Visa fullständig version : Komplexa frågor. "Om du var tvungen, vad hade du valt?"
Raschmus
2012-03-03, 20:19
Har mycket som yngre lekt med olika ultimatum. Exempelvis den klassiska röda knappen där du dödar folk i utbyte mot pengar. Tänkte det vore najs med en tråd för alla att samla olika psykofrågor. Seriositet är inget krav!
Börjar:
1. En sjöjungfru, vacker kvinna från midjan och upp, fisk från midjan ner.
En motsatt sjöjungfru, vacker kvinna från midjan och ner men fisk från midjan upp.
Du måste ligga med den ena. Vem väljer du?
2. Du får 100 miljoner euro i månaden livet ut. I utbyte får du bara äta havregrynsgröt och stilla kranvatten och en vitaminshot (du ska inte bli sjuk av vitaminbrist). Tar du pengarna?
David Brent
2012-03-03, 20:21
2. Ja
ett scenario jag gått å tänkt på är
om man skulle vara ute i krig och man hamnar i en sådan situation där man är helt omringad av fienden det finns absolut ingen väg ut det enda man kan göra är bli tillfångatagen eller dödad
vad i så fall hade ni gjort ??
själv tänker jag att blir jag tillfångatagen finns risken att jag kommer ändå möta döden men bara jävligt långsamt genom att dom torterar mig därför kommer jag alltid fram till att jag hade tvingat dem döda mig
Har mycket som yngre lekt med olika ultimatum. Exempelvis den klassiska röda knappen där du dödar folk i utbyte mot pengar. Tänkte det vore najs med en tråd för alla att samla olika psykofrågor. Seriositet är inget krav!
Börjar:
1. En sjöjungfru, vacker kvinna från midjan och upp, fisk från midjan ner.
En motsatt sjöjungfru, vacker kvinna från midjan och ner men fisk från midjan upp.
Du måste ligga med den ena. Vem väljer du?
2. Du får 100 miljoner euro i månaden livet ut. I utbyte får du bara äta havregrynsgröt och stilla kranvatten och en vitaminshot (du ska inte bli sjuk av vitaminbrist). Tar du pengarna?
Taget från HIMYM? :D:D
om havregrynet var extra proteinberikat så kanske :d
Överdelen som kvinna och oralsex naturligtvis... Om inte "ligga med" i det alternativet innebär att man ska stå och spruta över några fiskägg, eller jo föredrar det framför att ligga med fiskmonstret som det blir i det omvända. Enkel fråga.
Den andra var svårare, å ena sidan en känsla att det bästa i livet inte kostar, å andra sidan alla platser i världen man skulle kunna se, alla saker man skulle kunna göra... Fram med gröten får det nog bli...
Kollar du också på Pirates of the caribbean?
Gå runt hela livet och lukta skit, eller gå runt hela livet och tycka ALLA luktar skit?
Pewterschmidt
2012-03-03, 21:32
Hår i munnen eller tänder på huvudet?
Att alltid känna ett popcornkorn fast i halsen, eller alltid ha en kliande näsa.
Hade jag fått äta nån optimalare proteinkälla samt omegakapslar istället för gröten hade jag def. gjort det.
Gå runt hela livet och lukta skit, eller gå runt hela livet och tycka ALLA luktar skit?
Lätt. Bajsdoften hade man vant sig vid rätt snabbt. Att gå omkring och lukta skit skulle vara en konstant last, om man inte stänger in sig i sin ensamhet.
Herr Oberst
2012-03-04, 00:33
Hade tagit 100 miljoner euro i några månader. Sen hade jag hyrt en bra armé som mördat personen som ligger bakom och levt gott resten av livet
Spartansk
2012-03-04, 00:38
Havregryn har väl inte fullvärdigt protein? Man skulle dö ganska snart.
En återkommande fråga mellan mig och min vän..
Vad väljer du av följande:
A: Att varje gång du är på gymmet ha sönder en spegel av misstag(tex köra in en skivstång i den eller tappa en kettlebell) Du vet alltså inte hur den kommer gå sönder, bara att du kommer klanta till det, varje pass, vecka efter vecka.
B: Vara tvungen att köra på en minimoto mellan alla gymövningar. En liten twist är att vårt gym är i två plan delat av en trappa på 5-6trappsteg.
För de som inte vet vad en minimoto är:
http://skyidling.blogsome.com/images/minimoto1.jpg
rajjan_dammit
2012-03-04, 02:33
Torka dig med sandpapper eller med plastfolie?
En återkommande fråga mellan mig och min vän..
Vad väljer du av följande:
A: Att varje gång du är på gymmet ha sönder en spegel av misstag(tex köra in en skivstång i den eller tappa en kettlebell) Du vet alltså inte hur den kommer gå sönder, bara att du kommer klanta till det, varje pass, vecka efter vecka.
B: Vara tvungen att köra på en minimoto mellan alla gymövningar. En liten twist är att vårt gym är i två plan delat av en trappa på 5-6trappsteg.
För de som inte vet vad en minimoto är:
http://skyidling.blogsome.com/images/minimoto1.jpg
Alt. B alltså :D Skrattanfall trots denna sena timme :p
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Havregryn har väl inte fullvärdigt protein? Man skulle dö ganska snart.Jag vill minnas att det blir helt okej om man äter nog mycket havregryn. Fredrik S gjorde en tråd där det diskuterades för några månader sedan.
Alt. B alltså :D Skrattanfall trots denna sena timme :p
Okej, hur tänker du när du väljer B?
Jag har klurat på det här en tid nu och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket alternativ som är "bäst"
Mr.Sjöborg
2012-03-04, 17:32
Okej, hur tänker du när du väljer B?
Jag har klurat på det här en tid nu och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket alternativ som är "bäst"
Man är väll hellre känd som ''han som glider runt på en minimoto(badass)'' än ''han som har sönder speglar hela tiden''. Jag förmodar att personalen är game med att jag transporterar mig på min minimoto? annars lär de bli ett kort besök
Min fråga: Du ska bli avsugen, väljer du en transvestit eller en tjej med ett king Lionidas-skägg?
Min fråga: Du ska bli avsugen, väljer du en transvestit eller en tjej med ett king Lionidas-skägg?Den var svår. Kan man få pengar istället här med? Jag menar, man kan ju köpa allt man vill då, allt och alla har ju ett pris.
Jockefoten
2012-03-04, 18:03
Min fråga: Du ska bli avsugen, väljer du en transvestit eller en tjej med ett king Lionidas-skägg?
Känns som en win/win. Man får ju en avsugning i vilket fall som helst.
Man är väll hellre känd som ''han som glider runt på en minimoto(badass)'' än ''han som har sönder speglar hela tiden''. Jag förmodar att personalen är game med att jag transporterar mig på min minimoto? annars lär de bli ett kort besök
Har transvestiten en Salvador Dali mustasch så väljer jag henne.
Mr.Sjöborg
2012-03-04, 18:25
Den var svår. Kan man få pengar istället här med? Jag menar, man kan ju köpa allt man vill då, allt och alla har ju ett pris.
Aa juste, glömde ju bort alt 3: du får 300 000 000...nee:smash:
Transa eller skägg Onigri, transa eller skägg....
Denna är lite svårare än den vanliga "ditt eller barnens liv"
Du eller din systerdotter/son?
Du eller din partners sykonbarn?
Raschmus
2012-03-30, 09:03
Find diz thread 2 amusing 2die
Denna är lite svårare än den vanliga "ditt eller barnens liv"
Du eller din systerdotter/son?
Du eller din partners sykonbarn?
Mitt
Mitt
Raschmus
2012-03-30, 09:22
Äta 1dl bajs eller dricka 1dl bajs?
Bli förlamad från midjan nedåt eller bli av med båda armarna?
bertbert
2012-03-30, 09:30
Hur i hela pepparn kan frågor där man bara kan välja mellan två fixa alternativ beskrivas som komplexa? *screwy*
Att varje gång någon frågar dig vad du heter ska du börja tveka och dröja med att svara, och sedan chansa ett par gånger på udda kvinno-namn.
Eller att varje gång någon frågar dig vad dina barn heter ska du börja tveka och dröja med att svara och sedan chansa ett par gånger på udda kvinno-namn (Ehm, ah oj dom heter, ehmm, lillemor heter dom, nej Ingegärd)
Raschmus
2012-03-30, 12:16
Midjan nedåt.
Att varje gång någon frågar dig vad du heter ska du börja tveka och dröja med att svara, och sedan chansa ett par gånger på udda kvinno-namn.
Eller att varje gång någon frågar dig vad dina barn heter ska du börja tveka och dröja med att svara och sedan chansa ett par gånger på udda kvinno-namn (Ehm, ah oj dom heter, ehmm, lillemor heter dom, nej Ingegärd)
Mitt namn.
Havregryn har väl inte fullvärdigt protein? Man skulle dö ganska snart.
Man har väl obegränsade mängder, sa det hade inte varit ett problem.
Spartansk
2012-03-30, 12:27
Oerhört enkelt att svara på: Bli förlamad från midjan och neråt. Fördelarna är många:
- Aldrig mer ha dåligt samvete för att man sitter vid datorn i det fina vädret istället för att, som en god svensk, utnyttja varenda minuts solsken.
- Aldrig mer bry sig om sina knäproblem.
- Aldrig mer bry sig om sin bristande vighet.
- Aldrig mer träna benen.
Blir man av med bägge armarna, dock, är livet i princip över.
Midjan nedåt.
Samhället är ju rätt handikappanpassat nu för tiden, finns ju gott om hissar och prylar i stort sett överallt. Sen färdtjänst är väl gratis? Egen assistent? Bara fördelar ju! Sen skulle jag träna armarna helt galet också.
LarsLasr
2012-03-30, 13:12
Oerhört enkelt att svara på: Bli förlamad från midjan och neråt. Fördelarna är många:
- Aldrig mer ha dåligt samvete för att man sitter vid datorn i det fina vädret istället för att, som en god svensk, utnyttja varenda minuts solsken.
- Aldrig mer bry sig om sina knäproblem.
- Aldrig mer bry sig om sin bristande vighet.
- Aldrig mer träna benen.
Blir man av med bägge armarna, dock, är livet i princip över.
Men en förlamning från midjan och neråt innebär väl no sexytajm!? Iofs så är väl inga armar samma sak för dig med tanke på pandorna :p
En fråga som kom upp mina polares podcast var:
Vad väljer du av att att dessa två alternativ?
1. Bli tätt förföljd av en get i hela ditt liv, den är i din närhet utan undantag.
2. Lukta som en get hela ditt liv.
1. Bli tätt förföljd av en get i hela ditt liv, den är i din närhet utan undantag.
Hade valt att bli tätt förföljd av en get i hela mitt liv, hade ju varit cool på fest ;)
Hade valt att bli tätt förföljd av en get i hela mitt liv, hade ju varit cool på fest ;)Frågan är om den hade uppskattats när den börjar tugga på saker samt kissa och bajsa.
Doften av get lär ju också vara närvarande :D
Frågan är om den hade uppskattats när den börjar tugga på saker samt kissa och bajsa.
Doften av get lär ju också vara närvarande :D
Jo fast lättare att förklara vad en get gör närvarande än varför man luktar get, luktar man get lär ju inte så många vilja ens komma nära dig, ännu mindre krama eller ligga med dig. Har för mig att det är dofterna vi går efter när vi letar partner, och luktar man get lär ju ingen frisk människa attraheras av det.
Spartansk
2012-03-30, 13:56
Men en förlamning från midjan och neråt innebär väl no sexytajm!? Iofs så är väl inga armar samma sak för dig med tanke på pandorna :p
Sex är överskattat, jag skulle lätt kunna tänka mig att bli munk. Dessutom får jag ändå sex så sällan att det knappt gör någon skillnad. Att aldrig kunna runka är utan tvekan 1000 gånger värre.
Bli förföljd av en get. Som TREX säger, det vore lite roligt. Skitsamma att man aldrig mer kommer in på krogen eller fester, krogbesök och fester är oftast tråkiga ändå. Getter är smarta, och kan säkert lära sig att bli rumsrena, och sköter man om den och dresserar den så lär det inte innebära några problem att ha den i möblerade rum.
Jo fast lättare att förklara vad en get gör närvarande än varför man luktar get, luktar man get lär ju inte så många vilja ens komma nära dig, ännu mindre krama eller ligga med dig. Har för mig att det är dofterna vi går efter när vi letar partner, och luktar man get lär ju ingen frisk människa attraheras av det.Så sant!
Hur förklarar man en ständigt närvarande get? :D
Spartansk
2012-03-30, 13:59
Angående att förklara det ena och det andra... Oavsett om man luktar get eller blir förföljd av en, så kommer det sannolikt finnas en orsak till att det är så. Så det där med förklaring borde väl lösa sig själv?
spoonchest
2012-03-30, 14:08
Så sant!
Äh, man spelar förvånad varje gång nån påpekar det bara.
Typ om man har en tjej som man vill doppa, så kan man alltid säga att man räddade den när den var mindre från att skjutas/dödas och att den har följt med sen dess.
Lär garanterat resultera i ett ligg eller två.
;)
Typ om man har en tjej som man vill doppa, så kan man alltid säga att man räddade den när den var mindre från att skjutas/dödas och att den har följt med sen dess.
Lär garanterat resultera i ett ligg eller två.
;)Tjejen + geten? *popcorn*
Iron Bull
2012-03-30, 14:45
Vara väldigt ful, ha 140 IQ, EQ och allt sånt, vara 130kgfinsksisu-stark och ha matchande uthållighet, snabbhet och koordination, fast dessa är opåverkbara av träning, d.v.s. du kan aldrig bli sämre eller bättre, du behöver alltså inte träna om du inte vill, eller vara vansinnigt snygg (och vara det trots hög ålder) och under medel i styrka, snabbhet och uthållighet, medel i intelligens och koordination, även här är de opåverkbara. ?
Vara väldigt ful, ha 140 IQ, EQ och allt sånt, vara 130kgfinsksisu-stark och ha matchande uthållighet, snabbhet och koordination, fast dessa är opåverkbara av träning, d.v.s. du kan aldrig bli sämre eller bättre, du behöver alltså inte träna om du inte vill, eller vara vansinnigt snygg (och vara det trots hög ålder) och under medel i styrka, snabbhet och uthållighet, medel i intelligens och koordination, även här är de opåverkbara. ?
Jag hade (Och har fortfarande) seriösa problem med att begripa vad du försökte säga med det här inlägget.
Iron Bull
2012-03-30, 14:49
Jag hade (Och har fortfarande) seriösa problem med att begripa vad du försökte säga med det här inlägget.
1. Vad du än väljer så är alla dina attribut från och med nu opåverkbara. Du kan inte bli starkare eller svagare eller snabbare eller långsammare, o.s.v.
2. (valet) Väldigt ful med extrema attribut, eller väldigt snygg (1 på 1 miljon) med under medel i fysiska attribut och medelintelligens och koordination.
1. Vad du än väljer så är alla dina attribut från och med nu opåverkbara. Du kan inte bli starkare eller svagare eller snabbare eller långsammare, o.s.v.
2. (valet) Väldigt ful med extrema attribut, eller väldigt snygg (1 på 1 miljon) med under medel i fysiska attribut och medelintelligens och koordination.
Mycket bättre :)
Jag tycker valet är lite för enkelt, vem skulle vilja välja 1?
1 på miljonen snygg låter inte nått att hänga i gran heller, 1 på miljarden så hade jag nappat, dvs bara 6 personer till i hela världen som har samma utseende kan man väl leva med.
Tjejen + geten? *popcorn*
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/5/23/128875683257712295.jpg
Iron Bull
2012-03-30, 15:13
Mycket bättre :)
Jag tycker valet är lite för enkelt, vem skulle vilja välja 1?
1 på miljonen snygg låter inte nått att hänga i gran heller, 1 på miljarden så hade jag nappat, dvs bara 6 personer till i hela världen som har samma utseende kan man väl leva med.
1 på miljarden då ;) Hursomhelst vore det ganska häftigt att ta 280 i bänk, motsvarande 380 i böj, 400 i mark, kunna springa milen på 30-35 minuter, 100 m på 9.5 sekunder osv. Man skulle kunna bli bäst i världen på ganska många sporter!
Spartansk
2012-03-30, 15:28
Också oerhört lätt att svara på: Jag hade valt att vara den fula övermänniskan. Utseende kommer man inte långt på, däremot kan en fruktansvärt ful person bli en Casanova om han följer Yes och MikaelJs tips i relationstråden.
Dock tycker jag 140 i IQ är lite klent. Varför valde du ett halvhögt IQ, men extremnivåer på fysiska styrkor?
Iron Bull
2012-03-30, 15:32
Också oerhört lätt att svara på: Jag hade valt att vara den fula övermänniskan. Utseende kommer man inte långt på, däremot kan en fruktansvärt ful person bli en Casanova om han följer Yes och MikaelJs tips i relationstråden.
Dock tycker jag 140 i IQ är lite klent. Varför valde du ett halvhögt IQ, men extremnivåer på fysiska styrkor?
140 är typ så högt jag ansåg vara utanför extremnivåerna, delvis för att kompensera för att den snygga inte är under medel i intelligens eller koordination, men också för att en alltför smart människa kan kanske läsa mönster för bra o.s.v. när det gäller aktier och annat, och så pass smart att man kan bli oändligt rik kändes som lite för mycket.
Har man 1 på miljarden utseendet lär man nog få vara med en hel del i rutan, reklamfilmer, en och annan långfilm, garanterat plats på listor i diverse tant-tidningar (Världens snyggaste man) e.t.c
Sen gäller det väl att utnyttja det också, men eftersom de stod att man hade "medelintelligens" dvs inte helt dum som en stock så borde man kunna lösa det.
Iron Bull
2012-03-30, 15:39
Följdfråga!:
Alternativ 1. Du får ett extraliv efter ditt nuvarande, där du kommer vara supersnygg, vilka fysiska attribut som helst inom ramen för vad som är mänskligt, föds i en rik familj och har de absolut bästa förutsättningarna som finns för allting. Du får även lämna hemliga dokument till dig själv där du får skriva vad du vill (du kommer inte ihåg ditt tidigare liv). Livet börjar som nyfödd i samma ögonblick som du "dör". Edit: du är dock medveten om att du haft ett tidigare liv, och du får även själv välja vart ditt nya är!
Alternativ 2. Du får leva så länge du vill som 20-åring, som du var/är/kommer bli som 20-åring i verkligheten. Alltså 100 000 år eller oändligt länge om du känner för det. Du är även hyfsat odödlig, kan inte bli mer sjuk än förkyld och kommer aldrig hamna i någon olycka. Konsekvenserna för idiotiskt handlande är dock de samma.
Stefan J
2012-03-30, 15:48
För att med lätthet kunna lösa vardagliga och arbetsrelaterade problem men inte vara så intelligent att du känner dig som en lärare bland särskolebarn? Det är nog ganska ensamt att tänka i banor och på ett sätt som nästan ingen annan förstår och jämnt behöva sänka dig 4 nivåer när du förklarar saker :)
Följdfråga!:
Alternativ 1. Du får ett extraliv efter ditt nuvarande, där du kommer vara supersnygg, vilka fysiska attribut som helst inom ramen för vad som är mänskligt, föds i en rik familj och har de absolut bästa förutsättningarna som finns för allting. Du får även lämna hemliga dokument till dig själv där du får skriva vad du vill (du kommer inte ihåg ditt tidigare liv). Livet börjar som nyfödd i samma ögonblick som du "dör". Edit: du är dock medveten om att du haft ett tidigare liv, och du får även själv välja vart ditt nya är!
Alternativ 2. Du får leva så länge du vill som 20-åring, som du var/är/kommer bli som 20-åring i verkligheten. Alltså 100 000 år eller oändligt länge om du känner för det. Du är även hyfsat odödlig, kan inte bli mer sjuk än förkyld och kommer aldrig hamna i någon olycka. Konsekvenserna för idiotiskt handlande är dock de samma.
2, lätt!
Du lär ju aldrig få en tjej som kommer gilla dig för den du är om du ser ut som ett riktigt träsktroll, utan hon kommer gilla dig för dina pengar och status du lyckas få med den höga intelligensen. Fast det kanske inte spelar någon roll? ;)
Tjejer kommer enormt långt på att vara snygga. Funkar nog inte så för killar, lättare att få ligga kanske men det kommer du nog få med pengarna också.
Iron Bull
2012-03-30, 16:16
Du lär ju aldrig få en tjej som kommer gilla dig för den du är om du ser ut som ett riktigt träsktroll, utan hon kommer gilla dig för dina pengar och status du lyckas få med den höga intelligensen. Fast det kanske inte spelar någon roll? ;)
Tjejer kommer enormt långt på att vara snygga. Funkar nog inte så för killar, lättare att få ligga kanske men det kommer du nog få med pengarna också.
Extremt (!) snygga killar med rätt charm osv kommer väl om möjligt ännu längre?
Spartansk
2012-03-30, 16:33
Följdfråga!:
Alternativ två, lätt! Jag är tillräckligt nöjd med mig själv för att vilja leva som jag är nu (är i princip likadan som när jag var 20) i evighet. Alternativ ett har dessutom en nackdel; om jag "visste" att jag hade haft ett tidigare liv, så hade jag nog trott att jag bara var tokig.
För att med lätthet kunna lösa vardagliga och arbetsrelaterade problem men inte vara så intelligent att du känner dig som en lärare bland särskolebarn? Det är nog ganska ensamt att tänka i banor och på ett sätt som nästan ingen annan förstår och jämnt behöva sänka dig 4 nivåer när du förklarar saker :)
Ääh, så "hemskt" är det nog inte att ha en IQ på, säg, 160, eller 180 för den delen. Det finns tillräckligt med genier i världen för att man ska ha roliga vänner att umgås med, speciellt nu i Internets tidsålder.
Ursäkta mig? Vad har du för kvinnosyn? :MrT:
Midjan nedåt.
Samhället är ju rätt handikappanpassat nu för tiden, finns ju gott om hissar och prylar i stort sett överallt. Sen färdtjänst är väl gratis? Egen assistent? Bara fördelar ju! Sen skulle jag träna armarna helt galet också.
Dock är det ju värt att komma ihåg att om man är förlamad midjan nedåt så har man ju även andra problem som t.ex. elimination av avföring/urin samt att ha sex.
Dock är det ju värt att komma ihåg att om man är förlamad midjan nedåt så har man ju även andra problem som t.ex. elimination av avföring/urin samt att ha sex.
Det är sant att det nog är det jävligaste med det hela, men jag vill tro att man får rätt bra hjälp med sånt i dagsläget.
Det är sant att det nog är det jävligaste med det hela, men jag vill tro att man får rätt bra hjälp med sånt i dagsläget.
Jag hade nog också valt armarna.
Förlora båda benen(alltså inte förlamad utan någon slags amputation) eller att förlora en arm(höger för högerhänta och vänster för vänsterhänta)?
Jag hade nog också valt armarna.
Förlora båda benen(alltså inte förlamad utan någon slags amputation) eller att förlora en arm(höger för högerhänta och vänster för vänsterhänta)?
Får man ha träarm och krok istället eller vad är det som gäller? :D
Två ben eller en arm, hmm. Nej benen hade nog rykt i det fallet, armarna är för värdefulla.
Alternativ två, lätt! Jag är tillräckligt nöjd med mig själv för att vilja leva som jag är nu (är i princip likadan som när jag var 20) i evighet. Alternativ ett har dessutom en nackdel; om jag "visste" att jag hade haft ett tidigare liv, så hade jag nog trott att jag bara var tokig.
Ääh, så "hemskt" är det nog inte att ha en IQ på, säg, 160, eller 180 för den delen. Det finns tillräckligt med genier i världen för att man ska ha roliga vänner att umgås med, speciellt nu i Internets tidsålder.
Ursäkta mig? Vad har du för kvinnosyn? :MrT:
Ja du tror inte så många bara blir ihop med insidan i sina yngre dagar. Någon sorts attraktion för det yttre måste det ju finnas.
filmjölk
2012-03-30, 18:14
En till komplex. begränsad sexualitet.
a) Få ha riktigt fantastiskt bra sex 1 gång om året och ingen annan sex
b) eller få ha vaniljsex en gång i månaden och ingen annan sex
c) eller en snabbis på ett sunkigt krogdass en gång i veckan och inget annat
d) eller få onanera hur mycket du vill men inte ha sex med någon annan än dig själv?
Spartansk
2012-03-30, 19:21
d) eller få onanera hur mycket du vill men inte ha sex med någon annan än dig själv?
Eftersom jag föredrar vaniljsex så är b helt klart bättre än a. C är ingen höjdare, inte minst eftersom man måste pallra sig ut på krogen, vilket jag ogillar. D är hur jag lever större delen av året.
Men jag skulle nog välja b. Att hålla sig från att komma i en hel månad är inte så farligt, har gjort det förr.
Fortfarande bägge benen. Fan, hellre förlorar jag benen än bli lam i dem. Vad har man för glädje av att släpa på två tunga, lama kroppsdelar?
Frågan är, hur pass snygg är hon?
Vad är vaniljsex?
Missionären typ, inga snaskiga blåsjobb eller avancerade ritter.
Missionären typ, inga snaskiga blåsjobb eller avancerade ritter.
Vad jag förväntade mig, trodde dock för en aning att det hade något med vanilj att göra vilket skulle ha varit ganska så kreativt :) Skulle dock välja det.
Vad jag förväntade mig, trodde dock för en aning att det hade något med vanilj att göra vilket skulle ha varit ganska så kreativt :) Skulle dock välja det.
Nej då, "under täcket" sex ungefär, vanilj är ju inte direkt något ovanligt, oj finns det vaniljsmak på proteinpulver? VA? Finns det vaniljsmak på milkshakes? Vaniljsås till äppelpajen?!?!
Finns typ vanilj till allt, inget som förvånar eller sticker ut med andra, vanligt!
Åtminstone min syn på varför man säger vaniljsex.
filmjölk
2012-03-30, 20:47
Frågan är, hur pass snygg är hon?
Skabbig. 20 år äldre än dig, hängbuk, matchvikt på 95kg, 4 barn med 3 olika pappor, dåliga tänder, luktar en blandning av frän parfym, gatukök, tonfiskburk, kiss, svett, tobaksrök och fylla. Gråa hår i det oansade könshåret.
Risig blondering, blodsprängda ögon, feta sminkfläckiga kinder. En svettig, ångestfylld oskyddad fyllesnabbis i den osanitära krogtoalletens urin- och kräkstank till tonerna av "Mustang Sally" ifrån ett dåligt liveband, ackompanjerat av att någon hamrar på toallettdörren och skriker "Öööööh dom nöppar därinne!" om och om igen på exalterad fylleGöteborgska.
Det var okej tills du drog in att hon luktade urin, det är en alldeles för frän doft jag inte skulle klara av.
Får bli b) vaniljsex då.
Raschmus
2012-08-29, 15:57
BUMP!
1.
A. Äta ett glas med bajs?
eller
B. Dricka ett glas med bajs?
2.
A. Slå din partner?
eller
B. Bli slagen av din partner?
3.
A. Se ut som skit?
eller
B. Alltid lukta skit?
4.
A. Ge oralsex varje morgon och få tillbaka en gång varannan vecka?
eller
B. Aldrig ge och aldrig få?
Rikard Jansson
2012-08-29, 16:09
BUMP!
1.
eller
2.
A. Slå din partner?
eller
3.
A. Se ut som skit?
eller
B. Alltid lukta skit?
4.
eller
Du har redan frågat 1, vad är din besatthet med bajs? Och vad är det ens för fråga? Vadå dricka eller äta?
BUMP!
1.
eller
2.
A. Slå din partner?
eller
3.
A. Se ut som skit?
eller
B. Alltid lukta skit?
4.
eller
1. B
2. B
3. A
4:an var för svår. Hade kunnat klara av att enbart få en gång varannan vecka men själva tvånget att utföra varje dag låter inte speciellt lockande.
så man väljer mellan tvång och att helt avstå.
BUMP!
1.
eller
2.
A. Slå din partner?
eller
3.
A. Se ut som skit?
eller
B. Alltid lukta skit?
4.
eller
B Går fortare
B Tror jag hade klarat av det bättre än henne rent psykiskt.
A Finns inga ursäkter för att lukta illa, absolut inga.
B Tror inte man skulle orka varje morgon, är på tok för morgontrött och har man en dålig dag när man knappt får upp egna ögat så kanske man inte är så pepp på att dyka i.
D. Tankarna på sex hade stigit mig åt huvudet om jag inte fått stabilisera sinnet iaf 2-3 ggr i veckan.
Latissimus Dorsi
2012-08-29, 16:13
din farsa blir biten på dasen av en orm, enda sättet att rädda din fader är att suga ut giftet. Är du med på det?
din farsa blir biten på dasen av en orm, enda sättet att rädda din fader är att suga ut giftet. Är du med på det?
Nej verkligen inte, tror inte någon frisk person hade kunnat leva med det sen efteråt i alla fall.
Ja och jag hade nog kunnat leva med det.
Hahahaha detta påminner mig av min lite udda gamle barndomskompis som brukade fråga de mest udda sakerna under lunchen, en fråga minns jag speciellt.
"Vad skulle ni valt: Ha sex med en kille (samma kön), eller vara förföljd av 10 stycken kycklingar som kacklar dygnet runt och som pickar på dig?"
Jag vet inte om det var hans sätt att komma ur garderoben, han är förlovad med en kvinna nu men man vet aldrig :D
Nej verkligen inte, tror inte någon frisk person hade kunnat leva med det sen efteråt i alla fall.
Men en frisk person skulle kunna leva med att ha låtit sin fader dö?
Rikard Jansson
2012-08-29, 16:59
Men en frisk person skulle kunna leva med att ha låtit sin fader dö?
This. Man står ju som 100% ansvarig för att ens far är död om man avstår. Bara en väldigt självisk person skulle låta bli tror jag, eller någon som hatar sin far då.
This. Man står ju som 100% ansvarig för att ens far är död om man avstår. Bara en väldigt självisk person skulle låta bli tror jag, eller någon som hatar sin far då.
Nej knappast, är ju någon som förgiftat honom inte sant?
Rikard Jansson
2012-08-29, 17:05
Nej knappast, är ju någon som förgiftat honom inte sant?
En orm. Hursomhelst ligger din fars liv i scenariot helt i dina händer
Spartansk
2012-08-29, 17:08
Man kommer ju troligen inte behöva sluta läpparna runt dasen och sedan föra dem upp och ner över den i en rytmisk rörelse, utan det blir förmodligen bättre att hålla munnen stilla precis över bettet. Så det blir inte direkt som en avsugning iallafall... Ja, om man då inte vill det.
BelowAverage
2012-08-29, 18:32
Hahahaha detta påminner mig av min lite udda gamle barndomskompis som brukade fråga de mest udda sakerna under lunchen, en fråga minns jag speciellt.
"Vad skulle ni valt: Ha sex med en kille (samma kön), eller vara förföljd av 10 stycken kycklingar som kacklar dygnet runt och som pickar på dig?"
Jag vet inte om det var hans sätt att komma ur garderoben, han är förlovad med en kvinna nu men man vet aldrig :D
Har han en kycklingfarm nu?
Har han en kycklingfarm nu?
:D
Den här tråden fick mig att tänka på att livet faktiskt ofta är såhär, man väljer mellan pest el kolerar för att få det bästa av den här världen.
Jag skulle ha valt att ha sex med en av samma kön istället för att förföljas av kycklingar.
Skulle du hellre vara med i Farmen, åka ut först av alla så du glöms bort och resten av livet alltid presentera dig som (i mitt fall) Farmen-Duran, eller supa dig dyngrak i Big Brother?
knuckles
2013-01-07, 18:03
Bli skjuten i huvvet eller sparkad i pungen
Bli skjuten i huvvet eller sparkad i pungen
Du ska svara på frågan över din först.:)
knuckles
2013-01-07, 18:06
Du ska svara på frågan över din först.:)
Sorry, big brother i sådana fall.
Raschmus
2013-01-08, 08:16
Ligga med tio nyligen döda människor. De ser rätt bra ut och kroppen är intakt. Du får använda skydd och ingen behöver veta det
Eller
Så kommer din mamma sluta älska dig
Vad väljer du?
Minimjölk
2013-01-08, 09:14
Ligga med tio nyligen döda människor. De ser rätt bra ut och kroppen är intakt. Du får använda skydd och ingen behöver veta det
Eller
Så kommer din mamma sluta älska dig
Vad väljer du?
Fan vad din Mamma verkar ha udda krav. Kärlek är viktigt så jag väljer att lägga mig hos döingarna en stund.
Dricka en liter kokande vatten eller stoppa handen i en körande fritös under 1 minuts tid?
Raschmus
2013-01-08, 10:21
Fan vad din Mamma verkar ha udda krav. Kärlek är viktigt så jag väljer att lägga mig hos döingarna en stund.
Dricka en liter kokande vatten eller stoppa handen i en körande fritös under 1 minuts tid?
Fritös. Tror det är mindre farligt. Smärtan är nog mer eländig kortsiktig med fritös.
Ja, det får man väl säg att det var ett udda krav från tant.
Ge en femårig pojke en mellanhård lavett så att han faller och somnar i typ 30 sec, inga bestående men. Detta sänds på MTV 03:45, dvs för omvärlden är du inte direkt känd men i din ort och i din bekantkrets blir du känd som "killen som golvade en femåring" innan du desperat försökt förklara dig.
Eller få en spark i pungen av en femåring pojke så du faller, han hoppar dig i huvudet tills du somnar och du tappar medvetandet för ett par veckor. Det ser mörkt ut för dig men efter en månad är du helt återställd förutom ett stort ärr vid tinningen på 5cm längd och 0,5cm bredd. Det ser häftigt ut enligt de flesta, enda tills de får veta att du är "tönten som åkte på stryk av en femåring". Detta sänds på samma kanal, samma sändningstid.
Vad väljer du?
ARMSTARK
2013-01-08, 12:00
Du får ligga med alla tjejer i Sverige mellan 18-25 år, du har hela livet på dig, men du måste börja med de fula. Skulle du?
Latissimus Dorsi
2013-01-08, 12:10
Du får ligga med alla tjejer i Sverige mellan 18-25 år, du har hela livet på dig, men du måste börja med de fula. Skulle du?
Nej.
Att du luktar skit resten av livet, eller att det luktar skit omkring dig resten av livet?
ARMSTARK
2013-01-08, 12:20
Nej.
Att du luktar skit resten av livet, eller att det luktar skit omkring dig resten av livet?
Omkring sig, äckligt men hellre det än å vara "bajsmannen".
Nej.
luktsinnet anpassar sig, så nr 2.
1. Varje gång du inleder en konversation med någon måste du alltid ge personen en örfil. Och du får inte berätta/förklara varför på något sätt.
2. 4 timmar om dagen och 5 dagar i veckan måste du sitta helt still iklädd en tvångströja i ett helt isolerat rum och lyssna på ett tinnitus liknande pipljud.
Vad väljer du?
knuckles
2013-01-08, 13:33
1. Varje gång du inleder en konversation med någon måste du alltid ge personen en örfil. Och du får inte berätta/förklara varför på något sätt.
2. 4 timmar om dagen och 5 dagar i veckan måste du sitta helt still iklädd en tvångströja i ett helt isolerat rum och lyssna på ett tinnitus liknande pipljud.
Vad väljer du?
2, Tvångströjan. Örfilen skulle sabba mycket.
1. Vara tvungen att slå dig själv i skallen varje morgon med en hammare eller
2. Vara tvungen att äta 4 testiklar om dagen
2, Tvångströjan. Örfilen skulle sabba mycket.
1. Vara tvungen att slå dig själv i skallen varje morgon med en hammare eller
2. Vara tvungen att äta 4 testiklar om dagen
beror ju givetvis på hur hårt, men jag misstänker att du räknar med stenhårt :) jag väljer testiklarna! protein mannen, protein!
knuckles
2013-01-08, 13:37
beror ju givetvis på hur hårt, men jag misstänker att du räknar med stenhårt :) jag väljer testiklarna! protein mannen, protein!
Ja, och det är salta håriga tjurbollar.:eating:
Ja, och det är salta håriga tjurbollar.:eating:
mitt val kvarstår :naughty:
Vad väljer du?
Får man lov att spela stum och därmed enbart kommunicera i text?
Man kan ju inte ge örfil över internet eller via sms (dock innan man skriver på ett anteckningsblock) eller är man tvingad att söka upp personen fysiskt innan man får kommunicera? :d
moste hita krüphol
Får man lov att spela stum och därmed enbart kommunicera i text?
Man kan ju inte ge örfil över internet eller via sms (dock innan man skriver på ett anteckningsblock) eller är man tvingad att söka upp personen fysiskt innan man får kommunicera? :d
moste hita krüphol
finns inga kryphål här, du måste söka upp personen du tänkt sms:a och ge den en örfil på plats :)
ARMSTARK
2013-01-09, 08:35
Du får sälja återstoden av ditt liv för en miljon per år, hur många år skulle du våga sälja? (En twist är ju att man inte vet hur många år man har kvar.)
olle lindblad
2013-01-09, 08:38
Kan sälja 10 år utan problem, vi blir gamla som gråstenar i familjen.
1. Varje dag efter du vaknar måste du simma igenom en 25 meters bassäng med pirayor. Inte säkert att dom hinner bita dig om du crawlar fort, men oddsen är emot dig då det ska ske varje dag! (dom är mycket aggressiva)
2. Ha en orgie med pingviner varje dag då du vaknar. Pingvinerna är mycket villiga och kommer bidra med mycket. Detta måste pågå i minst 15 minuter, och du ska bidra du med! (Inga kryphål, tänk inte ens tanken)
Välj :naughty:
ARMSTARK
2013-01-09, 11:49
1. Varje dag efter du vaknar måste du simma igenom en 25 meters bassäng med pirayor. Inte säkert att dom hinner bita dig om du crawlar fort, men oddsen är emot dig då det ska ske varje dag! (dom är mycket aggressiva)
2. Ha en orgie med pingviner varje dag då du vaknar. Pingvinerna är mycket villiga och kommer bidra med mycket. Detta måste pågå i minst 15 minuter, och du ska bidra du med! (Inga kryphål, tänk inte ens tanken)
Nr.2, lätt! PS. Får man latja lite med dem på kvällen också?
Nr.2, lätt! PS. Får man latja lite med dem på kvällen också?
ja, du får pingvinerna som 1 nummer i din kontaktbok och kan således ringa när du känner för det. Men morgon"passet" är obligatoriskt :)
nästa fråga.
1. Du förvandlas till en struts.
2. Du blir av med dina ben, armar och hals. Alltså bara torso, huvud och ditt könsorgan sitter på nederdelen av torson. (den funkar)
Nå?
Rikard Jansson
2013-01-09, 13:42
Du får sälja återstoden av ditt liv för en miljon per år, hur många år skulle du våga sälja? (En twist är ju att man inte vet hur många år man har kvar.)
Det finns en hel tråd om det här någonstans på forumet^^
Nikodemus
2013-01-09, 15:59
haha altså denna tråden.. jag sitter o försöker dämpa mina skratt här på kontoret så folk inte tror jag är skadad.
okej här kommer min:
1 - Du blir återfödd som Zyzz, med allt vad det innebär. Du är väldigt medveten om att du kommer att dö i en bastu vid ung ålder.
2 - Du kommer att återfödas som dokukändisen naken-Janne. Du föds i fullvuxet tillstånd ca 50 år gammal och kommer at LEVA FÖR EVIGT.
haha altså denna tråden.. jag sitter o försöker dämpa mina skratt här på kontoret så folk inte tror jag är skadad.
okej här kommer min:
1 - Du blir återfödd som Zyzz, med allt vad det innebär. Du är väldigt medveten om att du kommer att dö i en bastu vid ung ålder.
2 - Du kommer att återfödas som dokukändisen naken-Janne. Du föds i fullvuxet tillstånd ca 50 år gammal och kommer at LEVA FÖR EVIGT.
1. Känns tråkigt att leva för evigt. Dock hade man ju då kunnat få mkt bättre fysik än zyzz iofs. =) Men som sagt, fan hade inte orkat leva för evigt.
En vår plutonchef frågade oss i lumpen:
1. Du ligger med en kille(som hetrokille)
2. DU ligger med en tjej(men hon dog för 10 minuter sedan)
1. Känns tråkigt att leva för evigt. Dock hade man ju då kunnat få mkt bättre fysik än zyzz iofs. =) Men som sagt, fan hade inte orkat leva för evigt.
2. :naughty:
Raschmus
2013-01-15, 15:59
Svarar lite tråkigt istället för klassisk bump. MER FRÅGOR!!
1.
2. Du blir av med dina ben, armar och hals. Alltså bara torso, huvud och ditt könsorgan sitter på nederdelen av torson. (den funkar)
Nå?
Fuck vad svår.
2... tror jag.
okej här kommer min:
1.
2. Lätt. Hade troligtvis och sjukligt nog skämts mer efter alternativ 1 än alternativ 2.
stolpskott
2013-01-15, 16:07
ja, du får pingvinerna som 1 nummer i din kontaktbok och kan således ringa när du känner för det. Men morgon"passet" är obligatoriskt :)
nästa fråga.
Nå?
2. Hade utvecklat mitt intellekt så mycket som det bara var möjligt för att kompensera för avsaknaden av kroppsdelar.
http://www.youtube.com/watch?v=i5RpFW9q60E
49.40 in i klippet :)
http://www.youtube.com/watch?v=i5RpFW9q60E
49.40 in i klippet :)
lol, bra klipp.
tack för att du tog min studietid
Jag skulle hellre ligga med en av samma kön än med en döing.
Mina alternativ:
1. Fyra kvällar i veckan (så du inte måste avstå från alla fester eller sena pass) under fem års tid måste du gå ut naken kl. 23.00 och promenera runt kvarteret under 15 min. Du får inte gå ensliga omvägar utan måste gå förbi grannars fönster och så. Du ska ha ett slemmigt flin på läpparna och om någon passerar dig måste du blinka med ena ögat mot denne.
2. Fyra morgnar i veckan under fem års tid måste du i en timme stå på knä i centrum med händerna knäppta och en tiggarskylt framför dig. Alltså på den ort där du bor. Tidpunkten kan anpassas så att du hinner till jobbet.
Inget av alternativen kommer att leda till polisanmälan.
stolpskott
2013-01-16, 00:25
Jag skulle hellre ligga med en av samma kön än med en döing.
Mina alternativ:
1. Fyra kvällar i veckan (så du inte måste avstå från alla fester eller sena pass) under fem års tid måste du gå ut naken kl. 23.00 och promenera runt kvarteret under 15 min. Du får inte gå ensliga omvägar utan måste gå förbi grannars fönster och så. Du ska ha ett slemmigt flin på läpparna och om någon passerar dig måste du blinka med ena ögat mot denne.
2. Fyra morgnar i veckan under fem års tid måste du i en timme stå på knä i centrum med händerna knäppta och en tiggarskylt framför dig. Alltså på den ort där du bor. Tidpunkten kan anpassas så att du hinner till jobbet.
Inget av alternativen kommer att leda till polisanmälan.
1. Välj alternativ 2.
2. Genomför alternativ 2.
3. ???????
4. Profit.
Så alternativ 2, helt klart. Lite extra pengar skadar inte.
Klä dig i chiffong året om eller klä dig i ylle året om?
Klä dig i chiffong året om eller klä dig i ylle året om?
Ylle lätt, fasen vad gött. Kallt som det är nu och allt.
1. Gå på en bio och se det värsta du varit med om återspelat i perfekt kvalité och sorgsen musik
2. Dina byxor är dömda att ALLTID glida ner, inga skärp, hängslen eller liknande är tillåtna
No krüphåls :D
Ylle lätt, fasen vad gött. Kallt som det är nu och allt.
1. Gå på en bio och se det värsta du varit med om återspelat i perfekt kvalité och sorgsen musik
2. Dina byxor är dömda att ALLTID glida ner, inga skärp, hängslen eller liknande är tillåtna
No krüphåls :D
1.
skulle gärna vilja veta vad det är, och ett sätt att tackla sina inre demoner. antar jag :D
1. Du tappar allt hår, och får aldrig använda mössa eller tupé.
2. Du skiter genom munnen
:naughty:
ARMSTARK
2013-01-16, 09:09
1. Du får mer pengar än du någonsin kan göra av med men måste sluta träna och du är jättefet resten av livet. No kruphåols.
2. Du får din drömkropp utan att träna.
1. Du får mer pengar än du någonsin kan göra av med men måste sluta träna och du är jättefet resten av livet. No kruphåols.
2. Du får din drömkropp utan att träna.
2. Lätt!
Med motiveringen att jag hade nog tröttnat på pengarna, är hellre frisk, snygg och äckligt stark :D Hade börjat löpa på heltid om jag fått behålla allt oavsett
1! EDIT: på fuarks fråga that is
1) Du har hår precis överallt i ansiktet, växandes i samma hastighet som vanligt skägg
2) Du skiter genom munnen
1! EDIT: på fuarks fråga that is
1) Du har hår precis överallt i ansiktet, växandes i samma hastighet som vanligt skägg
2) Du skiter genom munnen
Jag måste tyvärr välja 2 :Virro
Nikodemus
2013-01-16, 09:27
nämen haha hur tänker ni huu va vidrigt. jag tar hårväxten OCH håravfallet vilken dag i veckan som helst.
Nikodemus
2013-01-16, 09:30
lul. låter bra.
okej nästa iaf (multival):
1. Du får bara dricka Nescafé resten av livet
2. Du måste dricka kaffe genom nésan (näsan, se what i did there?)
3. Du måste byta namn till Café Nesan
lul. låter bra.
Det finns så många kryphål här.
t.ex skippa kaffet helt, och på 1 så dör man ju av näringsbrist m.m. Men jag tar 2 och dricker inte kaffe :D
Nikodemus
2013-01-16, 09:46
ja altså man får ju äta vanlig mat, men inte dricka brygg-kaffe utan bara ÄCKLIGT HEMSKT NESCAFÈ. Man får inte skippa kaffe, då får man isf välja alt. 3 och byta namn. Man kan få ändra namnet till DOKTOR THE om man gillar det bättre. No more loopholes.
lul. låter bra.
Jag byter självfallet namn, det låter ju nästan coolt t.o.m!
1. Endast träna bicepsövningar och vader under ett år.
2. Endast träna kondition under ett år.
2. :D Lätt
Nikodemus
2013-01-16, 13:20
ja kondition blir det nog
Kondition kan jag vara utan, Nr 1. T-shirt och surfshorts!!
1. Du får bara använda linne på överkroppen. Linne som i sleaveless, inte tyget. Jacka är tillåtet vid transport utomhus, men den ska av så fort du är under tak.
2. Alla dina träningspass skall genomföras i fodrad overall i 3 års tid.
Kondition kan jag vara utan, Nr 1. T-shirt och surfshorts!!
1. Du får bara använda linne på överkroppen. Linne som i sleaveless, inte tyget. Jacka är tillåtet vid transport utomhus, men den ska av så fort du är under tak.
2. Alla dina träningspass skall genomföras i fodrad overall i 3 års tid.
1! Linne är mitt favoritplagg och jag tål inte värme.
1. Skaffa en tatuering över hela ryggen med Justin Bieber i bar överkropp som motiv. Som svar på varför du gjort så får du endast svara: "because he is so dreamy".
2. Skära in "I love Justin Bieber" på din arm och lägga upp på Facebook så att alla dina vänner ser. Som svar på varför du gjort så får du endast svara: "vad fan tror du, jag är deprimerad."
1! Linne är mitt favoritplagg och jag tål inte värme.
1. Skaffa en tatuering över hela ryggen med Justin Bieber i bar överkropp som motiv. Som svar på varför du gjort så får du endast svara: "because he is so dreamy".
2. Skära in "I love Justin Bieber" på din arm och lägga upp på Facebook så att alla dina vänner ser. Som svar på varför du gjort så får du endast svara: "vad fan tror du, jag är deprimerad."
Är tatueringen riktigt bra gjord så tar jag 1. :D
Tar nog bannemej tatueringen.
1) Din partner är prostituerad. Detta sköts snyggt, ingen i din vänskapskrets/familj vet någonting utan tror hen har ett vanligt jobb. Partnern använder skydd med sina kunder så du kommer inte bli smittad med någonting.
2) Din partner är porrskådis. Alla vet och kan se din partners filmer.
Nikodemus
2013-01-16, 15:53
1) Din partner är prostituerad. Detta sköts snyggt, ingen i din vänskapskrets/familj vet någonting utan tror hen har ett vanligt jobb. Partnern använder skydd med sina kunder så du kommer inte bli smittad med någonting.
den var bra! måste fundera
Raschmus
2013-01-16, 16:11
1. Men fan vad jag hade haft svårt att hantera det. Hade varit ledsen 24/7
En ny:
1. Slå din partner med en mellanhård örfil varje morgon. Hen får inte tinnitus eller andra fysiska skador. Du får aldrig förklara dig varför eller be om ursäkt. Ni är tillsammans för evigt.
2. Din partner slår dig så in i helvete varje dag. Du får inga fysiska bestående men mer än huvudvärk, något brutet ben, blåtiror etc etc. Alla vet om att du får stryk men du får aldrig förklara dig varför du får bank. Din partner får heller aldrig be om ursäkt eller förklara sig varför du får stryk. Ni är tillsammans för evigt.
Vad väljer du?
-------------------------
1. Varje gång du svarar på telefon måste du svara "Och vad fan vill du?". Du får inte bortförklara dig.
2. Varje gång du förtär mat eller dryck med en kollega måste du släppa en smygare. I början är det inte självklart att det är du men med tiden blir du snuskfisaren. Du får inte bortförklara dig.
Vad väljer du?
Rikard Jansson
2013-01-16, 16:13
En ny:
1. Slå din partner med en mellanhård örfil varje morgon. Hen får inte tinnitus eller andra fysiska skador. Du får aldrig förklara dig varför eller be om ursäkt. Ni är tillsammans för evigt.
2. Din partner slår dig så in i helvete varje dag. Du får inga fysiska bestående men mer än huvudvärk, något brutet ben, blåtiror etc etc. Alla vet om att du får stryk men du får aldrig förklara dig varför du får bank. Din partner får heller aldrig be om ursäkt eller förklara sig varför du får stryk. Ni är tillsammans för evigt.
Vad väljer du?
1. Varje gång du svarar på telefon måste du svara "Och vad fan vill du?". Du får inte bortförklara dig.
2. Varje gång du förtär mat eller dryck med en kollega måste du släppa en smygare. I början är det inte självklart att det är du men med tiden blir du snuskfisaren. Du får inte bortförklara dig.
Vad väljer du?
2 och 1
En ny:
Vad väljer du?
Vad väljer du?
Mellanhård örfil / "Så in i helvete" jag väljer 1 :)
1. den är ju rätt go ändå :D
En ny:
Vad väljer du?
Vad väljer du?
1 på båda. Jag skulle försöka linda in örfilen i lite sexytime och jag är hellre kuldryg i telefon än bannad från matbordet.
1. Läsa hela tråden om relationer & dating (eller vad den heter) från början till slut i ett svep utan paus för vätska, mat eller sömn. Du får ha blöja på dig om du vill.
2. Äta enbart havregrynsgröt utan tillbehör under tre månaders tid.
1 på båda. Jag skulle försöka linda in örfilen i lite sexytime och jag är hellre kuldryg i telefon än bannad från matbordet.
1. Läsa hela tråden om relationer & dating (eller vad den heter) från början till slut i ett svep utan paus för vätska, mat eller sömn. Du får ha blöja på dig om du vill.
2. Äta enbart havregrynsgröt utan tillbehör under tre månaders tid.
Jag väljer 1 enbart pga optinojja. Men fyfan för att läsa hela :d
Det är lite väl mycket negativa val här tycker jag. Vad sägs om följande:
1. Du får 100 stycken oskulder, som du i förväg inte vet hur de ser ut, att leka med i sänghalmen.
2. Du får en, garanterat ful partner, som däremot vet precis vad hen håller på med, att leka med i sänghalmen.
The choice is yours.
stolpskott
2013-01-16, 19:55
1. Du får 100 stycken oskulder, som du i förväg inte vet hur de ser ut, att leka med i sänghalmen.
2. Du får en, garanterat ful partner, som däremot vet precis vad hen håller på med, att leka med i sänghalmen.
The choice is yours.
Svårast hittills faktiskt. Vill inte ha hundra oskulder men jag vill inte ha en ful partner heller. Om jag måste så väljer jag nog 1, man måste väl inte ligga med alla? Kan man kanske ta den med bäst söt/bra personlighet ratio och försöka bygga en relation?
The choice is yours.
1. Om den 2:a redan är ful så är det skitsamma om alla dom 100 är det, det är det värt
1. Du får kraften att bli osynlig när du vill, inkl med kläder på. ON/OFF bara, simpelt
2. Du kan flyga, max hastighet 50km/h dock.
The choice is yours.
1! Alla dagar i veckan!
Den här då:
1. Varje gång du pratar med en kvinna måste du prata "bebisspråk" (det vill säga att du pratar som till en MYCKET ointelligent människa). Du får inte förklara varför och du ska prata helt normalt med killar.
2. Du måste vara extremt närgången med alla du konverserar med. Det vill säga att du alltid står lite för nära, smeker den andra eller liknande oavsett vem det är eller situation. Du får inte förklara varför och det finns inga undantag (inte ens dina föräldrar eller din partners föräldrar eller liknande närstående personer).
1. Du får kraften att bli osynlig när du vill, inkl med kläder på. ON/OFF bara, simpelt
Osynlighet! Så j*vla coolt jue!
Flyga hade varit bättre om det hade varit "stålmannen"-snabbt. cofffee
stolpskott
2013-01-16, 20:05
Osynlig är mer praktiskt, flyga är coolare.
Väljer nog 1.
1. 100 000 000 kronor i klumpsumma.
2. 100 000 000 kronor fördelat månadsvis över 30 år.
1! Alla dagar i veckan!
Den här då:
1. Varje gång du pratar med en kvinna måste du prata "bebisspråk" (det vill säga att du pratar som till en MYCKET ointelligent människa). Du får inte förklara varför och du ska prata helt normalt med killar.
2. Du måste vara extremt närgången med alla du konverserar med. Det vill säga att du alltid står lite för nära, smeker den andra eller liknande oavsett vem det är eller situation. Du får inte förklara varför och det finns inga undantag (inte ens dina föräldrar eller din partners föräldrar eller liknande närstående personer).
Du har inte ställt frågan till nån i Kalmar tidigare? En på ett av mina deltidsjobb pratar alltid cirka 5cm ifrån ens ansikte, han säger inget om han inte är inom kyssavstånd, och han smeker alltid en :D halvsjuk kille.
Jag väljer 2 dock, 1:an är för sjuk :)
Väljer nog 1.
Svår, men jag tar klumpsumman. Då kan jag investera direkt och tjäna ännu mer :D mer stabilt med 2. dock
Väljer nog 1.
Jag välj 1, med så himla mycket pengar har man råd att va nyrik och bjuda folk ett tag utan att bli pank direkt.
1. Aldrig mer behöva stå i kö.
2. Vara konstant nyklippt med möjlighet att byta frisyr när du vill.
2. Utan tvekan, vilket jäkla drömläge
1. Du måste ha sex med alla (av kön som går bra med din sexualitet)
2. Du får inte ha sex med någon, inte ens dig själv
inga kryphål yao
Rikard Jansson
2013-01-16, 21:47
Flyga. Så jävla boss att sväva 40 cm över marken.
Kvinna med penis eller kvinna med skägg?
2. Utan tvekan, vilket jäkla drömläge
1. Du måste ha sex med alla (av kön som går bra med din sexualitet)
2. Du får inte ha sex med någon, inte ens dig själv
inga kryphål yao
2, skulle va skönt att slippa skiten och fokusera all energi på vettigare saker.
1. Alltid skita med vidöppen dörr utan att förklara varför.
2. Alltid glömma att spola toaletten.
2, skulle va skönt att slippa skiten och fokusera all energi på vettigare saker.
1. Alltid skita med vidöppen dörr utan att förklara varför.
2. Alltid glömma att spola toaletten.
2.
1. Vakna varje morgon och dricka din egen sperma
2. Bli tvingad att suga *** en gång per dag
2.
1. Vakna varje morgon och dricka din egen sperma
2. Bli tvingad att suga *** en gång per dag
1. Protein, och det minst äckliga alternativet :Virro
Slemmigt men mättande
http://4.bp.blogspot.com/-vww0kkxuGcY/To2guAUVXlI/AAAAAAAAADo/RFetTCQT_Hw/s1600/lejonkungen+timon+och+pumbaa.jpg
edit: nä det var inte speciellt mysigt när jag tänker efter en andra gång
filmjölk
2013-01-17, 13:14
Ha sex så ofta du vill, fast bara packad med gamla alkade kärringar/gubbar på nerkräkta urindoftande krogtoaletter.
eller
Ha sex max en gång om året, på en vacker romantisk plats med en 11/10.
Rikard Jansson
2013-01-17, 13:15
Ha sex så ofta du vill, fast bara packad med gamla alkade kärringar/gubbar på nerkräkta urindoftande krogtoaletter.
eller
2, helt klart.
OnT:
1.) Du får 3 miljarder, men blir obotligt tråkig och socialt inkompetent.
2.) Du kommer aldrig kunna ha mer än 5 k ut i månaden, och kan inte spara dessa, men blir den mest karismatiska, charmiga och intressanta personen ever.
eller
En gång om året. Är inte det här de två alternativen de flesta av oss har att välja mellan? Förutom åldern i ettan och poängen på tvåan.
1. Städa hela din bostad ordentligt varje dag.
2. Adrig någonsin städa/få städat.
1.) Du får 3 miljarder, men blir obotligt tråkig och socialt inkompetent.
2.) Du kommer aldrig kunna ha mer än 5 k ut i månaden, och kan inte spara dessa, men blir den mest karismatiska, charmiga och intressanta personen ever.
Inte särskilt komplex för mig. 2.
Självklart måste man ta 1.
stolpskott
2013-01-17, 13:55
2, helt klart.
Ont:
1.) du får 3 miljarder, men blir obotligt tråkig och socialt inkompetent.
2.) du kommer aldrig kunna ha mer än 5 k ut i månaden, och kan inte spara dessa, men blir den mest karismatiska, charmiga och intressanta personen ever.
2
en gång om året. är inte det här de två alternativen de flesta av oss har att välja mellan? Förutom åldern i ettan och poängen på tvåan.
1
eller
En gång om året!
Nikodemus
2013-01-17, 14:07
1. du får aldrig köra marklyft
2. du får aldrig köra knäböj
^^
1. du får aldrig köra marklyft
2. du får aldrig köra knäböj
^^
Svårt val, jag är kass på båda övningarna men vågar inte välja bort dem pga all glorifiering. Jag är snäppet sämre på mark men tycker att det är snäppet roligare. Jag får nog välja bort mark ändå, får antagligen ut mycket mer av böj.
1. Andas genom rumpan.
2. Dricka genom örat.
Nikodemus
2013-01-17, 14:40
Svårt val, jag är kass på båda övningarna men vågar inte välja bort dem pga all glorifiering. Jag är snäppet sämre på mark men tycker att det är snäppet roligare. Jag får nog välja bort mark ändå, får antagligen ut mycket mer av böj.
1. Andas genom rumpan.
2. Dricka genom örat.
får man välja båda? låter opti.
1. Dricka protein efter gympasset ur en sur/rutten shaker med mjölk/proteinrester kvar i, som sista proteinintag den dagen.
2. Inte inta protein efter gympasset eller något mer den dagen.
1. Dricka protein efter gympasset ur en sur/rutten shaker med mjölk/proteinrester kvar i, som sista proteinintag den dagen.
2. Inte inta protein efter gympasset eller något mer den dagen.
1. !
får man välja båda? låter opti.
Opti vet jag inte. Om du andas genom rumpan så måste du ha baggybrallor eller shorts och det verkar svårt att pricka örat utan att spilla. Men du kan ju tänka på det som en positiv fråga där du måste välja bort det ena alternativet om du känner så.
1. Du behöver och får aldrig mer äta eller dricka. Kroppen anpassar sig efter vad du gör och du kan välja överskott/underskott m.m. (du känner heller inte längre någon hunger, törst eller sug på att äta nånting.), Ja du får allt du behöver osvosv.
2. Du får 5 miljoner kronor.
stolpskott
2013-01-17, 19:16
1. Du behöver och får aldrig mer äta eller dricka. Kroppen anpassar sig efter vad du gör och du kan välja överskott/underskott m.m. (du känner heller inte längre någon hunger, törst eller sug på att äta nånting.), Ja du får allt du behöver osvosv.
1. Lyckad deff here I come!
Raschmus
2013-01-18, 10:21
2. Lätt. Bästa jag vet är att äta gott, dricka gott och där i mellan supa till det i mellan åt.
1. Du offrar 50% av din lön till Zyzz resten av ditt liv, oavsett vad du har för lön. I gengäld har du alltid din drömfysik, oavsett kost, aktiviteter och övrig hälsa respektive ohälsa.
2. Du tränar intensivt 3-5gånger i veckan, äter så nära opti du orkar, betalar stor del av din lön och energi på mat, kosttillskott och annat rörande träning. Du ökar men det går långsamt som fan. Ofta tycker du att det känns hopplöst att nå drömfysiken. Dvs livet fortsätter som det är nu.
Vad väljer du?
Raschmus
2013-01-18, 10:28
1. Din drömkvinna kommer från ingenstans och är för alltid din. Hon älskar dig villkorslöst till den dag du avlider och din avkomma kommer minnas dig som en älskad hjälte, du är oerhört lycklig. Dock är du för din omgivning okänd och bedömd som socialt efterbliven. Du är fattig och alla betraktar dig som en looser, vilket du också är i arbetslivet. När dina barns barnbarn är döda kommer du för alltid att vara bortglömd.
2. Du är dömd att resten av ditt liv hoppa mellan olika flyktiga relationer. Du dejtar och ligger med olika vackra kvinnor du aldrig kan lära älska och de kommer aldrig att älska dig. Du skaffar barn av misstag och de kommer aldrig att varken älska eller hata dig, du heller aldrig dom. Du är däremot ett socialt geni. Du badar i pengar, framgång och vänner av samma kön. Världen kommer minnas dig som Jan Stenbeck; "Europas Entreprenör". Det ger dig ett väldigt behagligt, bekvämt och allt som oftast ett lyckligt liv ända till du når andra halvleken av livet och avsaknaden av kärlek och familjär kärlek gör sig påmind.
Inspirerat och mycket stulet för Troja.
Vad väljer du?
Rikard Jansson
2013-01-18, 10:39
2. Lätt. Bästa jag vet är att äta gott, dricka gott och där i mellan supa till det i mellan åt.
1. Du offrar 50% av din lön till Zyzz resten av ditt liv, oavsett vad du har för lön. I gengäld har du alltid din drömfysik, oavsett kost, aktiviteter och övrig hälsa respektive ohälsa.
2. Du tränar intensivt 3-5gånger i veckan, äter så nära opti du orkar, betalar stor del av din lön och energi på mat, kosttillskott och annat rörande träning. Du ökar men det går långsamt som fan. Ofta tycker du att det känns hopplöst att nå drömfysiken. Dvs livet fortsätter som det är nu.
Vad väljer du?
1, givetvis? Eller är det något jag missat ^^
1. Din drömkvinna kommer från ingenstans och är för alltid din. Hon älskar dig villkorslöst till den dag du avlider och din avkomma kommer minnas dig som en älskad hjälte, du är oerhört lycklig. Dock är du för din omgivning okänd och bedömd som socialt efterbliven. Du är fattig och alla betraktar dig som en looser, vilket du också är i arbetslivet. När dina barns barnbarn är döda kommer du för alltid att vara bortglömd.
2. Du är dömd att resten av ditt liv hoppa mellan olika flyktiga relationer. Du dejtar och ligger med olika vackra kvinnor du aldrig kan lära älska och de kommer aldrig att älska dig. Du skaffar barn av misstag och de kommer aldrig att varken älska eller hata dig, du heller aldrig dom. Du är däremot ett socialt geni. Du badar i pengar, framgång och vänner av samma kön. Världen kommer minnas dig som Jan Stenbeck; "Europas Entreprenör". Det ger dig ett väldigt behagligt, bekvämt och allt som oftast ett lyckligt liv ända till du når andra halvleken av livet och avsaknaden av kärlek och familjär kärlek gör sig påmind.
Inspirerat och mycket stulet för Troja.
Vad väljer du?
1, fast jag antar att det är ok att byta drömkvinna mot drömman (tänk på att det kan finnas folk av olika kön och olika sexuella preferenser i tråden :)).
1. Få - och vara tvungen att - leva ut alla sexfantasier du någonsin haft.
2. Välja en sexfantasi som allt sex du någonsin mer kommer ha ska kopiera.
Nikodemus
2013-01-18, 12:32
1, fast jag antar att det är ok att byta drömkvinna mot drömman (tänk på att det kan finnas folk av olika kön och olika sexuella preferenser i tråden :)).
1. Få - och vara tvungen att - leva ut alla sexfantasier du någonsin haft.
2. Välja en sexfantasi som allt sex du någonsin mer kommer ha ska kopiera.
2 ffs altså.. det beror på om konstiga sexdrömmar räknas, eller något sjukt man fantiserade om på skoj. annars 1..
1. Du går runt hela ditt liv med känslan att du blir avsugen av en gammal tant utan tänder, det är verkligen inte en mysig känsla. Du kommer även få utlösning av denna känsla en gång per dag, när det händer spyr du ur röven.
2. Varje gång du fjärtar, hickar du samtidigt, svimmar och tappar talförmågan i 3 timmar. Du luktar även högoktanig bensin efter detta har hänt och resten av dagen är lite som en dimma. Detta kommer följa dig resten av ditt liv.
Välj.
1. Du går runt hela ditt liv med känslan att du blir avsugen av en gammal tant utan tänder, det är verkligen inte en mysig känsla. Du kommer även få utlösning av denna känsla en gång per dag, när det händer spyr du ur röven.
2. Varje gång du fjärtar, hickar du samtidigt, svimmar och tappar talförmågan i 3 timmar. Du luktar även högoktanig bensin efter detta har hänt och resten av dagen är lite som en dimma. Detta kommer följa dig resten av ditt liv.
Välj.
Dude, har du inte sett Yes Man? Det är tydligen guld, inga tänder :naughty:
Måste välja 1, jag har alltid för lite timmar kvar på dygnet redan nu
Fråga: Om du var tvungen att välja bort ett sinne, vilket och varför? (Bonus, vilket vill du helst ha kvar och varför?)
Är på hugget idag så ni får en till *popcorn*
1. Du kommer aldrig kunna torka dig efter att ha gjort #2, oavsett hur mycket du gräver där bak är det lika smutsigt.
2. Du kommer alltid vara obehagligt kissnödigt, precis som när man drömmer och går på toa om och om igen men inget blir bättre.
Förutsättningar: man vänjer sig inte, det är lika hemskt från dag 1
Är på hugget idag så ni får en till *popcorn*
1. Du kommer aldrig kunna torka dig efter att ha gjort #2, oavsett hur mycket du gräver där bak är det lika smutsigt.
2. Du kommer alltid vara obehagligt kissnödigt, precis som när man drömmer och går på toa om och om igen men inget blir bättre.
Förutsättningar: man vänjer sig inte, det är lika hemskt från dag 1
1, hur illa det än är så avskyr jag att vara kissnödig,
På fråga 1 väljer jag luktsinnet, tror jag. Finns mycket äckligt att lukta samt att discofitta efter en helnatt på krogen går an. Vet inte vilket jag helst vill ha kvar dock. Svårt.
På andra frågan blir jag chockerad, tänkte först ställa EXAKT samma fråga. Rofl. :D
Måste nog välja numero dos. ;C
filmjölk
2013-01-18, 16:30
Du måste äta exklusivt en trist "clean" diet bestående av vatteninjicerade storpackskycklingbröst, vatten, broccoli, ris, havregryn, äggvita och tonfisk i vatten på burk, snapsa olivolja och komplettera endast med kosttillskott.
eller
En exklusiv skräpmatsdiet på bacon och stekt ägg, toast med smör, ost och skinka på vitt bröd, friterad kyckling, hamburgare, pizza, baguetter, pommes frites och kebab, läsk och vatten. Kompletterat med kosttillskott.
Du måste äta exklusivt en trist "clean" diet bestående av vatteninjicerade storpackskycklingbröst, vatten, broccoli, ris, havregryn, äggvita och tonfisk i vatten på burk, snapsa olivolja och komplettera endast med kosttillskott.
eller
En exklusiv skräpmatsdiet på bacon och stekt ägg, toast med smör, ost och skinka på vitt bröd, friterad kyckling, hamburgare, pizza, baguetter, pommes frites och kebab, läsk och vatten. Kompletterat med kosttillskott.
Skräpmat, självklart! Man kan variera grönsakerna på pizzan och beställa burgare med ägg på ibland.
1. Vara inlagd på psyket.
2. Jobba på psyket. (Det är inte meningen att dissa någons arbete så ingen behöver ta åt sig men för en del människor låter det antagligen som tortyr.)
Skräpmat, självklart! Man kan variera grönsakerna på pizzan och beställa burgare med ägg på ibland.
1. Vara inlagd på psyket.
2. Jobba på psyket. (Det är inte meningen att dissa någons arbete så ingen behöver ta åt sig men för en del människor låter det antagligen som tortyr.)
2, inget snack om saken :)
edit: blev så till mig att jag glömde lägga till en egen fråga:
1. Att tvingas till att stanna i en liten småstad i hela ditt liv
2. Att aldrig kunna "slå rot" och hitta nånstans att bo länge (mer än 6mån)
2, inget snack om saken :)
edit: blev så till mig att jag glömde lägga till en egen fråga:
1. Att tvingas till att stanna i en liten småstad i hela ditt liv
2. Att aldrig kunna "slå rot" och hitta nånstans att bo länge (mer än 6mån)
2, eftersom jag inte tror att jag skulle slå rot i en småstad heller (trots att jag bor i en förort) så det skulle vara ett sånt helvete att aldrig slippa därifrån. Då luffar jag mig hellre genom livet.
1. Starta varje dag med att försöka springa Gatloppet mot de kvinnliga Gladiatorerna och aldrig någonsin komma förbi Bullet.
2. Starta varje dag med att läsa 1000 såna där visdomsordscitat på Facebook.
gatloppet mot kvinnliga gladiatorer låter trevligt.
filmjölk
2013-01-18, 18:20
Vara gift med en tjej som är helt galet attraktiv, 11/10, men som är helt oresonlig, oförutsägbart humör, hysteriska utbrott för inbillade fel du gör, går igång på svår dramatik, extremt svartsjuk och kontrollerande, en manipulativ skräckhäxa från helvetet.
eller
Vara gift med en smart, snäll, trygg, rolig, stabil tjej som är såpass fysiskt oattraktiv att små barn börjar gråta och religiösa gör korstecknet när de ser henne?
Väljer du ingen av dem får du vara ensam i celibat resten av livet och din pappa eller annan figur du tycker mycket om drabbas av den första fast med den andres utseende.
För er som är extra utseendefixerade och överväger den första, höjer vi upp skräcködlan - den andre till 4/10. Fortfarande samma?
Vara gift med en tjej som är helt galet attraktiv, 11/10, men som är helt oresonlig, oförutsägbart humör, hysteriska utbrott för inbillade fel du gör, går igång på svår dramatik, extremt svartsjuk och kontrollerande, en manipulativ skräckhäxa från helvetet.
eller
Vara gift med en smart, snäll, trygg, rolig, stabil tjej som är såpass fysiskt oattraktiv att små barn börjar gråta och religiösa gör korstecknet när de ser henne?
Väljer du ingen av dem får du vara ensam i celibat resten av livet och din pappa eller annan figur du tycker mycket om drabbas av den första fast med den andres utseende.
För er som är extra utseendefixerade och överväger den första, höjer vi upp skräcködlan - den andre till 4/10. Fortfarande samma?
2. om 4/10 gäller. det är värt det
Nikodemus
2013-01-19, 12:07
2. om 4/10 gäller. det är värt det
altså jag blev nästan sugen på den manipulativa.. när det väl är det ju jättebra, du får drömsex med din 10:a kanke en gång i månaden. det är mycket bråk men då får man kanske själv leva ut och va lite galen och aggressiv själv. plus att det är en riktigt bra trophy wife. det kan va bra att ha en manipulativ fru som man kan använda som vapen mot andra.
altså jag blev nästan sugen på den manipulativa.. när det väl är det ju jättebra, du får drömsex med din 10:a kanke en gång i månaden. det är mycket bråk men då får man kanske själv leva ut och va lite galen och aggressiv själv. plus att det är en riktigt bra trophy wife. det kan va bra att ha en manipulativ fru som man kan använda som vapen mot andra.
Hahaha, vilket resonemang. Men tror du inte att hon snarare skulle använda andra som vapen mot dig?
Nikodemus
2013-01-19, 16:19
Hahaha, vilket resonemang. Men tror du inte att hon snarare skulle använda andra som vapen mot dig?
det ingår väl att hon _måste_ vara gift med mig också? (jag föreställer mig att hon suttit i en liknande forumtråd och valt "jag blir manipulativ och hemsk men får gifta med med en mäktig koloit" framför "jag blir snäll och bra men får en snigel på ögat"
Nikodemus
2013-01-19, 16:19
jag tänker mig lite rorchach på fängelset scenariot: " I´m not trapped in here with you, you are trapped in here with me!" eller nåt
filmjölk
2013-01-20, 11:48
Jobba tio år som ensam obeväpnad utkastare på en strippklubb frekventerad av sexualförbrytare, pundare, psykfall, rivaliserande kriminella gäng och maffia där alla kunder ogillar dig.
eller
Sitta 1 år i vitrysskt fängelse för män som 18årig 11/10 tjej på 160cm 47kg.
Jobba tio år som ensam obeväpnad utkastare på en strippklubb frekventerad av sexualförbrytare, pundare, psykfall, rivaliserande kriminella gäng och maffia där alla kunder ogillar dig.
eller
utkastare, fo shizzle. men jag hade varit kass på det
Raschmus
2013-01-22, 14:26
eller
Jävligt svårt. Överlever du ettan så lär du inte få vila många år efter din avslutade tjänst. Efter att du fysiskt överlevt numero två undrar jag hur du mår psykiskt.
Väljer nog alternativ 1 under förutsättning att jag inte har någon familj. Två om jag har partner, barn och föräldrar.
Raschmus
2013-01-22, 14:27
Du får 10 miljoner för varje cm din penis blir kortare. Den skall inte hyvlas av utan bara propertionelligt mindre.
Hur mycket deg cashar du in?
Du får 10 miljoner för varje cm din penis blir kortare. Den skall inte hyvlas av utan bara propertionelligt mindre.
Hur mycket deg cashar du in?
Är det tillåtet att ta bort hela och operera dit en ny? om det ens går :D
Man klarar sig jävligt bra på att bara minska 1cm(=10mille), iallafall jag. Utan att skryta skulle nog kunna ta bort någon decimeter till och med...
Raschmus
2013-01-22, 14:58
OnT: 1cm, no more. Med mina 11 styva är det viktigt att hålla sig på tvåsiffrigt iaf!
Är det tillåtet att ta bort hela och operera dit en ny? om det ens går :D
Nej, för fan. No krüpz
Man klarar sig jävligt bra på att bara minska 1cm(=10mille), iallafall jag. Utan att skryta skulle nog kunna ta bort någon decimeter till och med...
Äg!
eller
1. Enkelt.
Rikard Jansson
2013-01-22, 15:03
eller
Fortsätter man vara 18årig 11/10 tjej efteråt? Det kan man ta sig långt med här i världen. Efter att ha varit utkastare i 10 år på en strippklubb är man ju 10 år äldre och har ingenting i stort sett.
Fortsätter man vara 18årig 11/10 tjej efteråt? Det kan man ta sig långt med här i världen. Efter att ha varit utkastare i 10 år på en strippklubb är man ju 10 år äldre och har ingenting i stort sett.
Man känner hundratals strippor *drool*
Nikodemus
2013-01-22, 15:12
2 cm penis kan jag avvara. (btw det var nog en av top 5 bästa frågor hitills....)
1. Vara en kvinna.
2. Vara en katt.
Raschmus
2013-01-22, 15:24
1. Vara en kvinna.
2. Vara en katt.
Om alt. två ingår liger, tiger, lejon eller annat kattdjur så är frågan enkel. Alternativ 2. Alla dagar i veckan.
stolpskott
2013-01-22, 15:27
Kvinna. Dels för att då förstår jag äntligen hur de tänker, sen skulle jag även ha tuttar och det är ju inte helt fel. Skulle nog vilja vara bisexuell som kvinna :)
Om alt. två ingår liger, tiger, lejon eller annat kattdjur så är frågan enkel. Alternativ 2. Alla dagar i veckan.
Lätt ett kattdjur ! Liger hade varit övermäktigt
1. Vara en man.
2. Vara ett kattdjur.
Raschmus
2013-01-22, 15:54
1. Vara en man.
2. Vara ett kattdjur.
Cannot C differenz between man and lion
Cannot C differenz between man and lion
Jaså, jag som trodde att kvinnor räknades som kattlika.
1. Vara en man.
2. Vara ett kattdjur.
1. Man
2. Kattdjur
3. Kvinna
i den ordningen
1. Homosexuell man.
2. Frigid kvinna.
1. Homosexuell man.
2. Frigid kvinna.
Homosexull.
Byta ut dina händer mot kräftklor eller bli crackberoende och neger?
Raschmus
2013-01-22, 16:22
Homosexull.
Byta ut dina händer mot kräftklor eller bli crackberoende och neger?
Kräftklor.
Halverad IQ, inkomst på 10k netto, resten av ditt liv. Ensam, ful, misslyckad, dålig, kass, luktar illa men märkligt nog jävligt lycklig och obotligt grov.
Eller kvinna?
Rikard Jansson
2013-01-22, 16:23
Kräftklor.
Halverad IQ, inkomst på 10k netto, resten av ditt liv. Ensam, ful, misslyckad, dålig, kass, luktar illa men märkligt nog jävligt lycklig och obotligt grov.
Eller kvinna?
Hur kan man vara misslyckad när man är grov?^^
Kräftklor.
Eller kvinna?
Kvinna med kräftklor.
Kvinna med kräftklor.
:laugh:
det är det värsta som kan hända en
Raschmus
2013-01-22, 16:53
40% längre och grövre penis, den blir snabbare, uthålligare och har en tendens att frånge sig en mindre vibration "bzzz bzzzz bzzzz" i 120 sekunder, alltid vid ett väl valt tillfälle. När din nuvarande penis luktar som absolut värst, så kommer din kommande penis att ALLTID lukta, oavsett hur fibrillt den skrubbas och tvättas. Tar du den nya superman-raschmuspenisen?
Om en kvinna känner sig manad att svara och inte blivit bortskrämd, vad väljer ni om denna penis appliceras på din framtida partner du är dömd att leva med livet ut?
Edit: Blev lite diss på mig själv då jag underförstått menar att min penis luktar illa :-( fuuu
40% längre och grövre penis, den blir snabbare, uthålligare och har en tendens att frånge sig en mindre vibration "bzzz bzzzz bzzzz" i 120 sekunder, alltid vid ett väl valt tillfälle. När din nuvarande penis luktar som absolut värst, så kommer din kommande penis att ALLTID lukta, oavsett hur fibrillt den skrubbas och tvättas. Tar du den nya superman-raschmuspenisen?
Om en kvinna känner sig manad att svara och inte blivit bortskrämd, vad väljer ni om denna penis appliceras på din framtida partner du är dömd att leva med livet ut?
Edit: Blev lite diss på mig själv då jag underförstått menar att min penis luktar illa :-( fuuu
Jag tycker att vanliga penisar är tillräckligt autonoma, vill inte ha en man med nån konstig elsnopp. :(
den blir snabbare,
definera :D
1. En liten kåt och full dvärg förföljer dig resten av livet och berättar hur dålig du är, följt av massa andra sexuella trakasserier.
2. Du får aldrig ha på dig kläder, någonsin
definera :D
1. En liten kåt och full dvärg förföljer dig resten av livet och berättar hur dålig du är, följt av massa andra sexuella trakasserier.
2. Du får aldrig ha på dig kläder, någonsin
Dvärgen.
Har jag någon att smälla till när jag blir arg:cool:
1. Samlag med filmjölk
2. Dito men med jhonny whalqvist
Dvärgen.
Har jag någon att smälla till när jag blir arg:cool:
1. Samlag med filmjölk
2. Dito men med jhonny whalqvist
Jag tycker det är taskigt att ställa såna frågor, så folk kan känna sig dissade men du känner väl de du pratar om kanske och vet att de tål sånt?
Jag tar filmjölk då, han verkar rätt snäll (fast med lite udda idéer ibland) och den andra har jag aldrig hört talas om så jag vågar inte köpa grisen i säcken. Filmjölks partner får ursäkta, det är ju hypotetiskt.
1. Äta krossat glas.
2. Förvandlas till Carl Bildt varannan dag och Gudrun Schyman varannan dag.
Jag tycker det är taskigt att ställa såna frågor, så folk kan känna sig dissade men du känner väl de du pratar om kanske och vet att de tål sånt?
Jag tar filmjölk då, han verkar rätt snäll (fast med lite udda idéer ibland) och den andra har jag aldrig hört talas om så jag vågar inte köpa grisen i säcken. Filmjölks partner får ursäkta, det är ju hypotetiskt.
1. Äta krossat glas.
2. Förvandlas till Carl Bildt varannan dag och Gudrun Schyman varannan dag.
1. Äta krossat glas, beroende på hur mycket såklart. Är det döden så måste jag ta det andra
Kan vi döpa om tråden till "Pest Eller Kolera"? Det är ju vad den utvecklats till.
Rikard Jansson
2013-01-22, 21:08
Orka borka med alla neggo-frågor.
1.) Du får gifta dig med Emma Stone och live happily ever after med henne och allt vad det innebär
2.) Du får tillgång till att äga, men aldrig mer än en i taget och aldrig sälja utan bara byta bort, vilket sker automatiskt under natten efter ditt önskemål, vilken bil som helst, splitt ny eller i perfekt skick om du vill ha en äldre.
Love and happiness är bättre än alla materiella ting. :)
Rikard Jansson
2013-01-22, 21:13
Love and happiness är bättre än alla materiella ting. :)
Får ändra till att man inte nödvändigtvis är lycklig, menade bara att hon stannar om man så vill och hon är aldrig otrogen eller liknande^^
Orka borka med alla neggo-frågor.
1.) Du får gifta dig med Emma Stone och live happily ever after med henne och allt vad det innebär
2.) Du får tillgång till att äga, men aldrig mer än en i taget och aldrig sälja utan bara byta bort, vilket sker automatiskt under natten efter ditt önskemål, vilken bil som helst, splitt ny eller i perfekt skick om du vill ha en äldre.
2 är minst jobbigt, jag kan ju strunta i att hämta ut bilen.
Rikard Jansson
2013-01-22, 21:17
2 är minst jobbigt, jag kan ju strunta i att hämta ut bilen.
Tjejer får Ryan Gosling som alternativ.
Lol har någon precis sett Crazy, Stupid Love? :D
Rikard Jansson
2013-01-22, 21:25
Lol har någon precis sett Crazy, Stupid Love? :D
Nä, tänkte bara på de två nya poppisarna i filmvärlden^^ Är de i samma film där?
Tjejer får Ryan Gosling som alternativ.
Fortfarande strunta i att hämta ut bilen. :d Men tack för tjejalternativet.:)
Nä, tänkte bara på de två nya poppisarna i filmvärlden^^ Är de i samma film där?
Aa precis :)
1. Bli Gandalf, och bo i Middle Earth och allt vad det innebär.
2. Bli Dumbledore, och rektor för Hogwarts
stolpskott
2013-01-22, 21:50
Gandalf, aningen mäktigare skulle jag tro.
1. Bli Gandalf, och bo i Middle Earth och allt vad det innebär.
2. Bli Dumbledore, och rektor för Hogwarts
1 lätt!
1 Tvungen att runka 10 gånger per dag jämt.
2 bara runka 1 gång i månaden jämt.
välj.
1 lätt!
välj.
1 :naughty:
Gandalf, aningen mäktigare skulle jag tro.
Känsligt ämne :d
1 lätt!
välj.
Får man ligga så mycket man kan? Isåfall alt. 2.
Får man ligga så mycket man kan? Isåfall alt. 2.
Hm de tänkte ja inte på men vist!
1 äta 10 fågelspindlar i veckan, du kan aldrig vänja dig, du kommer alltid vara rädd för dom.
2 varje natt måste du gå ut och bajsa på grannens dörr, han kan komma på dig men risken är inte stor.
stolpskott
2013-01-22, 22:01
1 lätt!
välj.
2.
Känsligt ämne :d
Jo, men det är oförtjänt. Finns inget att diskutera förutom "Harry Potter universumet är bättre, därför måste Dumbledore vara bättre, meh!", d.v.s. fanboy stöd. Gandalf är en Istari, en halvgud. Dumbledore skulle inte ha en chans om Gandalf skulle ta i (vilket han aldrig gör i filmerna eller böckerna förutom mot balrogen och när han fightas med Saruman). Do not take him for a conjurer of cheap tricks! ;)
alt. 2
1. Du vaknar varje natt av smärtan från att någon sparkar dig i pungen, som om det inte vore nog kommer du aldrig ha några pengar
2. Gifta dig med Honey Boo Boos mamma och du MÅSTE ställa upp på alla hennes sexuella krav samt aldrig vara mer än 10m från henne. Som plåster på såren har du obegränsat med pengar
http://24.media.tumblr.com/tumblr_ma06exCGFD1qmdhv1o1_400.gif
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.