Logga in

Visa fullständig version : Födelsedagspresent till 19 årig tjej

D-Crawler
2012-02-07, 16:01
Min flicka fyller 19 nästkommande vecka och har lite halvpanik ang. vad man kan köpa för lämplig present, min kreativitet flödar inte direkt. Spotta ur er alla (seriösa) förslag inom 500-1000:- klassen (som student får man hålla igen, men tanken som räknas, right?). Allt uppskattas!

fiskebulle
2012-02-07, 16:02
Avgjutning av din penis?

Edit: Din flicka = din flickvän eller din dotter?

Exdiaq
2012-02-07, 16:03
Där kom den. 1 minut, nytt rekord. Grattis!

Fordon
2012-02-07, 16:06
Fritzel >.<

OnT: Paintball och middag på resturang med de 8-ish närmsta vännerna? Du behöver bara betala hennes kväll och det bör gå på mellan 500-1000kr.

Morrris
2012-02-07, 16:07
Måste det vara från Teknikmagasinet?

ChuckTesta
2012-02-07, 16:17

Vad är det för fel på teknikmagasinet och var framgår det att han tänkte köpa presenten där?

Mart|n
2012-02-07, 16:20
Köp ett presentkort på electrolux home eller något annat hon har nytta av. Du får fråga en brudjävel vad för färg som är inne på stekpannorna i år.

Herr Oberst
2012-02-07, 16:27
3 bra tips

http://cache.static.tsavo.com/wordpress/uploads/2010/01/075.jpg
http://www.gratislandet.se/images/offers/490.jpg
http://www.foreverlookingood.com/wp-content/uploads/2010/07/best-weight-loss-pills.jpg

en stor stark
2012-02-07, 16:36
Ett fint halsband eller andra smycken, vad som helst från bodyshop och liknande om hon gillar sånt, smink (men det kan vara svårt, iaf är det svårt för mig ^^), kläder lr underkläder, parfym, fin choklad etc. Vet inte om detta var bra saker men det är iaf vad jag kommer på Men är ju oftast bäst med lite mer personliga presenter imo. Men där kan jag inte precis hjälpa dig ;)

Linn89
2012-02-07, 16:39
Ett halsband uppskattas alltid! Jag fick ett halsband av min pojkvän när jag var 18. Från guldfynd, en guldkedja, med ett litet guldhjärta, fint! ett säkrare kort är att ta något sånt som inte är för mycket, utan mer ett man kan ha vardagar, för du vet kanske inte exakt vad hon gillar.

L Johnsson
2012-02-07, 16:41
Ett fint halsband eller andra smycken, vad som helst från bodyshop och liknande om hon gillar sånt, smink (men det kan vara svårt, iaf är det svårt för mig ^^), kläder lr underkläder, parfym, fin choklad etc. Vet inte om detta var bra saker men det är iaf vad jag kommer på Men är ju oftast bäst med lite mer personliga presenter imo. Men där kan jag inte precis hjälpa dig ;)

Halsband eller något smycke är nog en bra idé, såvida TS inte redan gett henne smycken upprepade gånger. Varför inte dessutom kombinera med något mer personligt TS lagt en del tid på att göra? Borde bli populärt, smycke hon gillar och något annat som visar hur mycket du bryr dig om henne=succé *popcorn*

LillSkalman
2012-02-07, 16:41
En förlovningsring är vad hon vill ha, go nuts! :)

en stor stark
2012-02-07, 16:44
Jag köpte ett halsband till min tjej. Jag köpte det i London och det var inte dyrt, men jag fixade rätt mycket med det och det var mycket tanke bakom det. Tror ofta det är bäst om man har någon sorts fin tanke bakom det. Men kan också vara rätt svårt ibland.

Dav0d
2012-02-07, 16:50
En fin klocka om du aldrig gett det tidigare, det är en accessoar som många gärna vill ha men sällan köper själv.

JoHannibal
2012-02-07, 16:50
Presentkort på SPA-behandling/massage/skönhetsbehandling!

RAUBEZ
2012-02-07, 16:59

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=link_product.html&artnr=660299

Om det måste va teknikmagasinet kommer hon tycka den där är hur tuff som helst!

Annars tycker jag den här

Grotesk
2012-02-07, 21:36
Vad har du köpt tidigare år eller är det första födelsedagen ihop?

D-Crawler
2012-02-07, 22:10
Avgjutning av din penis?

Edit: Din flicka = din flickvän eller din dotter?

Hehe njae Clone A Willy skippar jag.
Min flickvän!

Fritzel >.<

OnT: Paintball och middag på resturang med de 8-ish närmsta vännerna? Du behöver bara betala hennes kväll och det bör gå på mellan 500-1000kr.

Kommer bli en middag och utekväll med hennes närmsta och mina närmsta också men det är ej inräknat i totalsumman hehe!

Det ska Inte vara därifrån, av uppenbara skäl. ;)

Vad är det för fel på teknikmagasinet och var framgår det att han tänkte köpa presenten där?

Inget fel. Jag jobbar på Teknikmagasinet och Morrris känner mig IRL, därav hans kommentar tror jag.

Köp ett presentkort på electrolux home eller något annat hon har nytta av. Du får fråga en brudjävel vad för färg som är inne på stekpannorna i år.

Hahaha hon lagar Aldrig mat själv i princip men tack iaf för förslaget!

3 bra tips

:thumbup:

Ett fint halsband eller andra smycken, vad som helst från bodyshop och liknande om hon gillar sånt, smink (men det kan vara svårt, iaf är det svårt för mig ^^), kläder lr underkläder, parfym, fin choklad etc. Vet inte om detta var bra saker men det är iaf vad jag kommer på Men är ju oftast bäst med lite mer personliga presenter imo. Men där kan jag inte precis hjälpa dig

Mycket bra tips, tack! Har köpt julklappar och liknande innan från Body Shop, alltid varit uppskattat.

Ett halsband uppskattas alltid! Jag fick ett halsband av min pojkvän när jag var 18. Från guldfynd, en guldkedja, med ett litet guldhjärta, fint! ett säkrare kort är att ta något sånt som inte är för mycket, utan mer ett man kan ha vardagar, för du vet kanske inte exakt vad hon gillar.

Han funderat på detta, bra det du säger med "vardagligt" användande, hade jag aldrig själv tänkt på som kille. Tack!

Halsband eller något smycke är nog en bra idé, såvida TS inte redan gett henne smycken upprepade gånger. Varför inte dessutom kombinera med något mer personligt TS lagt en del tid på att göra? Borde bli populärt, smycke hon gillar och något annat som visar hur mycket du bryr dig om henne=succé *popcorn*

Bra tips! Ska se om jag kan kombinera med något personligt.

En förlovningsring är vad hon vill ha, go nuts! :)

Haha njae, inte än iaf!

Jag köpte ett halsband till min tjej. Jag köpte det i London och det var inte dyrt, men jag fixade rätt mycket med det och det var mycket tanke bakom det. Tror ofta det är bäst om man har någon sorts fin tanke bakom det. Men kan också vara rätt svårt ibland.

Som sagt, det här med halsband och personlig touch är mycket bra. Kan nog mkt väl bli något sådant. Tack!

En fin klocka om du aldrig gett det tidigare, det är en accessoar som många gärna vill ha men sällan köper själv.

True, tror dock hon har en hel del klockor redan. Tack iaf!

Thanks, bra tips!

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?template_file=link_product.html&artnr=660299

Om det måste va teknikmagasinet kommer hon tycka den där är hur tuff som helst!

Annars tycker jag den här

Den där växten är bara ett enda stort failure, oftast. (Jobbar på Teknikmagasinet). Tack iaf hehe!

Vad har du köpt tidigare år eller är det första födelsedagen ihop?

Första tillsammans. :)

Helgon1
2012-02-07, 22:16
Filmbox med hennes favoritfilmer/serier?

Ansiktsbehandling med tillhörande middag? Man kan köpa med sig saker hem och göra det mysigt, eller boka tid på någon salong nära hemma? Det är ju svårt när man inte vet vad hon har för hobbysar? Gillar hon spa och sånt- du få ha lite känsla =)

Kläder hon vill ha/behöver? En bra bok som hon pratat om? Fina underkläder från lite dyrare/finare butik? Chokladprovning?

Låt oss veta vad du hittar på sen =)

Grotesk
2012-02-07, 22:44
Ett fint smycke går alltid hem enligt min erfarenhet.

rooz
2012-02-08, 08:37

Internskämt.

Vad gillar hon förutom dig D-brah?

Raschmus
2012-02-08, 09:54
Jag gav min dåvarande tjej en låda med träningsredskap för många år sen. Alltså söta träningskläder, kosttillskott och skit. Sen skrev jag för säkerhets skull på lådan "För att bibehålla en skönhet". Hon blev jätteglad och inga missförstånd ägde rum den dagen.

Edit: Detta var när vi hade varit tillsammans ett bra tag och alla smycken var avklarade.

ddewe
2012-02-08, 09:56
Säg att ni ska utomlands, sen bjuder du henne på eckerö och super henne så redlös att hon inte minns ett skvatt, sedan säger du att hon enligt egen utsago hade sitt livs bästa kväll.

L Johnsson
2012-02-08, 10:30
Säg att ni ska utomlands, sen bjuder du henne på eckerö och super henne så redlös att hon inte minns ett skvatt, sedan säger du att hon enligt egen utsago hade sitt livs bästa kväll.

Intelligent lösning:Virro