Visa fullständig version : Någon ideé att deffa?
marcus92
2012-03-07, 20:10
Hej, Har nu under vintern bulkat upp mig rätt rejält, ca 6-7 kg sen julas ungefär. Tränar 4-5 gånger i vecka styrketräning.
Min nuvarande vikt är 80.5. Funderar nu på att deffa i 2 månader är det någon ideé eller ska jag fortsätta att bygga?
Bilder dagsform:
trycker ut/spänner
Tycker du ser väldigt liten ut. Kommer en deff hjälpa dig något psykiskt? Isåfall dieta, men annars så skulle jag hellre se att du lägger dig på ett lätt överskott med ett högt proteinintag.
Tycker du ser väldigt liten ut. Kommer en deff hjälpa dig något psykiskt? Isåfall dieta, men annars så skulle jag hellre se att du lägger dig på ett lätt överskott med ett högt proteinintag.
+1 på detta, håller med. Drar själv en liten deff nu fast jag har rätt lite muskelmassa, men stör mig enormt på mitt magflabb osv så det kommer boosta mitt självförtroende och göra det roligare att bygga på ett litet överskott senare.
Så stör du dig så kör en liten deff sen bygg långsamt, om inte så kötta på som du gör..;)
RApplelid
2012-03-08, 18:28
Ät hellre ordentligt ett tag till och deffa om ett år eller så. Då har du packat endel muskelmassa ;) Att lyckas med en deff utan att tappa muskler är klurigt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.