Visa fullständig version : Request: Ryssar tränar bakböj
napoleon123
2012-02-10, 22:17
För flera år sedan var det någon som postade en länk till en YouTube-film från 80-talet med någon sovjetisk tyngdlyftare, som tränade knäböj med jättestora vikter och stången bakpå. Hittar inte med hjälp av sökfunktionen, är det någon som har länken?
Aldrig sett något liknande, tyvärr. Låter som en galning då han har stången bak och jättestora vikter på!
aldrig sett något liknande, tyvärr. Låter som en galning då han har stången bak och jättestora vikter på!
:d :d
Pudzianovski
2012-02-10, 23:20
rl3Vldo7x4c
Haha! Kolo!
Väldigt få ledtrådar på vad det var för video. Men en sann koloist vet precis vad det handlar om!
Ja Napoleon123 har inte bekräftat att det är rätt video men jag vet ändå att det är precis den han letar efter :P
Haha! Kolo!
Väldigt få ledtrådar på vad det var för video. Men en sann koloist vet precis vad det handlar om!
Ja Napoleon123 har inte bekräftat att det är rätt video men jag vet ändå att det är precis den han letar efter :P
Fel år.
HookersUnited
2012-02-11, 08:55
Haha! Kolo!
Jag tror mer på den här.
F2AnunHz9EA
napoleon123
2012-02-11, 09:23
Fyfan vad ni är bra. Tack så hemskt mycket!
I vilket fall som helst ger den där beskrivningen alltid bilden av en snärt Chakarov böjandes tusen kilo.
Fan varför slutade han, han hade ju typ 1x300 kg i kroppen..
tntballe
2012-02-11, 10:50
För att det där var i träningshallen några dagar innan tävling, fanns nog inga planer på att gå högre då.
Och innan jag börjar gråta, det är en bulgarisk lyftare.
Postat via en mobil enhet
filmjölk
2012-02-11, 11:08
För att det där var i träningshallen några dagar innan tävling, fanns nog inga planer på att gå högre då.
Och innan jag börjar gråta, det är en bulgarisk lyftare.
Postat via en mobil enhet
Allt som ligger öster om Sverige som inte har gula människor eller araber, eller är Australien är Ryssland. Så det så.
Allt som ligger öster om Sverige som inte har gula människor eller araber, eller är Australien är Ryssland. Så det så.
Sovjetunionen ffs!
Jag tror mer på den här.
F2AnunHz9EA
Låten som spelas heter?
OT, men varför denna fascination för NONONO? Bälte och wraps är ju en sak då de påverkar lyftet aktivt men passning är väl inte helt fel om man inte vill leka macho..
Låten som spelas heter?
http://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw
OT, men varför denna fascination för NONONO? Bälte och wraps är ju en sak då de påverkar lyftet aktivt men passning är väl inte helt fel om man inte vill leka macho..
Som du ser så är OL-böjarna väldigt upprätta varför de också är väldigt lätt att slänga av stången om benen inte skulle orka mer. Det är stor skillnad på SL-böjar då man har höften långt bak.
minishcap
2012-02-11, 19:24
Man dumpar stången bak ned i golvet ifall det blir för tungt. Få vill eller bör stå bakom någon som gör det rent reflexmässigt.
Jo, att OLare gillar att dumpa vet jag, men NONONO verkar ju vara någon form av "haha, jag körde minsann NONONO" som om det vore något som förbättrar ens styrke-penis när man skryter.
Att då köra enligt standard och ta upp det som något positivt, som "förbättrar" lyftet är det jag tycker är konstigt.
Jo, att OLare gillar att dumpa vet jag, men NONONO verkar ju vara någon form av "haha, jag körde minsann NONONO" som om det vore något som förbättrar ens styrke-penis när man skryter.
Att då köra enligt standard och ta upp det som något positivt, som "förbättrar" lyftet är det jag tycker är konstigt.
Fast jag tror att NONONO oftast syftar till bälte, dräkt och lindor och då kan det ju påverka sagda penis lite. Att det används om passare har jag aldrig sett förut.
minishcap
2012-02-11, 19:39
Fast jag tror att NONONO oftast syftar till bälte, dräkt och lindor och då kan det ju påverka sagda penis lite. Att det används om passare har jag aldrig sett förut.
"No belt, no wraps, no spotters" är originalet som Randall Strossen sa på skämt i en IronMind-video.
http://ironmind-store.com/images/PS-NOSQ_f.jpg
Tyngdlyftningens "yeeeeaaaaah baby, lightweight baby!". ;)
Doctor Snuggles
2012-02-11, 19:40
Riktiga män böjer allena.
http://www.body.se/artiklar/nyheter/20110225/se-knabojen-som-gav-upphov-till-begreppet-no-no-no-for-knaboj/?page=1
Men jag håller med er. Den defenitionen är klart bättre och säger mer om lyftet.
Pudzianovski
2012-02-11, 19:43
xozRc6I8pBU
Minoshee
2012-02-11, 20:48
När jag kollade på video nummer två första gången var jag helt övertygad om att killen river av de där böjarna i badtofflor och vita tubsockor. Så mycket tråkigare det blev när jag insåg att jag sett fel.
Haha, så kul när det ser ut som att dom har typ vardagskläder inte alls ser speciellt stora ut. Som om någon bara testade knäböj för första gången och råkade dra till med 250.
xozRc6I8pBU
det där är ju helt vansinnigt.
tntballe
2012-02-11, 21:03
När jag kollade på video nummer två första gången var jag helt övertygad om att killen river av de där böjarna i badtofflor och vita tubsockor. Så mycket tråkigare det blev när jag insåg att jag sett fel.
Bulgarernas träning efter att deras träningskläder farit på villovägar när dom flög till Sicilien.
LU8FYEJkvSQ
Minoshee
2012-02-11, 21:15
Bulgarernas träning efter att deras träningskläder farit på villovägar när dom flög till Sicilien.
LU8FYEJkvSQ
Nämen sedär! Fast hans badtofflor ryker redan efter två minuter :)
Viktor_Balck
2012-02-11, 23:55
Haha, så kul när det ser ut som att dom har typ vardagskläder inte alls ser speciellt stora ut. Som om någon bara testade knäböj för första gången och råkade dra till med 250.
Haha, började också garva åt videon pga hur sjukt det ser ut. Hyfsad styrka.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.