handdator

Visa fullständig version : Stora bröst

Purren
2012-03-04, 00:44
En normalbyggd tjej med stora bröst som går ner massor i vikt, och sen går upp den vikten igen, kommer hon att ha lika stora bröst som innan?

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/085/283/philosoraptor.jpg?1291090164

Spartansk
2012-03-04, 00:49
Enligt min kompis Therese blir brösten mindre när man går ner i vikt men inte större när man går upp i vikt. Fast min kompis Anna å andra sidan påstår att hon försökte gå upp i vikt lite för hon var för mager, men så hamnade all vikt på brösten, vilket hon tyckte var fult, så hon gick ner igen.

Hobbes
2012-03-04, 01:13
Jag började skratta för jag läste det såhär:

Enligt min kompis Therese blir brösten mindre när man går ner i vikt men inte större när man går upp i vikt. Fast min fd. kompis Anna å andra sidan påstår att hon försökte gå upp i vikt lite för hon var för mager, men så hamnade all vikt på brösten, vilket hon tyckte var fult, så hon gick ner igen.

Sen förställde jag mig följande:D

lhCf80gpOIk

Spartansk
2012-03-04, 07:04
Nänä, jag sa inte upp vänskapen med Anna efter det där. Dock började jag försöka smyga ner socker, grädde och olja i hennes mat så ofta jag kom åt.

Tolkia
2012-03-04, 07:18
Det kan ju bero lite på vad som händer i övrigt mellan viktnedgång och viktuppgång också. Brösten förändras ju, som allt annat, när man åldras, föder barn etc. Som regel i riktning mot marken. Men nog skulle jag säga att mer vikt hamnar på brösten vid en viktuppgång hos en tjej som tidigare haft stora bröst än hos en som tidigare haft små. Man har ju haft stora/små tidigare av någon anledning.