Visa fullständig version : Hur träffade du din partner?
http://flikieapp02.appspot.com/3e071c6c723c4d13a4c8d041ccaa1da3.jpg
Om du inte har en partner för närvarande, svara hur du oftast brukar träffar dina partners.
Gabriel Forslund
2012-02-16, 20:28
Vafan, du måste ju lägga till Gymmet i pollen.
någon snäll moderator får gärna lägga till skolan och gymmet :)
Polarens fd flickväns närmaste kompis blev jag ihoptussad med...
Ingen partner för tillfället men de flesta tjejer som jag har träffat har varit via nätet (första kontakten), dejtingsidor, forum, communities etc
Arbetsplats, skola och krogen ligger på en delad andra plats.
Sparven från Minsk
2012-02-16, 20:51
Gymmet
en stor stark
2012-02-16, 21:17
På en konsert (Wolfmother).
wintersnowdrift
2012-02-16, 21:27
Svarade "fest" eftersom min kille är sambo (eller ok, kombo då) med en vän till mig. Jag och pojkvaskern började snacka på en fest de anordnade som min vän bjudit in mig till och vi sas "fattade tycke för varandra".
Allra första gången jag såg killen i fråga var dock när jag var hemma hos vännen och tentapluggade, ett par veckor innan festen. Min to-become-pojkvän satt och programmerade någonting obegripligt tillsammans med en kompis till honom och jag tänkte "åh, en söt nörd som sitter och programmerar i ett hörn, vilken hemtrevlig inredningsdetalj". Min pv har i efterhand berättat att han tänkte "hm, snygg kompis *insert vår gemensamma väns namn* har. Men vad sjutton, jag har inte tid att flirta. Tjejer är så krävande, jag vill jobba...".
... och med den romantiska starten kan man ju förstå varthän det skulle bära. ;)
//Kristin
Ristretto
2012-02-16, 21:31
Ni som träffat dem på gymmet, kör ni ATG-böj med smal stance?
Sparven från Minsk
2012-02-16, 21:33
Relativt smal, axel eller höftbrett :thumbup:
Nej, hon fick köra raka marklyft och jag stod snett bakom såklart :naughty:
Sundqvist
2012-02-16, 21:37
Polarens fd flickväns närmaste kompis blev jag ihoptussad med...
+1 same here
narcissisten
2012-02-16, 21:44
Träffade exet genom gemensamma vänner. Samma sak med exet innan dess.
Genom en gemensam vän som hävdade "ni kommer älska varann", as turns out we did ;)
Edit: Kan dock även hända att han innan detta kommenterat en FB-bild min kompis hade laddat upp och sa att jag hade "bra lats" :D
Kom till en ny stad utomlands och var på ett Couchsurfingevent. Det gick över till att ta en öl och umgås, på den vägen är det.
Träffade exet genom gemensamma vänner, samt 9/10 brudar jag umgås en längre tid med.
mangemani
2012-02-16, 22:34
genom happypancake
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.