Visa fullständig version : Någon som har någon sorts erfarenhet av tonårsgyno?
Är 20 år och har förmodligen tonårsgyno (ej så farligt, men störigt ändå), har haft det ett bra tag nu så börjat tröttna på det. Har hört att det ska försvinna vid 20-årsåldern, är det nån här det har gjort det för? Har börjat fundera på operation, inget jag gillar men vill ju bli av med detta. Tacksam för tips/vägledning.
Vid 20 år bör de ha försvunnit, ingen av mina polare har kvar något och jag är 19, snart 20. Mitt försvann vid 15-årsåldern.
Fått knölar i mina bröstvårtor oxå. började som en lite kula sen växte dom. den på högerna försvinner sakta men säkert. Det ömmar lite men syns inte. Det blev inte värre så jag tänkte inte mer på det. Men ingen fick röra mina tuttar på ett jävla tag :D
bigtraps
2012-02-14, 20:30
Fick mina bortopererade när jag var 16. Hade haft dom sen jag var 12.
Riktigt rejäla strutar på en tanig kropp
Vid 20 år bör de ha försvunnit, ingen av mina polare har kvar något och jag är 19, snart 20. Mitt försvann vid 15-årsåldern.
Fast det kommer väl snarare när man är femton? Jag fick det när jag var runt fjorton och har fortfarande kvar skiten (är nitton nu).
Har också funderat på operation eller så håller jag bara lite lägre BF om det inte ger med sig, syns inte alls när jag är under 10 %.
Fast det kommer väl snarare när man är femton? Jag fick det när jag var runt fjorton och har fortfarande kvar skiten (är nitton nu).
Har också funderat på operation eller så håller jag bara lite lägre BF om det inte ger med sig, syns inte alls när jag är under 10 %.
Är ju enkelt att operera bort, suger ut skiten bara.
Är ju enkelt att operera bort, suger ut skiten bara.
Det kostar väl omkring 20 000 spänn?
hur är det efter en sån operation? Har läst att det kunde gå månader innan man kunde se resultatet pga svullnad mm.
Jag har. Fick min operation gratis via landstinget. Många säger att det försvinner av sig självt, vilket det i gör i många fall. Men i mitt fall var det bestående.
Bara att gå till närmsta vårdcentral och grina lite. Påpeka hur mycket det stör dig psykiskt, så kommer du bli remitterad till kirurgmottagningen.
Jag hade turen att få det gjort på en privat plastikkirurgklinik.
mattilainen
2012-02-14, 23:00
jag har nog lite från tonåren. Syns inte men jag tycks känna det..
Raggis, hur var det efter operationen? tog det tid innan du såg resultatet?
Raggis, hur var det efter operationen? tog det tid innan du såg resultatet?
Resultaten var omedelbara. Tog ju ett tag innan ärren blekna, men nu syns inget längre.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.