Visa fullständig version : Träna efter skolan, vad kan man köpa o äta?
Halloj! tillbaka i skolan efter ett skööönt sportlov :(
Åt rester från gårdagensmiddag till frukost, nudlar o kyckling-wok,äter lunch i skolan vid 12, slutar 2 åker till gymmet direkt efter är där vid 14:40 , som topic lyder undrar jag över nått att äta innan gymmet som går att köpa på coop eller så :)*popcorn*
koffein_beroende
2012-03-05, 08:16
Någon proteinbar?
Någon proteinbar?
Är det "okej"? :smash:Är det inte socker i dom? Kanske inte spelar någon roll om man inte deffar! Dricker vassle e
fter ( om det spelar någon roll? )
vicarious
2012-03-05, 08:44
Ät en ordentlig lunch, det räcker så. Krångla inte till det i onödan, spara slantarna.
speedy83
2012-03-05, 08:45
Bör räcka om du äter en bra lunch och sen kankse bara toppa med en frukt innan träning.
Praktexempel då kosttillskott är bra att ha. En gainer eller proteinbar, altenativt en proteinshake och några frukter.
MasterChief
2012-03-05, 14:50
Mjölk?
WHITEFOLKS
2012-03-05, 15:17
Mjölk har jag redan pekat ut för honom flera gånger, det är för enkelt. Kom på något häftigare.
Bör räcka om du äter en bra lunch och sen kankse bara toppa med en frukt innan träning.
+1
Det har bara gått 2½ timme sen lunchen. Någon frukt räcker nog. Det är viktigare att fokusera på vad du äter efter träningen i detta fallet.
Mjölk har jag redan pekat ut för honom flera gånger, det är för enkelt. Kom på något häftigare.
Jag trycker väl inte ett paket mjölk 10minuter innan jag tränar?
mysglenn
2012-03-05, 21:19
Jag trycker väl inte ett paket mjölk 10minuter innan jag tränar?
förklara VARFÖR du vill ha något att äta 10minuter innan?
Jag går fortfarande gymnasiet och gör precis som du, men ofta med ännu obekvämare tider (imorgon är ett bra exempel, lunch 11:30 gymma 15:15)
Äter jag en bra lunch så har jag ALDRIG känt behov av att käka igen innan träningen för att orka med ökningar, osv. Energin räcker bra, även om du kanske känner dig lite småhungrig.
Bättre du äter bra EFTER träningen, som någon sa. Vill du trots allt ha något att käka innan så kan du ju helt enkelt ta med en banan, macka, proteinbar, whatever. Om det du vill höra är "Köp denhär hyper-awesome shaken (kan inte namnen på all skit som krängs av butiker och som är populärt bland pojkar i min ålder) från "Hipstermuscles" så kommer du slita som en anabolstinn viking på gymmet och känna dig mätt som aldrig förr, medans du bygger tredubbelt så mycket muskler!" så får du gärna köpa dendär drinken för min del, men jag tvivlar på att det gynnar dig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.