repeterat tillräckligt så flyter det inte och du tappar återkopplingarna till det du sagt tidigare. Finns det nån speciell anledning till varför du gör det på engelska, förutom den potentiellt större publiken?
Tycker du borde börja på svenska. Verkar som allt för stor fokus går till att uttala engelska ord så amerikanskt som möjligt.
orkade se första 7sekunderna av kony. gav upp och tänkte att den andra skulle vara bättre. den stängde jag av efter 5sekunder.
riktigt tråkigt
orkade se första 7sekunderna av kony. gav upp och tänkte att den andra skulle vara bättre. den stängde jag av efter 5sekunder.
riktigt tråkigt
Har du kollat så kort tid så kanske du inte bör uttala dig.
Supermicke
2012-03-16, 12:14
ronnie coleman grejen var rolig tkte jag :D
Silencer
2012-03-16, 12:47
Jag gillar jenna marbles.
Kollade din kony video. tyckte det var halvkul fram tills du tog av dig tröjan.
du har bra emfas på orden hur du betonar och uttrycker känslor m.m.
men innehållet känns ganska tråkigt.
men jag småfnissade som sagt innan du tog av dig tröjan, då blev det bara krystat.
när du förolämpade honom långsamt och metodiskt var nog roligast.
Din Kony-video (orkade bara titta på den, sorry) kunde ha passat i någon film om ett gäng höga tonåringar, om den bara varat i trettio sekunder.
Men som ren humor i sig... Nej, inte min kopp med te. Faktum är att koppen är helt tom i det här fallet.
Inge Enveten
2012-03-16, 14:20
Mycket bra feedback. Tack.
Innan jag startade denna tråden har jag bara fått en massa ryggdunk från folk. Jag kan helt ärligt säga att det känns bra att få höra "nej det var inte det minsta lilla kul". Blir mycket mer motiverad att kämpa hårdare med framtida filmer.
Massa anledningar. Finns en long story och en short story till det. Jag tycker att det är kul att göra filmerna och jag vet att det finns dem som tycker att det är kul att titta också, win win.
Känns lite lustig att du fick mig att skratta bara av att skriva att du var rolig. Vad är ordet jag letar efter för att beskriva det som just hänt, att det var ironiskt kanske?
Tack för tipset iaf
Tack alla andra också :)
Spartansk
2012-03-16, 15:37
Känns lite lustig att du fick mig att skratta bara av att skriva att du var rolig.
Det var meningen.
http://www.hahastop.com/pictures/See_What_I_Did_There.jpg
BelowAverage
2012-03-16, 15:51
Tycker du tar kritik (och trollning) riktigt bra, imponerande. :thumbup:
Dina videos kändes lite skitnödiga (krystade) men det har väl redan nämnts. Jag skulle nästan snarare säga att det skulle kunna bli grymt kul om du hade en grundtanke om vad du skulle prata om men sedan lät dina kommentarer komma spontant. Men det kanske inte är så komiker jobbar 0.o har svårt att tänka mig att man kan vara rolig på ett inövat sätt det känns ju helt fel. Men ja iaf, om du kunde verka lite mer avslappnad så skulle det enligt mig iaf vara ett steg i rätt riktning.
Ser bra ut, kört hårt! :thumbup:
Nope. Men plus för engelskan.
Rikard Jansson
2012-03-16, 15:57
Påminner väldigt mycket om athene, som är kul. Tycker dock det saknas lite glimten i ögat och blir lite väl aggressivt då.
Akerhage
2012-03-16, 16:19
Får hålla med samtliga, var inte roligt alls tyvärr! Kan inte riktigt se att någon ska skratta åt det här? Eller vad ska vara roligt? ...inget illa ment, utan undrar helt enkelt vart det roliga i filmerna är?
Tyvärr. Tyckte inte det var det minsta roligt.
stolpskott
2012-03-16, 16:30
De va inge kuligt,
nope. Men plus för engelskan.
+1
Mina åsikter finns redan representerade, men ändå...
Kör på svenska och ha något att säga. Försök inte vara rolig. Rolig är man ändå. Eller så inte.
Tricklew
2012-03-16, 17:13
Tycker du tar kritik (och trollning) riktigt bra, imponerande. :thumbup:
Dina videos kändes lite skitnödiga (krystade) men det har väl redan nämnts. Jag skulle nästan snarare säga att det skulle kunna bli grymt kul om du hade en grundtanke om vad du skulle prata om men sedan lät dina kommentarer komma spontant. Men det kanske inte är så komiker jobbar 0.o har svårt att tänka mig att man kan vara rolig på ett inövat sätt det känns ju helt fel. Men ja iaf, om du kunde verka lite mer avslappnad så skulle det enligt mig iaf vara ett steg i rätt riktning.
Ser bra ut, kört hårt! :thumbup:
Nåja, komiker har ett inövat material, som de sedan ibland svänger ut lite, det är inte ens ovanligt att de har lappar för hjälp att komma ihåg, när de är uppe på scen en längre show.
Lät lite som Adam Sandler i Billy Madison stundtals. Ungefär lika roligt var det också.
Vaderna släpar, annars ser det bra ut.
Seriöst. Vafan. Lägg ned direkt. Jag hatar denna typ av mupperi och blir rejält irriterad över folk som försöker vara roliga när de är helt ointressanta. No offence.
Allvarligt talat, sluta omedelbart med det du håller på med. Det var faktiskt så pinsamt dåligt att det var direkt plågsamt att titta på. Det går inte ens att ge några råd om vad du ska tänka på till eventuella framtida klipp. Lägg av innan du har börjat och ägna dig åt något annat i stället, för det här kommer du aldrig att bli något annat än dålig på.
Kunde inte se hela Oliver, men fortsätt och nöta så blir det säkert bättre!
Jag har inga råd alls förutom att kanske kolla lite på Louis CK alt Russell Peters, dom är roliga och kanske kan du bli inspirerad av dom.
Tillochmed Hodgetwins är roligare
DfCvTBnZXuY
Pudzianovski
2012-03-16, 18:27
Det var inte kul.
Deceiver85
2012-03-16, 18:31
Rolig? Nej
Originell? Nej
Tyvärr Oliver, du behöver bättre material.
Nej, det var inte speciellt roligt. För framkrystat kände jag rent spontant.
Fick känslan av "JAG ÄR ROLIG ,TITTA PÅ MIG! TITTA VAD ROLIG JAG ÄR!" och då blir det inte roligt.
KaptenKnäsvag
2012-03-16, 22:34
HodgeTwins: Så jävla dåliga. Hoppas de lägger ned sin verksamhet.
I övrigt kan jag lika gärna ge dig lite mer konstruktiv kritik. Jag är en av dom som tycker att kaxig attityd á la Zyzz är töntigt. Lägg ned matchostilen, och för guds skull - sluta försök låta som du är från USA : ). En populär vloggare som visat att man kan bli förstådd och få ut sitt budskap trots dålig dialekt är Dendrophilian (vissa personer med konservativ moralkompass råds att inte se hans videor), ta ett blad från hans bok. Som jag sa förut, var dig själv istället. Jag ser att det gömmer sig en skön snubbe bakom fasaden
Inge Enveten
2012-03-16, 22:50
HodgeTwins: Så jävla dåliga. Hoppas de lägger ned sin verksamhet.
I övrigt kan jag lika gärna ge dig lite mer konstruktiv kritik. Jag är en av dom som tycker att kaxig attityd á la Zyzz är töntigt. Lägg ned matchostilen, och för guds skull - sluta försök låta som du är från USA : ). En populär vloggare som visat att man kan bli förstådd och få ut sitt budskap trots dålig dialekt är Dendrophilian (vissa personer med konservativ moralkompass råds att inte se hans videor), ta ett blad från hans bok. Som jag sa förut, var dig själv istället. Jag ser att det gömmer sig en skön snubbe bakom fasaden
Jag gillar verkligen HodgeTwins. Tycker att dem är skitballa.
Jag fejkar inte någon dialekt. Ibland försöker jag göra mig lustig genom att låta som en retard men "dialektfejkande" gör jag inte. Åtminstone ej medvetet. Har rest en del och pratat mycket engelska genom mina år. Kanske är dialekten en effekt av det.
Tack för dina tips återigen! Uppskattar det :)
Tack till er andra också.
Jag får återkomma om någon månad när jag övat så får vi se om åsikterna är de samma här. Sjukt sicken skillnad i alla fall mellan åsikterna här och de som kommenterar på tuben men det är ju bara skoj och motiverande för mig som sagt :)
KaptenKnäsvag
2012-03-16, 22:55
Ja, jag vet att det kanske är lite undermedvetet, jag har bott i USA och jag skämdes själv ibland när jag lät som en riktig redneck.
Känner en kille som var i USA under ett litet tag och ibland hör jag honom prata engelska med någon utböling och han låter som en riktig midwest-cowboy. Vrider mig av obehag varje gång jag hör det. Kanske bara jag som är konstig, förvisso :P
Gabriel174
2012-03-16, 23:12
Bort med onödiga svordomar, känns bara tillgjort som fan. Vet inte varför jag började garva när du sa "I got a boner". Antar att jag har väldigt barnslig humor.
Ni som bara säger att det är dåligt, ge han någon form av konstruktiv kritik i alla fall. Ge han tips på vad ni tycker är roligt. Många kommentarer känns pinsammare än själva videon vi pratar om.
Tycker ni gott och väl kan skita i att posta om ni inte har något konstruktivt att komma med.
Tycker även jag att du kan ta bort onödiga svordommar, sen känns det väldigt inövat. Försök utnyttja ditt vokabulär mer i stället för att svära. För själva uttalet tycker jag var bra.
Gabriel174
2012-03-16, 23:25
kain carter (hotdamnirock @youtube) tycker jag är riktigt rolig, förresten. Kolla på hans videoklipp. Förutom att vara riktigt rolig svär han inte överdrivet mycket. Han är en riktigt bra "skådespelare" med samt att han berättar om vardagshändelser som händer alla. Din Facebookvideo kände jag inte riktigt igen mig i. Men glor du på Kain Carters klipp så känner du nog igen dig i en del, och han framför det på ett riktigt roligt sätt.
Jag kollade mest på FB-videon och tyckte att den var långsam och på tok för klichée-ig (ej originell).
Fick inga "haha, ja du har så rätt" känslor utan det kändes som om någon drog skämtet om "tomaten som skulle över gatan men blev påkörd" och förväntar sig att ingen hört den innan.
Tycker det var lite onödigt med dödshoten och allt därtill; jag kan förstå vad du menar i din Fabrice Muamba-video, trots allt. :)
filmjölk
2012-03-23, 20:43
De här var inte så roliga, men din zyzz-douchebag-överspänd video var riktigt bra. satsa på att ha ett uppblåst ego och spänna dig så tror jag att du blir mer populär än om du drar roliga monologer.
Kan vara det roligaste jag sett på länge.
luderlasse
2012-03-24, 10:58
Ny tycker jag ni är lite elaka mot karl, tror du har potential iaf :D
Tips från mej:
Prova ditt material på andra
Skriv manus
Svär inte (blir krystat)
Kan vara det roligaste jag sett på länge.
Now THAT'S funny! :laugh: :laugh:
Inge Enveten
2012-03-24, 12:30
Skoj med nya kommentarer. Tack för det! :)
Gabriel174
2012-03-24, 13:01
25upnVU9gjw
Inge Enveten
2012-03-31, 21:21
Den här filmen har bara hyllats so far. Nu vill jag att mina vänner på kolo trycker ner mig lite på jorden igen.
oVaozSsrHvk
Spartansk
2012-03-31, 21:24
Den var lite rolig i början, när du var noga med att förklara självklara grejer (att armarna ska hållas likadant på var sida av kroppen), men sedan blev det ju bara en vanlig instruktionsvideo? Eller var den inte menad som en skämtvideo?
Jockefoten
2012-03-31, 21:27
Kan erkänna att jag drog på smilbanden när du började dammsuga.
Skuggvargen
2012-03-31, 21:27
Personligen så tror jag inte att din framtid som komiker ser ljus ut.
Han verkar vara väldigt framgångsrik bland freestyle footballers
Den här filmen har bara hyllats so far. Nu vill jag att mina vänner på kolo trycker ner mig lite på jorden igen.
oVaozSsrHvk
Dötråkig, men testa att klippa ner den till 30 s, det var mycket utfyllnad där.
börja göra freestyle videos igen, det kommer du få mer viewers av.
Spartansk
2012-03-31, 21:38
Den var lite rolig i början, när du var noga med att förklara självklara grejer (att armarna ska hållas likadant på var sida av kroppen), men sedan blev det ju bara en vanlig instruktionsvideo? Eller var den inte menad som en skämtvideo?
Haha, vänta, bytte du film? När jag kommenterade var där en armhävningsfilm.
Jag fick stänga av efter 1:12 då ditt klipp gav mig en ångestattack (skojar inte). Fy satan vad irriterande klipp! Om jag ska komma med ngt konstruktivt så är det att mindre kan vara mer. Banal idé som dock kunnat få mig att dra på smilbanden om du tonat ner dig själv ordentligt och klippt ordentligt.
att mindre kan vara mer. Banal idé som dock kunnat få mig att dra på smilbanden om du tonat ner dig själv ordentligt och klippt ordentligt.
6MmNkwPtwfA
Hitta din målgrupp bland prepubertala grabbar och fokusera sen på det(många youtubekändisar som har sin publik bland 10-13 åringar). Att försöka mixa och tilltala fler grupper kommer nog med din oerhörda karisma gå dåligt. Menar inte att du är dålig, men inte heller bra nog för att fånga en bred massa.
Haha, vänta, bytte du film? När jag kommenterade var där en armhävningsfilm.
Haha det förklarade din kommentar!
OT: Tycker inte det var roligt, kändes väldigt påklistrat.. Tycker även han raywilliamjohnson är SJUKT tråkig, känns även det väldigt tillgjort.
Men din earth hour video var lite smårolig iaf!
NEJ!
Drog inte på munnen en gång under någon av dina tre filmer i tråden.. . Tyvärr!!
Skulle du gå ut och ställa samma fråga på typ lunarstorm (om det fortfarande finns??) så kanske du skulle fått fler ja som svar!
Skulle tippa på att ryggdunkandet du säger dig fått mycket av hittills kommer från killar under 14, är det din tänkta publik så är det ju bra..
KaptenKnäsvag
2012-04-01, 07:26
Din nya video, jag började faktiskt garva när du satte igång med att dammsuga mattan
Bra gjort!
Inge Enveten
2012-04-01, 09:04
Din nya video, jag började faktiskt garva när du satte igång med att dammsuga mattan
Bra gjort!
YEEEEEEEEJ. Tack! :D
Kan erkänna att jag drog på smilbanden när du började dammsuga.
Haha yeah buddy. Grymt!
Jag fick stänga av efter 1:12 då ditt klipp gav mig en ångestattack (skojar inte). Fy satan vad irriterande klipp! Om jag ska komma med ngt konstruktivt så är det att mindre kan vara mer. Banal idé som dock kunnat få mig att dra på smilbanden om du tonat ner dig själv ordentligt och klippt ordentligt.
Dafuq.jpg
Ångestattack? Vet du vad en sådan är för något? Är du säker? Sjukt i så fall. Måste vara min monstruösa most muscular.
Hitta din målgrupp bland prepubertala grabbar och fokusera sen på det(många youtubekändisar som har sin publik bland 10-13 åringar). Att försöka mixa och tilltala fler grupper kommer nog med din oerhörda karisma gå dåligt. Menar inte att du är dålig, men inte heller bra nog för att fånga en bred massa.
Aldrig tänkt på det så. Mycket bra analys måste jag säga och du har rätt. Jättebarnslig humor om ett ämne som annars diskuteras av typ politiker främst = dålig kombo kanske. Bättre med kissbajsskämt om typ Justin Bieber i så fall kanske. Tack för din kommentar!
Tack till er andra som kommenterat också på gott och ont :)
Vandraren
2012-04-01, 09:07
Du tar feedbacken like a baws, det ska du fan ha cred för.
ChuckTesta
2012-04-01, 09:42
Garvade lite för att du lät helt retarded när du gick runt och spolade och satte på kranen osv
Inge Enveten
2012-04-01, 10:11
Du tar feedbacken like a baws, det ska du fan ha cred för.
Tack. Skoj att du tycker det. Läst i en bok om hur man borde hantera kritik och liknande. Verkar vara en bra metod.
Garvade lite för att du lät helt retarded när du gick runt och spolade och satte på kranen osv
Yej! Epic win. Ännu en seger! Grymt!
Sorry, för omoget för min smak.
Tricklew
2012-04-04, 21:42
http://1.bp.blogspot.com/_rYCMzyyQpzY/TStfBMmPyvI/AAAAAAAAAbs/Q5vHM8hfheY/s1600/calvin+and+hobbes.jpg
Ser du den första snögubben? Det är din youtube kanal.
Inge Enveten
2012-04-04, 21:51
Tricklew jag blir lite orolig. Du drar upp en gammal tråd för att förolämpa mig. När jag säger att jag bryr mig menar jag som i en oro för din hälsa. Mig personligen rör det inte. Mår du bra? Svaret är troligtvis nej. Annars hade du haft ett mer moget beteende. Hoppas dina problem löser sig.
Worriers gonna worry. Mvh.
Rikard Jansson
2012-04-04, 21:52
Gillade Earth Hour! Skrattade IRL ^^ Mer kul och mindre aggressivitet :)
Tricklew
2012-04-04, 21:53
Googlande en stripp för en annan tråd, men hittade tyvärr inte rätt, denna stripp påminde mig väldigt mycket om dig. :)
Jag gillade också Earth Hour. Mirin!
Sålänge du fortsätter med detta så kommer du att lyckas tillslut. Passion is everything.
Folk som failar gör det för att de ger upp.
krubkungen
2012-04-04, 21:59
Ser du den första snögubben? Det är din youtube kanal.
U Mad Brah? :D
Inge Enveten
2012-04-04, 22:01
Gillade Earth Hour! Skrattade IRL ^^ Mer kul och mindre aggressivitet :)
Jag gillade också Earth Hour. Mirin!
Sålänge du fortsätter med detta så kommer du att lyckas tillslut. Passion is everything.
Folk som failar gör det för att de ger upp.
U Mad Brah? :D
Efter alla mindre positiva kommentarer känns det grymt kul med ert stöd. Tack! :)
filmjölk
2012-04-04, 22:40
Earth hour var rätt rolig.
Låt dig inspireras av Rikard "Cannonball" Jansson, riktigt roligt :D
billyspizza
2012-04-04, 22:53
nej. Du är inte kulig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.