Visa fullständig version : Felet?
Jag tränar 8 *gånger i veckan sten hårt. Äter 4-5 gånger om dan. 3 dagar brukar jag äta ute samt sött. Jag sover jättebra. 4 träningar på gym , 4 på fotboll. Jag tycker inte jag utvecklas med muskler. Vill byta feetttttt mot muskler men vad är felet?
över hur lång tid har du tränat "sten hårt"?
bygga muskler tar tid och i tonåren så prioriteras annan tillväxt än musklerna så man måste äta ordentligt med mat och gå upp i vikt för att lägga på sig muskler. då tillkommer en del fett som man får skala av senare
över hur lång tid har du tränat "sten hårt"?
bygga muskler tar tid och i tonåren så prioriteras annan tillväxt än musklerna så man måste äta ordentligt med mat och gå upp i vikt för att lägga på sig muskler. då tillkommer en del fett som man får skala av senare
1-3 månader stenhård träning. Men jag tror jag måste skaka av mig fettet runt magen. Skulle deff passa bra med kombination fotboll samt gym?
muskler tar tid att bygga. flera år innan man får en rejäl muskelmassa. 1-3månader är knappt så kroppen har förstått att du börjat träna. (1-3mån förresten? vet du inte hur länge du har tränat? )
deffa så bygger du "inga" muskler. bara att välja.
beskriv gärna hur du tränar under en vecka (alla övningar set och reps) samt hur din kost ser ut över en nomal dag (dvs inte som du vill att den ska se ut utan hur den faktiskt är)
Mån: fotboll*
Tis: bröst triceps
Ons: fotboll*
Tors: mage ben
Fre: rygg biceps fotboll
Lör: ledigt
Sön: axlar fotboll*
3x10 ( 4-5 övningar per muskelgrupp)
Frukost : 9 tiden havregrynsgröt med halv liter vatten
Lunch: skolmaten. Men då äter jag 2 nävar kolhydrater, 3 nävar grönsaker och resten protein blir ungefär 2-3 biffar eller fisk*
*Middag: ris kyckling samt grönsaker. Samma mått som lunchen * *
Kvällsmat kan bli slarv ibland. Men annars samma som lunch fast mindre nävar på varje del.*
Dricker cola till alla mina måltider förutom frukost.*
Tränat i 2 månader pausade runt 2 veckor pga fotbollskada.*
Tack för du hjälper mig*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.