Visa fullständig version : Vad ska jag hitta på nu?
Efter Julen började jag ligga på underskott pga en utlandsresa som kommer inträffa på en vecka, och jag har tappat 5 kg. Börjar känna mig nöjd med min kropp, så vad ska jag hitta på när jag kommer hem från utlandet?
Ska jag lägga mig på ett överskott en kort period för att sen deffa ner mig det sista innan sommaren?
Vad hade ni gjort, och har ni något förslag på vad jag kan göra?
MVH
Fishtank
2012-02-24, 13:43
Balans eller bulk.
Kan inte säga vad jag skulle gjort utan bilder.
haha samma här :P ska åka om 3 veckor och börjar redan bli nöjd med deffen tappat från 85-80 :), undrar hur ja ska göra när ja kommer hem efter 1 vecka, funderar på ett litet överskott, kankse 0,5-1 kg i månaden :)
haha samma här :P ska åka om 3 veckor och börjar redan bli nöjd med deffen tappat från 85-80 :), undrar hur ja ska göra när ja kommer hem efter 1 vecka, funderar på ett litet överskott, kankse 0,5-1 kg i månaden :)
Jag funderar typ samma, om man ska dra en månad eller så med överskott & hårdträning för att lägga på sig lite extra muskelmassa innan sommaren sen köra en sista deff innan början av juni.
slimjim10
2012-02-24, 23:48
Samma visa här, gått från 82 till 77 och ska till thailand på måndag i nästan 3 veckor:) Tror att det blir typ en/några veckor med mindre överskott när jag kommer hem, och sen deff tills jag är nöjd!
Men för att svara dig så om du fortfarande är nöjd med din kropp efter resan ser jag ingen mening med att ligga på deff... Om du dock vill deffa så hade jag dragit igång med den direkt eller nästan direkt när du kommer hem, och kör tills du är nöjd. Du kan då köra energibalans/bulk resten av tiden, och köra mer deff om du känner för det närmare sommaren:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.