Timeea
2004-01-18, 17:45
Hej! Tänkte be om några synpunkter på den träningen jag avverkat de senaste 2 veckorna.
Vecka 1: Må: kväll:Cykel 50 min
Ti: kväll:Cykel 50 min
On:Morgon: Cykel 50 min Kväll: Styrka 30 min. Cykel 20 min. Dans 30 min.
To:Morgon:Cykel 60 min
Fre:Morgon:Cykel 60 min
Lö:Cykel 60 min
Sö: Vila
Vecka 2: Må:Promenad 70 min
Ti:Morgon:Cykel 40 min
On:Promenad 50 min+ promenad 40 min.
To: Kväll:Cykel 55 min
Fre:Morgon:Cykel 50 min Em:styrka 30 min kväll:Cykel 50 min
Lö:Em:Promenad 50 min Kväll:CYkel 50 min
Jag är tjej 27 år 170 cm. vikt 62 kg. Tänker försöka bli av med så mycket underhudsfett som möjligt. Har ganska mkt muskler- därav den minimala styrketräningen de här två veckorna. Brukar annars bli 3 pass a 40 min. kan tillägga att inga av mina cardiopass skett på tom mage- äter oftast en liten proteinfrukost innan. Fixar ej att ta i annars. är student och absolut ingen högenergiförbrukare. Är detta för mkt att träna under en period på säg 3 månader när man vill ner i BF? Borde jag köra morgonpromenader på tom mage istället för att inte bli övertränad? Känner mig ganska tung i benen idag....Behöver alla tips jag kan få- har haft problem med bulimi innan och har svårt att bedömma vad som är normal träningsmängd om man samtidigt vill nå sina mål! MVH Timeea
Vecka 1: Må: kväll:Cykel 50 min
Ti: kväll:Cykel 50 min
On:Morgon: Cykel 50 min Kväll: Styrka 30 min. Cykel 20 min. Dans 30 min.
To:Morgon:Cykel 60 min
Fre:Morgon:Cykel 60 min
Lö:Cykel 60 min
Vecka 2: Må:Promenad 70 min
Ti:Morgon:Cykel 40 min
On:Promenad 50 min+ promenad 40 min.
To: Kväll:Cykel 55 min
Fre:Morgon:Cykel 50 min Em:styrka 30 min kväll:Cykel 50 min
Lö:Em:Promenad 50 min Kväll:CYkel 50 min
Jag är tjej 27 år 170 cm. vikt 62 kg. Tänker försöka bli av med så mycket underhudsfett som möjligt. Har ganska mkt muskler- därav den minimala styrketräningen de här två veckorna. Brukar annars bli 3 pass a 40 min. kan tillägga att inga av mina cardiopass skett på tom mage- äter oftast en liten proteinfrukost innan. Fixar ej att ta i annars. är student och absolut ingen högenergiförbrukare. Är detta för mkt att träna under en period på säg 3 månader när man vill ner i BF? Borde jag köra morgonpromenader på tom mage istället för att inte bli övertränad? Känner mig ganska tung i benen idag....Behöver alla tips jag kan få- har haft problem med bulimi innan och har svårt att bedömma vad som är normal träningsmängd om man samtidigt vill nå sina mål! MVH Timeea