GainoMax
2012-02-16, 19:40
Vanligtvis är jag hungrig dygnet runt. Senaste året har jag ätit 1kg kyckling om dagen + 2-3shakes + kvarg + ris/potatis/gröt alltså ca 6-8måltider per dag varannan timme mat. Var i thailand för 1månad sedan där valde jag att leva livet, super aldrig i vanliga fall men där nere söp jag varje dag i 3veckor, åt bara 2ggr om dagen och levde livet. Nu när jag kommit hem har jag inte kunnat äta mat. 1proteinshake tar kanske 5min att dricka, 2dl gröt är omöjligt få ner som förr knappt kändes i magen till frukost. Kyckling går inte äta längre tar en liten bit och tror jag ska spy. Äter ungefär 2-3 måltider per dag resten bara shakes för att inte tappa muskelmassa, försöker äta så mkt skitmat som möjligt för vanlig mat går inte ner. En dag när jag jobbade med ett riktigt slitit jobb aktiv 24-7 Drack jag 1dl protein med 2dl havregryn i till frukost 12h's arbete senare var jag fortf inte hungrig.
Vad kan felet vara? haft såhär nu i 1månad. väger även 100kg på 180cm så min kropp behöver ju endel mat börjar faktist bli orolig.
Vad kan felet vara? haft såhär nu i 1månad. väger även 100kg på 180cm så min kropp behöver ju endel mat börjar faktist bli orolig.