Visa fullständig version : Vilken koloit hade ni velat se i gladiatorerna?
Nämn både utmanare och gladiator!
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Martln som utmanare och Stoltz som gladiator i gatloppet.
Martinio0o
2012-02-11, 20:22
Langster och Mapa.
Gren: Gatloppet
Utmanare: King Grub vs Grandmaster
Gladiatorer: 2 snart hårda killar, Krampus, Mapa och sist Sisu.
BelowAverage
2012-02-11, 20:26
gren: Gatloppet
utmanare: King grub vs grandmaster
gladiatorer: 2 snart hårda killar, krampus, mapa och sist sisu.
:d
en liten som gladiatior skulle vara roligt att se för lite omväxling
pepzadept - kristian sewén
men för gladiatorernas hälsa så var det kanske bra att han inte kom med vid uttagningen
pepzadept - kristian sewén
men för gladiatorernas hälsa så var det kanske bra att han inte kom med vid uttagningen
Kristian är på tok för grov för att vara utmanare.
en liten som gladiatior skulle vara roligt att se för lite omväxling
Ok, jag ställer upp. Bring it on.:devil:
Ristretto
2012-02-11, 20:50
Miri mot Lellan i plattan.
GATLOPPET
Utmanare: Krampus alt Hackstait
Gladiatorer: 2snarthårda, Jacob "30 Bananer" Heitman, LensonGenome.
RINGARNA
Utmanare: Jag själv
Gladiator: Sisu alt Arne Persson
JOUST (eller vad den nu heter, den med klubborna)
Utmanare: Allan
Gladiator: Rumpuh (hållandes en kundvagn ist för klubba)
Sisu mot originalgladiatorerna.
Har vi ingen stor amerikansk fotbollspelare eller liknande på brädan? hade varit kul att se en professionell sådan i samma viktklass som gladiatorerna
Vandraren
2012-02-11, 20:55
Spartansk som utmanare. Så kan han plocka sjukt mycket poäng, men helt plötsligt säga "nä, jag kan fan inte det här" kasta en kaktus på Gry och sedan bara gå därifrån.
Jockefoten
2012-02-11, 20:57
30bananer om dagen Jacob som utmanare, Piranha som gladiator.
Sheogorath
2012-02-11, 20:59
Miri mot Lellan i plattan.
Tjing-tjing! And we have a winner.
PLATTAN (brottningen)
Utmanare: Mini
Gladiator: Tolkia
PLATTAN (brottningen)
Utmanare: Krampus
Gladiator: Sisu
PLATTAN (brottningen)
Utmanare: Jag själv
Gladiator: Bailah alt Wanderson Silver
Pudzianovski
2012-02-11, 21:04
Gatloppet
Utmanare: Bärs
Gladisar: Trance, Dr Snuggles, D Andersson, Skaparn och Gladiatorerna1.
PLATTAN (brottningen)
Utmanare: Martin (eller var det Mapa?)
Gladiator: Lennart, sir
Chrillee
2012-02-11, 21:31
Jwrd
PLATTAN (brottningen)
Mapa.
Men jag har ifs haft en Egyptisk Lennart efter mig. Mycket obehagligt.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
PLATTAN (brottningen)
Mapa var det! Rätt ska vara rätt. Jag bara vet det.. eh.. Sir.
Eddie Vedder som utmanare... japp jag lider av skadeglädje :D
Eddie Vedder
2012-02-11, 21:56
Samma här, jag skulle vilja se dig i "Vem vet mest?". :)
Ristretto
2012-02-11, 21:57
Burn!:D
:laugh: Oh teh burn!
Spartansk
2012-02-11, 21:57
Spartansk som utmanare. Så kan han plocka sjukt mycket poäng, men helt plötsligt säga "nä, jag kan fan inte det här" kasta en kaktus på Gry och sedan bara gå därifrån.
No way, jag skull aldrig medvetet utsätta min kaktus för risk.
Jockefoten
2012-02-11, 21:58
30tusen inlägg, det där var lätt top tio. :)
Ouch!
bigtraps
2012-02-11, 22:06
Gatloppet
Utmanare: Bärs
Gladisar: Trance, Dr Snuggles, D Andersson, Skaparn och Gladiatorerna1.
Försök hitta Gladiatorerna1. Det här forumet har inte varit sig likt sedan hon försvann:)
LOL Well played :D
...and yet just a shrimp.
Vandraren
2012-02-11, 22:35
...and yet just a shrimp.
Ohh, där satt den. Schakk matt dude!11
Hoppas bara han inte tar illa vid sej :D
filmjölk
2012-02-11, 22:55
En taggad Hurril som utmanare, som kastar runt massa s/m-klädda Gladiatorer som trasdockor så att hårvaxet skvätter åt alla håll.
Som gladiator hade jag velat se Lellan. I porrig s/m-outfit.
Eddie Vedder
2012-02-12, 08:55
Det mest komiska av allt är att han inte ens fattar ironin. :D
Ungefär om reta mig för att jag inte har ljust hår.
Utmanare: Pepzadept. Kom igen nu Peppe, ställ upp!
Såg den här videon på youtube igår, är Mike O'Hearn som ställde upp inför antagning för "American Gladiators" som aspirerande gladiator - han manglade hela uttagningsprovet och fick rollen som "Titan" år 2008. Tycker själv han har den där superhjältelooken a la Captain America eller Superman.
http://www.youtube.com/watch?v=oo1xbT2rYiE
Utmanare: Pepzadept. Kom igen nu Peppe, ställ upp!
han var ju där och försökte, men blev inte uttagen.
Eddie Vedder
2012-02-12, 09:34
För att vara mer seriös så skulle jag vilja se Poxeman faktiskt. Han skulle vara grym på hinderbanan i alla fall, kanske lite problem i armcyklingen med tanke på att han är så pass tung.
han var ju där och försökte, men blev inte uttagen.
Aha, då får han försöka igen *cupid*
Spartansk
2012-02-12, 10:30
Jag skulle faktiskt vilja se Morty som utmanare, för att bevisa för folket att man kan vara vegan utan att ha en fysik som en undernärd pensionär. Att Morty är relativt allroundtränad gör honom än mer lämplig.
Sundqvist
2012-02-12, 10:32
Fredrik Smulter! Som Gladiator!
Rikard Jansson
2012-02-12, 10:38
Stefan Jamroz såklart!
Hahhahah, fuck! Jag spottade morgondrickat rakt över skärmen, för fan Eddie! :D :laugh::laugh::laugh:
delta_mats
2012-02-12, 11:13
Någon stark och med bra kondis, närmare 90-kilossträcket. Tror Yankee skulle gjort bra ifrån sig. Stryktålig och tuff måste utmanaren också vara.
Jag är sjukt sugen varje gång jag ser det, kommer på mig själv med att analysera tekniker, optimera rörelser och sådant bs, men jag är ju knappast mallen för en bra utmanare :D Men hade jag fått chansen hade jag utan tvekan tagit den, haters gonna hate, och gladiators gonna eat 2m pommes frittes :D
Tricklew
2012-02-12, 11:37
Hahhahah, fuck! Jag spottade morgondrickat rakt över skärmen, för fan Eddie! :D :laugh::laugh::laugh:
+1, rolligaste Eddie inlägget någonsin.
Ha ha ha ha, lebron får regga nu user nu.
Den där går aldrig att hämta upp.
Spartansk
2012-02-12, 12:25
Ha ha ha ha, lebron får regga nu user nu.
Den där går aldrig att hämta upp.
Så fel du har, han ägde ju upp Eddie i brygga sen när han skrev "...and yet just a shrimp."
dream_theater_
2012-02-12, 13:04
Inte undra på min avatartext. För LeBrons egen skull hoppas jag på ett nytt kolo-konto med lite mindre efterblivenhet. Ge sig på våra älskade mods?
:laugh:
Eddie Vedder
2012-02-12, 14:06
Så fel du har, han ägde ju upp Eddie i brygga sen när han skrev "...and yet just a shrimp."
Så hade det varit om jag brytt mig om det. Men det är ju som sagt lika känsligt som att reta mig för att inte ha ljust hår. Om jag var byggare kanske det hade känts värre.
Rikard Jansson
2012-02-12, 14:20
Så hade det varit om jag brytt mig om det. Men det är ju som sagt lika känsligt som att reta mig för att inte ha ljust hår. Om jag var byggare kanske det hade känts värre.
Jag vet inte om det inte framgick, men Spartansk var ironisk :)
Spartansk
2012-02-12, 14:21
Korrekt.
Korrekt.
http://fsedm.com/wp-content/uploads/2011/12/Yo-Dawg_Xzibit_meme.jpg
Martin i ringarna hade varit roligt att se. 95kg ako hängandes på ryggen i 2 minuter utan att det händer nått.
Om jag var bryggare kanske det hade känts värre.
Fixade.
HookersUnited
2012-02-12, 15:59
Touché! :laugh:
hahavaffan
2012-02-12, 16:16
Jag hade velat se Grotesk i rollen som kvinnornas brottningsmotståndare.
Tricklew
2012-02-12, 16:28
Jag hade velat se Grotesk i rollen som kvinnornas brottningsmotståndare.
http://3.bp.blogspot.com/_MD__dsOYzrA/TD27_oQd58I/AAAAAAAADgY/Xfje8JKrGVw/s1600/andy+kaufman+in+a+wrestling+match.jpeg
King Grub som gladiatorn "Prince Valiant". Han besegrar sina motståndare med sin utstrålning och kunskap från pubmed
Jag vill se också se Grotesk. Mer Grotesk!
awesomooo
2012-02-12, 17:37
Lepras, Mickaz, Rolf och AronP i Gatloppet! Finns mer grova män här men kommer inte på några just nu!
King Grub som gladiatorn "Prince Valiant". Han besegrar sina motståndare med sin utstrålning och kunskap från pubmed
Bra namn! Eller "Adonis". Fast tror att han passat bättre som utmanare. KG har nog för lite massa för att ställa upp som Gladiator. Eller är iaf ett gränsfall.
Albin Eriksson
2012-02-12, 17:41
Sewen som utmanare, tror han hade gjort bra ifrån sig och hade vart kul att se.
Som Gladiatorer hade jag gärna sett:
Mickebodyb
Piranha
Marija (stavning? Kommer inte ihåg)
Langster
RobbanColeman
Backday
Tricklew
2012-02-12, 17:53
Vore ju inget kul att se vältränade folk som Gladiator, vad är då skillnaden från nu?
Jag vill se Krampus, Osten, Spartakus och SteveBC. Spartansk och krampus behåller sina nuvarande namn, osten får valfri antydan till narkotika efter eget val och Stevebc får heta den röda djävulen, och måste marklyfta varje gång innan han syns på tv.
Inge Enveten
2012-02-12, 18:12
Well player Sir, well played.
mattilainen
2012-02-12, 18:58
IRL-Garv och nästan så jag går emot min "inte ha någons citat i min signatur". :thumbup:
dream_theater_
2012-02-12, 19:59
irl-garv och nästan så jag går emot min "inte ha någons citat i min signatur". :thumbup:
:d
Jag skulle faktiskt vilja se Morty som utmanare, för att bevisa för folket att man kan vara vegan utan att ha en fysik som en undernärd pensionär. Att Morty är relativt allroundtränad gör honom än mer lämplig.
*cupid*
Ska nog söka till nästa säsong. Verkar vara ganska kul, det som de gör.
delta_mats
2012-02-12, 21:29
Sewen som utmanare, tror han hade gjort bra ifrån sig och hade vart kul att se.
Jag tror han har för dålig kondtion. Han provade väl ut som utmanare, vad var det som inte räckte till?
Spartansk
2012-02-12, 21:32
*cupid*
Ska nog söka till nästa säsong. Verkar vara ganska kul, det som de gör.
Säg gärna till mig om du kommer in! Seriöst! :thumbup:
:cheers:
30-bananer-om-dagen mannen uppe på pyramiden kastandes bananer ner på 2 snart hårda killar.
Hade definitivt velat vara med om utmanare (är inte det var och varannan koloists dröm? :p)
Fast hade nog deffat bort 10 kg under samtida konditionstränande för att bli kvick och uthållig först.
Ungefär om reta mig för att jag inte har ljust hår.
Fattade du att jag mena att du kan sjukt mycket(vilket jag inte nekar) men är ändå en räka? :D
dream_theater_
2012-02-12, 23:06
Fattade du att jag mena att du kan sjukt mycket(vilket jag inte nekar) men är ändå en räka? :D
Du gör det lätt för dig.. :)
(..sitter med skämskudde ang LeBron, nästan med handen på fjärrkontrollen väntandes att det snart kommer in små dvärgar som vill slåss och en mobb skanderar "Jerry Jerry Jerry".. )
Men det andra.. :D Wtf: den som önskar mig där i rutan, gillar nog ovanstående serie jag refererar till, eller vill skada sina ögon, alternativt har gått på hela den här koloidén om milfing.. :laugh: Lika hilarius alla tre, men jag lovar er, det skulle slå wipeout med hästlängder och må era önskningar om medelålders tanter visandes hud in slowmo på bästa sändningstid aldrig blifva sanning! Nog för att man kan gilla såna tanter, det är skoj, men det finns en tid o plats för allt. :thumbup:
Snällt att tänka på mig som gladiator dock, det är väl ingen hemlighet att jag tycker Amazon är den hetaste kvinnan som gått på denna jord i all evinnerlighet amen.. *drool* :bow: (still no homo)
Spartansk
2012-02-12, 23:30
alternativt har gått på hela den här koloidén om milfing.. :laugh:
Antar att du fortfarande menar att du inte är snygg.
Vilket ritprogram har du manipulerat dina bilder i, och kan du ge mig lektioner i det?
Det du säger tolkar jag att som att:
"Man lär sig saker enbart för att bli så stor som möjligt"
Är det vad du försöker säga? :P
(..sitter med skämskudde ang LeBron, nästan med handen på fjärrkontrollen väntandes att det snart kommer in små dvärgar som vill slåss och en mobb skanderar "Jerry Jerry Jerry".. )
Men det andra.. :D Wtf: den som önskar mig där i rutan, gillar nog ovanstående serie jag refererar till, eller vill skada sina ögon, alternativt har gått på hela den här koloidén om milfing.. :laugh: Lika hilarius alla tre, men jag lovar er, det skulle slå wipeout med hästlängder och må era önskningar om medelålders tanter visandes hud in slowmo på bästa sändningstid aldrig blifva sanning! Nog för att man kan gilla såna tanter, det är skoj, men det finns en tid o plats för allt. :thumbup:
Snällt att tänka på mig som gladiator dock, det är väl ingen hemlighet att jag tycker Amazon är den hetaste kvinnan som gått på denna jord i all evinnerlighet amen.. *drool* :bow: (still no homo)
Jag fattade ingenting, som vanligt, av det du skrev. Tack!
Det du säger tolkar jag att som att:
"Man lär sig saker enbart för att bli så stor som möjligt"
Är det vad du försöker säga? :P
Varför lära sig något utan att använda det fullt ut? Varför träna om du ändå inte vill bli större? Det är som att kunna flyga men ändå inte göra det, utan föreläsa om det istället, lol :smash:
mapa mot sisu i hinderbanan
Squamata
2012-02-13, 01:39
Varför lära sig något utan att använda det fullt ut? Varför träna om du ändå inte vill bli större? Det är som att kunna flyga men ändå inte göra det, utan föreläsa om det istället, lol :smash:
Fast han kanske inte strävar efter att bli större? Alla tycker inte de är fint..
REDaction
2012-02-13, 01:45
Gå och lägg dig nu..
Någon stark och med bra kondis, närmare 90-kilossträcket. Tror Yankee skulle gjort bra ifrån sig. Stryktålig och tuff måste utmanaren också vara.
Yankees motståndare är ju given, Måns! Med tanke på deras historia ihop (Måns snodde Charlene) skulle det bli fruktansvärt laddat och dramatiskt.
Gå och lägg dig nu..
Nej, LeBron spelar!
Fast han kanske inte strävar efter att bli större? Alla tycker inte de är fint..
Jaha? LeBron kanske inte strävar efter att veta mest?
I got your back, brah. LeBron levererar, Moaaaaar :hbang:
I gatloppet är ju en given utmanare Allan
Gladiatorer: fyra kärringar med överfulla kundvagnar
Grapeman
2012-02-13, 06:58
mapa mot sisu i hinderbanan
Aaaaw yeah! /../
Sent from my potato.
För att vara mer seriös så skulle jag vilja se Poxeman faktiskt. Han skulle vara grym på hinderbanan i alla fall, kanske lite problem i armcyklingen med tanke på att han är så pass tung.
Tack!
Men jag skulle sätta mig i ett hörn och gråta om jag blev uttagen. Alldeles för feg för såna lekar.
(Däremot har jag faktiskt tänkt söka nästa säsong, mest för att se vad det är för uttagningstester!)
Kallar du mig fet?
Nitrometan
2012-02-13, 08:15
Kallar du mig fet?
Jag tror att Eddie sa att du var grofv som en oxé.
Nitrometan
2012-02-13, 08:19
Jag antar att du anser att alla duktiga coacher/tränare också är de bästa i sina idrotter och att de bästa utövarna blir de bästa coacherna?
Jag har fått intrycket av att Eddie är snabbare och uthålligare än gemene man plus att han tjänar pengar på sin kunskap. Låter inte direkt som en dålig investering av kunskap ;)
Eddie Vedder
2012-02-13, 09:08
Kallar du mig fet?
En fet man i en vältränad kropp. :D
Spartansk
2012-02-13, 09:41
Är du medveten om att man kan ha andra mål med fysisk träning än att bli stor?
Ok, jag ska börja tillämpa allt jag lär mig då. Tror dock att jag rätt snart kommer att hamna i fängelse då.
älskarcola
2012-02-13, 10:17
http://fsedm.com/wp-content/uploads/2011/12/Yo-Dawg_Xzibit_meme.jpg
hahaha.
Minimjölk
2012-02-13, 12:53
Vore ju inget kul att se vältränade folk som Gladiator, vad är då skillnaden från nu?
Jag vill se Krampus, Osten, Spartakus och SteveBC. Spartansk och krampus behåller sina nuvarande namn, osten får valfri antydan till narkotika efter eget val och Stevebc får heta den röda djävulen, och måste marklyfta varje gång innan han syns på tv.
Ohh, teh burn.
I gatloppet är ju en given utmanare Allan
Gladiatorer: fyra kärringar med överfulla kundvagnar
Detta skulle jag seriöst övervägt att titta på, speciellt om programmet är inspelat efter stängningsdags. :)
En fet man i en vältränad kropp. :D
En man med det leendet kan inte vara fet! Poxe är en snäll nallebjörn med vältränad kropp!
Med lite träning så skulle han imponera även i armcyklingen.
Pyramiden och klättringen skulle gå galant medans hängbron och den där grenen när man ska springa och lägga bollar i olika korgar nog blir tuffare.
prOtotype
2012-02-13, 14:27
:D
Jag hade velat se grandmaster. Det blir roligt när dom matchar en gladiator med ungefär samma tyngd i en styrkegren.
Bump!
Jag vill se Landström, Oscar Ovegren, Hurril och Ceejay som gladiatorer mot mig om ca ett år. Behöver motivation för att träna*flex*
Minikubik
2017-11-02, 05:24
Vill se StarkaUlf som utmanare. Anvihl och ceejay som gladiatorer
Det skulle helt klart vara kul att se King Grub i kungakrona och maskdräkt jaga ifatt någon snubbe i hinderbana.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.