handdator

Visa fullständig version : Skulle du vara otrogen om du kunde manipulera tiden?

Baluu
2012-02-08, 23:53
Om du stöter på en person som du vill sätta på, skulle du då vara otrogen om du kunde spola tillbaka tiden för att göra det ogjort? Men du kommer fortfarande ihåg hur hon/han kändes.

ceejay
2012-02-08, 23:56
Du kan manipulera tiden men det bästa du kommer på är att göra så att folk inte kommer ihåg vem/att du knullat och varit otrogen?

This is outrageous! ;)

mattilainen
2012-02-08, 23:56
man är ju inte otrogen för att man inte skulle stå ut med sig själv, eller? Jag skulle fortfarande inte stå ut med mig själv, eftersom jag hade varit otrogen, även om tiden spolats tillbaka? Så nej.

hultman
2012-02-09, 00:13
Lol. Stå ut med sig själv? Mitt samvete är rent då det aldrig använts som Oxe brukar säga...

Olegh
2012-02-09, 00:17
Jag kan givetvis inte svara på den frågan utan att först ha hamnat i situationen.

Spartansk
2012-02-09, 00:23
Jag skulle spola fram tiden tills personen jag funderade på att vara otrogen med hade gått iväg.

Baluu
2012-02-09, 00:38
Jag skulle spola fram tiden tills personen jag funderade på att vara otrogen med hade gått iväg.
Tänk om du råkar vara otrogen men inte märker det under snabbspolningen?

LeBron
2012-02-09, 02:37
Hade hellre kollat resultat på sport och oddsat :D

Fordon
2012-02-09, 06:20
Vad är det för fel på att vara singel och ******?

*edit* utöva samlag... kolo har för mycket kinafasoner.

Spartansk
2012-02-09, 09:49
Tänk om du råkar vara otrogen men inte märker det under snabbspolningen?

Då lider jag inte av det! :thumbup:

stridis
2012-02-09, 09:58
Något säger mig att Baluu inte är den nye Neo.

Nitrometan
2012-02-09, 09:58
Vad är det för fel på att vara singel och ******?

*edit* utöva samlag... kolo har för mycket kinafasoner.

*** *** ******* ** ************ **** **** ** ****!!

som en amerikansk beep-maskin!

Tricklew
2012-02-09, 12:06
Om jag hade denns förmågan hade jag antagligen gjort saker jag inte ens överväger nu. Hade blivit rik, varit otrogen, mördat, våldtagit etc. Det har ju ändå aldrig hänt när jag vrider om klockan igen.

Antagligen så hade Samuel L Jackson jagat ner mig och fört mig inför någon hemlig domstol för brott mot tidsresenär regler.

Gesendet unter Verwendung meines iPhone.

Sniggel
2012-02-09, 12:46
Och allt det där "spola tillbaka tiden" fungerar tills att du trappat upp det så mycket att du testar att släppa fritt ett supervirus som som är luftburet, otroligt smittsamt, dödar 9/10 som får det (tar 2 månader ungefär innan man dör, första symtom efter 7 veckor). Först då slutar det fungera! ;)

Spartansk
2012-02-09, 12:49
Och allt det där "spola tillbaka tiden" fungerar tills att du trappat upp det så mycket att du testar att släppa fritt ett supervirus som som är luftburet, otroligt smittsamt, dödar 9/10 som får det (tar 2 månader ungefär innan man dör, första symtom efter 7 veckor). Först då slutar det fungera! ;)

Precis som att man skulle kunna få tag i ett supervirus. Om du ska diskutera tidsresor får du väl försöka vara lite realistisk. (Obs! Ironi.)

Sniggel
2012-02-09, 12:55
Precis som att man skulle kunna få tag i ett supervirus. Om du ska diskutera tidsresor får du väl försöka vara lite realistisk. (Obs! Ironi.)

Haha.

Efter att ha gjort tillräckligt många tidsresor kanske du faktiskt samla in så mycket information som behövs för att få tillgång till det du behöver.
Mordhota rätt personer (och mörda närstående som avskräckande exempel) i omgångar i utbyte mot den information man kan behöva och spola tillbaka i lagom tid innan du blir haffad.
(Först måste du lyckas råna en bank på pengar utan att åka fast för att få ett kapital men det fixar man nog också efter tillräckligt många försök)

Spartansk
2012-02-09, 13:02
Efter att ha gjort tillräckligt många tidsresor kanske du faktiskt samla in så mycket information som behövs för att få tillgång till det du behöver.

Ja, det har du ju fasen rätt i... Precis som att Bill Murrays karaktär i Måndag hela veckan till slut vet allt om alla.

Baluu
2012-02-09, 17:46
Något säger mig att Baluu inte är den nye Neo.

http://e.images.memegenerator.net/instances/500x/14311132.jpg