Visa fullständig version : Ditt sexliv under 2012
Såg på FB och tyckte den var Kolo-värdig.
Plocka upp närmsta bok. Bläddra till sid 45. Första meningen beskriver ditt sexliv under 2012.
"Ränta på underhållsstöd är i praktiken sällsynt"
"Av stor betydelse för hur bubblor byggs upp är hur vår mänskliga hjärna tolkar verkligheten"
Pudzianovski
2012-02-07, 13:00
"Problemen handlade främst om svårigheter att följa undervisningen, bristande närvaro och koncentrationssvårigheter."
AhmedGrisen
2012-02-07, 13:01
"vem är den andra ungen?"
"Problemen handlade främst om svårigheter att följa undervisningen, bristande närvaro och koncentrationssvårigheter."
Låter som en flickvän :thumbup:
"The stability of the nucleus can be enhanced when an odd neutron in the highest neutron orbital is transformed into a proton fitting into a vacant lower energy proton orbital; see the example for A = 12 in Figure 3.2."
Jajemen, rätt i prick
Ljuvligt
"The tow-ropes went tight again as Khalad´s crisp signal tickled down through the ranks to the sailors who actually did the work aboard the ships."
Tricklew
Jag läser endast erotiska noveller, nu tänker jag inte skriva vad som står i boken, med rädsla för att få en varning. Men det verkar som att jag kommer börja arbeta i stall detta året.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
"Hans hustru utförde samma ceremoni"
hur ska det tolkas?
stolpskott
2012-02-07, 13:02
"arrested by the mesmeric process"
Snart blev emellertid kokain alla ambitiösa unga amerikaners favorittillbehör.
Körde den igår. Telefonkatalogen blev det. Disabled services.
Förste ordningsman Petrov, nyligen utnämnd, och andre ordningsman i ridbyxor och stövlar gick bland borden för att försäkra sig om att alla deltog i sången.
Amino-acid sequence: Collagen is rich in proline and glycine, both of which are important in the formation of the triple-stranded helix.
"The tow-ropes went tight again as Khalad´s crisp signal tickled down through the ranks to the sailors who actually did the work aboard the ships."
Oooh, that's dirty! :naughty:
Nitrometan
2012-02-07, 13:06
Plocka upp närmsta bok. Bläddra till sid 45. Första meningen beskriver ditt sexliv under 2012.
OK.
The page then finishes up as usual with closing </body> and </html> -tags. I hope you will enjoy the eggs - go on, you know you want to try them know.
Det låter ju sådär. :|
"Vätskeintaget anpassas individuellt"
Metodbok i enteral nutrition.
Silencer
2012-02-07, 13:07
"Det som tynger honom trots dessa bekymmerslösa ögonblick är hans fattigdom och hans egen svartsjuka när hon ger sig iväg med Kölsch hela dagarna."
Silencer
2012-02-07, 13:07
"Vätskeintaget anpassas individuellt"
Metodbok i enteral nutrition.
Dirty!
"For efficiency, organizations that value developing their leaders usually create intentional pathways for doing so."
Jag tolkar det som att jag är ledaren, flickvännen är organisationen och min utveckling som ledare beror på organisationens ansträngningar i sexlivet.
Bear grillz
2012-02-07, 13:11
"Allt detta kunde Dennis Petersen och hans närmaste män ordna"
"Storhjernen, cerebrum, består av to hemisfærer."
Chapter 2 showed how the human eye, working by selective breeding over many generations, sculpted and kneaded dog flesh to assume a bewildering variety of forms, colours, sizes and behaviour patterns.
"In discussing how persons with spinal cord injury may experience changes in interests, Trieschmann (1989) notes 'Reduced access to satisfying activity can certainly lower mood, witch tends to lower person's interest in activity, which further lowers mood'."
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det :-/
"Putting a bar on investment is a simple typographical way to remind us that we take investment as given."
She was only ten, a skinny girl on a stolen horse with a dark forest ahead of her and men behind who would gladly cut off her feet.
*cry*
In turn the enlarged throat tapers down to the 0.81-0.83 diameter of the inlet port proper.
In turn the enlarged throat tapers down to the 0.81-0.83 diameter of the inlet port proper.
Din dagbok? :)
"Observera att syftet med uppskattningen är att rangordna riskerna mot varandra, inte att försöka uppskatta ett absolut mått i tid eller pengar."
"But despite a massive police hunt, the interviewing of 5000 people, a televized documentary about the crime, and a good respone from the public, Boble John was never traced."
Undra ifall jag skall fuska och inte ta första bästa bok
"Människor är inte bara fysiska varelser, det går inte formulera lagar som gäller alla"
"Så stanna vid bålet och strunta i målet!"
Så kan det gå när man sitter hemma och sätter ut näven i bokhyllan. Ur "Bilbo en hobbits äventyr".
"RDF is an XML vocabulary that provides a generic structure for resource meta data".
Ska jag tolka det som torka? :D
"But despite a massive police hunt, the interviewing of 5000 people, a televized documentary about the crime, and a good respone from the public, Boble John was never traced."
Undra ifall jag skall fuska och inte ta första bästa bok
:laugh: Det där såg inte bra ut!
awesomooo
2012-02-07, 13:28
"It was much more confusing than he had imagined, making people up, and he was beginning to realize that he hadn't thought it through properly at all."
"It was much more confusing than he had imagined, making people up, and he was beginning to realize that he hadn't thought it through properly at all."
Blir med andra ord mest blåljug om ditt fantastiska sexliv.:D
redbrigade
2012-02-07, 13:30
"Vi fortsätter med ännu ett praktiskt exempel"
MathiasF
2012-02-07, 13:31
Varubud blir ofta måltavlor för hundar eftersom de går fram till tomtgränsen, gör något störande som att ringa på dörrklockan och sedan, när de blir utskällda, ger sig iväg igen.
Hahahaha, det här är helt sant. Jag håller på att läsa om Charles Bukowski's "Women" och tog den nu från soffbordet.
Överst på sida 45 står:
"If you don't want my pussy", she said, "I'll give it to somebody else".
Forever alone guy :(
ARMSTARK
2012-02-07, 13:32
Hahahaha! "På platser där den döda kroppen stöder mot underlaget trycks blodkärlen ihop och blodet kan därför inte sjunka dit." WTF! :D
JJOHANSSON
2012-02-07, 13:32
"it's not like i've never seen Brittany's breasts."
Dad, he says "Won't the manitou go after other people now?"
Tolkar det som att jag borde ligga med nya människor O.o
"Haverityper & grundorsaker"
Din dagbok? :)
Four-stroke Performance tuning. A.Graham Bell
Spartansk
2012-02-07, 13:38
"Du kommer ha trekant med Kwon och Krampus."
awesomooo
2012-02-07, 13:39
Blir med andra ord mest blåljug om ditt fantastiska sexliv.:D
Tycker den meningen summerar mitt sexliv rätt så bra. Förvirrande och inte speciellt genomtänkt, men jag gör det för att gottgöra folk :cool:
Nick Hornby - About A Boy
olle lindblad
2012-02-07, 13:43
Vi undersöker aldrig hederliga människors bagage.
Kutikula
2012-02-07, 13:44
"In the hope of securing French subsidies, the Swedes, allies of the French, invaded Brandenburg with an army of 14,000 men under the command of General Karl Gustav Wrangel."
"Då skall himmelriket liknas vid tio jungfrur som tog sina lampor och gick ut för att möta brudgummen."
"på rörledningarna i taket"
Tom Warrior
2012-02-07, 13:48
If you think of taking on a disciple yourself, then you should practice diligently with the bamboo sword every day.
Tom Warrior
2012-02-07, 13:49
"Du kommer ha trekant med Kwon och Krampus."
Vilken bok är det? Eller är det där ett skämt?
Galning...
Nitrometan
2012-02-07, 13:58
"In the hope of securing French subsidies, the Swedes, allies of the French, invaded Brandenburg with an army of 14,000 men under the command of General Karl Gustav Wrangel."
Var inte Wrangel amiral? Jag hade en ledarskapslärare när jag gjorde lumpen som hette Wrangel... ;)
Liten check m.h.a. min gode vän Google visade följande om Carl Gustav Wrangel af Salmis:
När Wrangel intog Fredriksodde 1657 blev han som en belöning riksamiral.
:thumbup:
Greve, generalmajor, fältmarskalk, riksråd, generalguvenör i Pommern, riksmarsk... Han låg i...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/54/Carl_Gustaf_Wrangel_1662.jpg/473px-Carl_Gustaf_Wrangel_1662.jpg
thethoos
2012-02-07, 14:01
"Foucault är en av diskursens viktigare uttolkare." Tråkig och kort mening= kort och tråkigt sexliv?
Hackenschmidt
2012-02-07, 14:01
In his influental and controversial work, James Gibson (1966, 1979) provided a useful framework for studying perception.
Känns ju sådär.
cirkelrak
2012-02-07, 14:04
När hettan på kalfjället börjar bli besvärande bär det utför.
:D
Kroppens geni av Sverker Sörlin
Fishtank
2012-02-07, 14:08
"Och fram och sliter håret av honom"
Well fuck
"Räkna ut följande summor: 1+2+3+...+1000"
Verkar bli ett bra år :D
Som sagt... "Vätskeintaget anpassas individuellt". Ditt får bli lite högre. :rolleyes:
"citatet av winston churchill är kanske inte ett av de mest kända, men det bär på ett viktigt budskap." Sa min. ska jag då leta efter ett winston churchill citat som jag tycker passar? Känns onekligen som boken hänvisar mig vidare. *jorgen*
Mitt citat kan vara tänkvärt i det här fallet...
"Det första är vir som betyder man."
Ja, det står ju inte att jag blir bög, bara att första sexet kommer bli med en man.
Jens.Andersson
2012-02-07, 14:20
These three molecules in particular have inspired many elegant solutions for their complex motifs, including a wide variety of different aldol solutions to create their complicated stereochemical elements, as well as some non-aldol techniques to establish the same architectural domains.
Spartansk
2012-02-07, 14:22
Vilken bok är det? Eller är det där ett skämt?
Galning...
Ett försök till skämt.
Mitt citat kan vara tänkvärt i det här fallet...
Haha, ska ha det i åtanke.
I stället för ostronskivling kan man ta champinjon eller blandsvamp
Jaha, verkar bli lite svamp för mig då.
Stefan J
2012-02-07, 14:26
Windel Poons drog ut kniven.
Grapeman
2012-02-07, 14:27
"Det är det där jäkla rytandet, sa han. Det har hållit på hela natten förstår du."
*cupid*
"Varje yrkande måste vila på en (rättslig) grund."
"Mina herrar, just denna situation är för handen."
Tror även att nästkommande mening styrker den första… "Ni kommer inte att tillåtas träda in genom den här grinden med era skjutvapen."
Spartansk
2012-02-07, 14:39
Windel Poons drog ut kniven.
Terry Pratchett! Känner att jag måste svara med en :hbang: på den.
Ljuvligt
2012-02-07, 14:40
Oooh, that's dirty! :naughty:
Jag vågar inte riktigt fundera i vad det kan betyda, det får bli en överraskning helt enkelt:Virro.
"The hips will have to move backward slightly as the lifter rises from the bottom of the squat."
"Det är det där jäkla rytandet, sa han. Det har hållit på hela natten förstår du."
*cupid*
Hemmingway! Ojoj, det finns fortfarande ynglingar med god litterär smak! Det värmer att se!
Carolinew
2012-02-07, 14:48
HAHAHAHA lägg av! :laugh:
"Jag måste bort, långt bort från det här helvetet!"
Boken Blondie. Var precis på föreläsning med författaren så boken låg bara några centimeter ifrån mig. Vilket sammanträffande :Virro
shadowfire
2012-02-07, 14:51
Jag törs inte ens kolla då det är en psykologibok närmast.
Grapeman
2012-02-07, 14:51
Hemmingway! Ojoj, det finns fortfarande ynglingar med god litterär smak! Det värmer att se!
:cool:
Stefan J
2012-02-07, 14:53
Terry Pratchett! Känner att jag måste svara med en :hbang: på den.
Hehe jepp.
T.ex. kontrollera och instruera underordnande enheter...... Yes! Kunde inte beskrivits bättre :thumbup:
"... during development play a key role in controlling the development of limbs and organs."
:MrT:
"Han ser inte alls ut som negrerna jag sett i serietidningarna och hade Fantomen sprungit på honom hade han förmodligen inte känt igen honom"
Från Kalle Ankas Pocket:
"BRAVO!"
Känns gött.
"Det finns idag ingen forskning som tydligt visar att "fettdrift" skulle vara bättre ur ett prestationsperspektiv jämfört med när idrottaren primärt förbrukar kolhydrater."
Detta blir ett bra år.
Lakritstomten
2012-02-07, 15:21
Rapport, att samsas om systemen:
Tjänsten ska bli billigare eller bättre för båda parter
Brickhead
2012-02-07, 15:23
"När måste man ta hänsyn till luftmotståndet?" Kan man tolka på olika sätt
"Även om allt fler speciella avtalsformer utvecklats där de individuella lösningarna varierar, har de flesta avtal vissa gemensamma drag, exempelvis tid och sätt för utväxlingen av prestationerna (bl.a. priset), typ av och kvantitet och kvalitet på prestationerna etc.":laugh:
Nitrometan
2012-02-07, 15:29
Grattis Stoltz!
Grapeman
2012-02-07, 15:31
"Även om allt fler speciella avtalsformer utvecklats där de individuella lösningarna varierar, har de flesta avtal vissa gemensamma drag, exempelvis tid och sätt för utväxlingen av prestationerna (bl.a. priset), typ av och kvantitet och kvalitet på prestationerna etc.":laugh:
Vad talar vi om för summor? :)
L Johnsson
2012-02-07, 15:31
"Om vi har tur har han med sig en tjänare och två hästar!"
The previous chapters discussed multi-carrier transmission in general (Section 2.3.1) and OFDM transmission in particular (Chapter 3) as means to allow for very high overall transmission bandwidth while still being robust to signal corruption due to radio-channel frequency selectivity.
Hahaha det går att tolka in mycket bra i detta! :D
Vinylsvarv
2012-02-07, 15:33
"But the cloven hoof, or trotter, became a sign of diabolism to the fearful, and I daresay that it is easy to surmise which came first - the devil or the pig."
ARMSTARK
2012-02-07, 15:39
"Han ser inte alls ut som negrerna jag sett i serietidningarna och hade Fantomen sprungit på honom hade han förmodligen inte känt igen honom"
Hoppas att du har passande läggning för annars låter det där väldigt otäckt! :(
"The curve will now be formed"
Jockefoten
2012-02-07, 16:22
Kaptenen lyser plötsligt upp, vänd mot dörren: -Och här kommer gäddan!
För dig som vill lära sig ge service och bli duktig på att förstå andra människors önskemål och behov.
rajjan_dammit
2012-02-07, 16:51
"When fault tolerance is important to an organization, clustering provides failover from one system to another."
:naughty:
"Om den som har gett ut aktier som tagits upp till handel på en reglerad marknad även har utfärdat derivatinstrument med aktierna som underliggande tillgång, skall utgivaren omedelbart även offentliggöra förändringar i de rättigheter som är knutna till derivatinstrumenten."
Gosti123
2012-02-07, 17:10
"Nu kom fru Karlsen in med kaffet och de började prata om annat"
mkay mkay
Det finns idag ingen forskning som tydligt visar att "fettdrift" skulle vara bättre ur ett prestationsperspektiv jämfört med ner "idrottaren" primärt förbrukar kolhydrater.
okey det stod inte "idrottaren"...
Mollestam
2012-02-07, 17:22
"Den killen hade nog haft en vidrig vecka" - Fight Club
:(
willtjam
2012-02-07, 17:24
Det finns idag ingen forskning som tydligt visar att "fettdrift" skulle vara bättre ur ett prestationsperspektiv jämfört med ner "idrottaren" primärt förbrukar kolhydrater.
okey det stod inte "idrottaren"...
Samma här! :Virro
Tekniska beskrivningar:
-markbeskrivning
-byggnadsbeskrivning
-rumsbeskrivning
-VVS-beskrivning
-el-beskrivning
Låter som ett bra och detaljerat sexliv! Det bästa är att det fortsätter med tekniska undersökningar, förteckningar och rambeskrivning!
In the sciences one often deals with "variables"
"Sju minuter på träningscykel, öka motståndet ett steg var eller varannan minut."
Fit forever - Dolph...
"Sju minuter på träningscykel, öka motståndet ett steg var eller varannan minut."
Fit forever - Dolph...
45 var en bildsida så jag tog 44...
TcAnders
2012-02-07, 17:37
"Beklagar att så många unga tyska soldater stupat"
Note that Python does not support incremental operators such as "++" and "--"
:naughty:
"Vars land ju förlorat över 20 miljoner människor i kriget."
mangemani
2012-02-07, 18:05
"in the ice cold morning"
hmm, i like the sound of that:)
Fit forever - Dolph...
Full fart!
"Presynoptic parasympathetic neuron cell bodies are located in two sites within the CNS (craniosacral); their fibers exit by two routes (Fig. I30)."
Essential Clinical Anatomy, Fourth Edition
Boken hade potential, tyvärr blev det inte kul.
lying between cells.) Transcellular water is a small, specialized portion of extracellular water that includes gastrointestinal secretions, urine, sweat, and fluid that has leaked through capillary walls because of such processes as increased hydrostatic pressure or inflammation.
-Marks' basic medical biochemistry
Låter bra.
"Hon letade upp en termometer och skakade den flera gånger på det där våldsamma sättet som folk alltid gör när de ska ta tempen på någon."
Say what now? :D
"Då är Pr(A ∩ B) = 0 och alltså Pr(A∪B) =Pr(A) + Pr(B)"
Vilket alltså insinuerar att A och B är disjunkta (oförenliga) händelser (dvs Mitt sexliv = A, och 2012 = B), dvs inte kan inträffa samtidigt : /
Åh varför ska man läsa statistik med grund i sannolikhetslära? : /
"Hon letade upp en termometer och skakade den flera gånger på det där våldsamma sättet som folk alltid gör när de ska ta tempen på någon."
Say what now? :D
:laugh:
Jag gillar den här tråden!
"I vilka sammanhang känner du dig apatisk, bedövad, ihålig eller som om livet tappat meningen?"
haha wtf..
En order som gäller 100 st kuvert belastas då med dubbelt så stora indirekta kostnader som en annan order som bara gäller 50 personer.
LOLWUT?
Rellos_87
2012-02-07, 19:17
"Det är möjligt att kravet inte i något fall ställs särskilt högt." Hmm, betyder det att jag kommer ligga med lite allt möjligt?
ChuckTesta
2012-02-07, 19:38
"Människor är för olika"
Oljeblixten
2012-02-07, 19:56
De hade också blivit plundrade på alla sina ägodelar de burit med sig, och även om de hade lyckats ta sig fram ända till den sista kristna staden i kungariket Jerusalem skulle det nog inte dröjt länge innan någon på nytt känt igen dem.
Hmm.... vad kan detta betyda?
StrangeKraem
2012-02-07, 20:09
Första meningen.. Ptja; första egna meningen på p.45; "A beautiful woman risking everything for a mad passion."
*tummen upp för Wilde?*
Doktor Busé
2012-02-07, 20:14
"One major development in bodybuilding has been the advent of bodybuilding competition for women, as well as the increasing number of women using bodybuildin training for the development of fitness, health, and strength."
Har alltid The Encyclopedia of Modern Bodybuilding liggandes bredvid tangenbordet.
Förövrigt stämmer citatet in mycket bra på mitt sexliv, det jag undrar är, sedan när blev kolo reddit?
krubkungen
2012-02-07, 20:15
"se till att få en demonstration och ordentliga instruktioner innan du börjar använda maskinen"
"Du ska kunna samordna tidigare inlärda färdigheter i en lugn trafikmiljö."
hästar, utan tvingats skicka ned dem till Närke, där de sedan åt upp höet till ingen nytta.
Nebuchadnezzar
2012-02-07, 20:36
A beautiful woman risking everything for a mad passion.
A beautiful woman risking everything for a mad passion.
Tråd låst. Du vann.
"The hips will have to move backward slightly as the lifter rises from the bottom of the squat."
Ses i gymmet om fem minuter? :naughty:
"Fredrik V från sitt pfalziska slott i Heidelberg hotade den spanska vägen genom Rhendalen".
"This is perhaps because we have heard tales of bad experiences with the board, and we don't know how to explain them; they seem less easy to dismiss than someone who says she has psychic ability" ^^ (Derren Brown, Tricks of the mind)
Nebuchadnezzar
2012-02-07, 20:53
Tråd låst. Du vann.
Tyckte det var lustigt passande :D
Kalle Axelsson
2012-02-07, 21:09
Hånflin från de mannier som var tillräckligt nära för att kunna höra giftigheten, i åtskilliga fall själva ännu inte tjugofem fyllda. *screwy*
"Ligga på en bänk som lutar mellan 45-60 grader. fatta skivstången med överhandsgrepp med händerna något bredare isär än axelpartiet"
Jomensåatt.....
"Ett nej kan likväl betyda ja beroende på person" - Drömtydning av Sigmund Freud
seems legit, rape-mode ON
"Jag har precis genomfört en testikeloperation på reportern"
"Det finns idag ingen forskning som tydligt visar att "fettdrift" skulle vara bättre ur ett prestationsperspektiv jämfört med när idrottaren primärt förbrukar kolhydrater" - Forma kroppen och maximera din prestation
Låter lovande. :D
"This expression approaches infinity as the velocity v approaches the velocity of light c."
"Det finns idag ingen forskning som tydligt visar att "fettdrift" skulle vara bättre ur ett prestationsperspektiv jämfört med när idrottaren primärt förbrukar kolhydrater" - Forma kroppen och maximera din prestation
Låter lovande. :D
Hade denna tråd skapats för en vecka sen hade jag haft samma bok bredvid sängen :)
"Jag har precis genomfört en testikeloperation på reportern"
vasarusaru?
"Hassan svarade inte utan tog bara ett steg så att han stod ännu närmare bakom mig."
"This is easy enough to understand, as the sac bunt is an elective play and managers attempt the sac bunt when one run can have a big impact on winning."
KaptenKnäsvag
2012-02-07, 21:48
His buddies called him "Stubby" because he was only 5-feet-eight but strong as a tree trunk.
The_RobRoy
2012-02-07, 21:52
"She walked right up to the Prophet, then slid her knife from her belt."
"Beredskapsplanerna A och B, där A var vid enskild intagens rymningsförsök, B vid fleras rymningsförsök"
Hmmm.. boken som låg intill är "Var rädd om maten", på sid 45 en bild på Dillkött på lamm med potatisstomp.. 1a meningen: "Dillkött är en gammal husmansklassiker, här i en ny fräsch variant kryddad med citron istället för ättiksprit".
Analys: Jag ska ha sex (Klassiker.. hm.. missionären?) med fräscht lammkött, som är nykterist, men ändå lite sur? :laugh:
Analys: Jag ska ha sex (Klassiker.. hm.. missionären?) med fräscht lammkött, som är nykterist, men ändå lite sur? :laugh:
Bara att välja och vraka bland nyårslöftena i träningsdelen :D
"Om du var min skulle jag kalla dig den röda fågeln", sa han och stoppade båda två innanför tunikan.
"Det är först nu man förstår hur dåligt allting är" *bs*
Bara att välja och vraka bland nyårslöftena i träningsdelen :D
Vågar man, det kanske innebär att jag transformeras till ngn form av kanin- (ok, lamm) kokerska och goes kannibal på löftena? :banned
"This hinders me somewhat."
Vaffan, snacka om att ha fel bok i närheten.. :furious:
ChewChew
2012-02-07, 22:53
"The first stage is to convert the loads into stresses and the extensions into strains."
Spartansk
2012-02-07, 22:58
Haha, hej. :D
"The first stage is to convert the loads into stresses and the extensions into strains."
haha, synd att det inte var att "convert stress into loads och strains into extensions", då hade det varit ett bra tecken på ett lyckat år.
Som religös tänkare och filosof skrev Augustinus verk som är klassiska både inom religionsfilosofin och inom den kristna läran; de främst är hans Bekännelser och om Gudastaten.
Lång mening och inte ett dyft rolig att applicera på mitt sexliv.
"Han sköt på mej igår kväll, då ja stod å vänta på a'Lisa, å hadde ja int kuta därifrån, så hadde ja no fått nästa skott i skrove!"
..the fuck?
"Det gamla huset var igenbommat och övergivet, men det skulle öppnas igen och få nytt liv."
Första delen är spot on, andra delen är hoppfull.
hanushans
2012-02-07, 23:21
"Jag har gömt gamla och hoptorkade bomullstussar bakom skåpet och emellanåt undersöker jag och luktar på dem, i synnerhet de allra tjockaste, och det känns upphetsande på samma sätt som för ett barn som äter sitt snor."
Det låter spännande!
burkmannen
2012-02-07, 23:25
I loved to follow him and do what he liked to do; Mom said I was a tomboy. :D
Ska man ta första begynnande mening även om det är mitt i eller ska man vänta tills punkt och ta där efter? Det var i alla fall vad jag gjorde.
"Det gamla huset var igenbommat och övergivet, men det skulle öppnas igen och få nytt liv."
Första delen är spot on, andra delen är hoppfull.
Jag tänker på att du har en flickvän som provat på att ha A***-sex men inte gillade det men nu kommer du ändra på det *kissass*
"Stina och Katja stod tätt intill mig inne i det trånga toalettbåset på Diezel."
Jag tänker på att du har en flickvän som provat på att ha A***-sex men inte gillade det men nu kommer du ändra på det *kissass*
Haha det var en tolkning!*flex*
Själv tolkade jag det som allmän stagnation i sexlivet som nu tar fart igen.:)
"Något mer?"
Man får hoppas på det.
Patriarch K
2012-02-08, 00:49
(a+b)^2=a^2+2ab+b^2
Var min första mening! Konjugatregeln från boken BETA - Mathematics Handbook då det var den boken som låg bredvid mig.
Det lustiga är att jag förklarade just konjugatregeln för några dagar sedan för en tjej som jag är väldigt intresserad av vid det här laget så det var ett väldigt spännande sammanträffande!
För i Borlänge har det alltid varit så, så länge jag både är feminin och rolig så är jag allt som alla tänker sig att en bög ska vara.
"Jag har inte kunnat sova på en vecka"
:D
halvordsson
2012-02-08, 10:09
'Utan teknik inga bilar, det säger sig självt.'
En annan fördel med kurvan Parametrisk är att du direkt kan använda områdesavdelarna (under själva kurvan) för att välja hur brett omfång varje reglage ska täcka.
Photoshop CS5 för digitalfotografer
det snackas ju om kurvor iaf....
The most obvious transformation process that occurs in this small organisational open system is the bakingprocess whereby raw materials are transformed into bread and buns.
johanhowie
2012-02-08, 10:32
Min första mening var:
"Kaplan showed that another group of animals is also at risk".
från: Why Zebras Don't Get Ulcers
hahavaffan
2012-02-08, 11:52
Jag läser endast erotiska noveller, nu tänker jag inte skriva vad som står i boken, med rädsla för att få en varning. Men det verkar som att jag kommer börja arbeta i stall detta året.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.:D
"The fear of vendor lock-in has led to a new variety of Platform as a Service emerging: Open Platform as a Service." - Ja, jag har ju sambo så locked-in är jag allt :thumbup:
"No attention is paid to turns (after rule 13 is invoked) except as a possible chance to handle."
Fastback
2012-02-08, 12:23
"Man har då skapat en så kallad infrastruktur för nyckelhantering (Public Key Infrastructure, PKI)."
:MrT:
"He wiped it carefully on the back of his hand."
Spännande. :D
Sparven från Minsk
2012-02-08, 13:11
"Han skattades därför som en god och skicklig kamrat, som kunde komma med nöjsamt tidsfördriv under långa dagar med jämn vind, när alla voro fria från årorna"
Arne Persson
2012-02-08, 13:12
"När sköldpaddan börjar visa tecken på att vilja gå i vinterdvala, låter man bli att ge den mat under två-tre veckor, så att tarmen fullständigt hinner tömas, annars kan kvarbliven avföring i tarmen förgifta och döda djuret."
Ha ha ha! Typiskt!:D Ur min skalisbok från -87 som jag hade i bokhyllan bakom mig på jobbet.
"det blir deras bästa ledtråd"
"Avformning bör utformas skonsamt både med hänsyn till betongen och till eventuell återanvändning av formdetaljer, se Figur 4.42."
- Betong- och armeringsteknik /Sveriges byggindustrier
Känns som jag får sluta slita av kläderna från damen min!
"That hair was white now, and his body bore the scars of many battles. . . but his strength remained, and he kept his long axe sharp, as the bearded preists had tought him."
:hbang:
"The inability to anticipate new technologies threatening from below and to switch to them in a timely way has often been cited as the cause of failure(...)"
Smutsigt.
Spartansk
2012-02-08, 22:43
"The inability to anticipate new technologies threatening from below and to switch to them in a timely way has often been cited as the cause of failure(...)"
Smutsigt.
Solklart budskap; du ska vara förberedd innan du använder sexleksaker.
"En av mekanikerna i farbror Fritzies verkstad hade lett mot Katya, långsamt dragit med tungan över sin tjocka underläpp och sagt vissa ord till henne som var skrämmande och nästan ohörbara, och Katya hade förstås aldrig berättat det för någon"
Wow, en mening som faktiskt handlade om sex i en vanlig roman. Måste vara ett gott tecken :-).
En torsionsfjäder är ingenting annat än en axel som vrids.
"Han satt i sin sängkammare med neddragna persienner, kramande sin katt."
Hahaha det lät inte så lovande!
RobinSilver
2012-02-09, 14:43
"Vid löpning och gång uppför ska du tänka på hållningen."
Gött!
Bara att spänna med andra ord! :naughty:
"Vi letar efter en speciell metod..."
Ur "Konsten att samtala" (Transactional Awareness)
Hmm..undrar allt jag....Har jag inte prövat allt ? :)
minimalist
2012-02-09, 18:09
"Now scuttle off, and come back quick, if all is well."
"For humanity, the earth is our capital: We can´t create any more planet".
Acute inflammation is a rapid host response that serves to deliver leukocytes and plasma proteins, such as antibodies, to sites of infection or tissue injury.
Verkar illabådande ;S
Richthofen
2012-02-09, 18:47
"Alkohol i samband med arbete ökar risken för olyckor." :(
"bra värderingar, bara man pratar om det i familjen"
"blood demands blood"
Hum...
SannedTempos
2012-02-09, 20:23
"Carolina gör sig redo för att eventuellt möta Kungen"
If you combine AND and OR in the same expression, the AND operator takes precedence over the OR operator ("takes precedence over" means it's executed first).
"De flesta ungdomsledare fungerar i situationer där flera barn och ungdomar gemensamt bedriver träning och tävling, både i lagidrotter och även i många individuella idrotter."
Solklart budskap; du ska vara förberedd innan du använder sexleksaker.
True, brah
sweetkarolina
2012-02-10, 13:05
"Innan William Bickford uppfann krutstubinen, 1831, var upptändning av sprängsalvor ett riskfyllt företag."
"Carolina gör sig redo för att eventuellt möta Kungen"
looooooooool.
Bågfilar till lågpris
Hard head
Min förhoppning just nu är att all sorts lektyr, som tex JULA-katalogen kan sia om hur spännande mitt 2012 kommer att bli.
halvordsson
2012-02-17, 12:17
"Rutinerade herrar som vet hur en slipsten ska dras"
Februari
2012-04-25, 19:01
Rökning ökar blodets halt av LDL-kolesterol (onda kolesterolet) och sänker halten av HDL-kolesterol (goda kolesterolet).
Slösa ej på protein i onödan
Spartansk
2012-04-25, 19:09
Haha, den här tråden bevisar att det går att tolka in sex i nästan vad som helst.
februari e bäst som bumpa denna tråden
"Boskapen och åkrarna gjorde oss nu mindre beroende av att jaga djur och leta växter."
LarsLasr
2012-04-25, 19:23
"För mig hade Vita huset ärligt talat aldrig utstrålat någon nimbus."
ctorsten
2012-04-25, 19:31
"med detta menas självfallet inte att befälhavaren själv skall utföra uppgifterna utan att han skall leda och fördela arbetet"
Masterpan
2012-04-25, 19:42
"Frodo var den ende närvarande, som under hela tiden inte hade sagt ett knyst"
Där ser man ja.. :D
"Frodo var den ende närvarande, som under hela tiden inte hade sagt ett knyst"
Där ser man ja.. :D
Grattis! Låter som du kommer ha en härlig grupporgie på ett Lord of the Rings lajv. :D
"Till en början var det enbart den grekiska överklassen som deltog i tävlingarna av det skälet att det var de som hade råd."
"En tysk bankrånare rusade en dag in på en bank beväpnad med en pistol och en papperspåse"
Tolkning?
Med tanke på att det var en tysk skulle jag undvika sex resten av året om jag var du.
"At this point, it is useful to determine who in society is playing games and how this information is known."
Låter... faktiskt ganska logiskt.
"An even more radical difference between the biological genotype and the inverted genotype is that discrete systems, governed by inverted genotypes, can be a great deal untidier than biological systems."
Well, there goes hoping.
"In Nozick's memorable rephrasing of Marx, "From each as he chooses; to each as he is chosen."
Marx... inge bra alltså?
Meningen är tagen från Robert Cooter och Thomas Ulen: "Nationalekonomi för jurister".
"That means try to achieve your Fatigue Stop within 20 minutes of your first work set."
Fatalist
2012-04-25, 20:39
"Kulturbegreppets relevans i organisationssammanhang hänger samman med att innebörder, föreställningar och symboler är centrala för människans fungerande på arbetsplatser och i företag".
Med tanke på att det var en tysk skulle jag undvika sex resten av året om jag var du.
:laugh::laugh::laugh:
Currenthill
2012-04-25, 20:43
"Vi tror gärna att den moderna människan är särskilt snäll och omtänksam."
"Jon swelled with pride. “Robb is a stronger lance than I am, but I’m the better sword, and Hullen says I sit a horse as well as anyone in the castle.""
:hbang:
Herman H
2012-04-25, 21:11
Gweek
A coat hanger recycled as a car aerial
Hmm, detta blev skumt... ?*screwy* Det kan jag inte ens tolka, någon som vill hjälpa till
The stylohyoid muscle has its origin at the posterior border of the styloid process of the temperal bone (see Figures 4.8, and A1.6)."
~Richard Miller, The Structure of Singing.
Gustaf C
2012-04-25, 22:02
"Faintly, he could see a light waiting upstairs, but he didn't turn the truck that way."
Intressant tolkning jag gjorde när jag läste detta.
IDÉ 10. Att överraska fullständigt och bli "talk of the town"
Överraskningssex? Inte min stil direkt.
"He was thirty-seven, still single, with an increasingly impressive climbing résumé".
Haha .bästa :D
YOU KNOW
YOU LOVE IT
YOU AND
EVERYBODY ELSE
sandstorm
2012-04-26, 04:07
"This product represents the light's contribution to the light transport equation integral, Equation (1.1), and it is added to the total reflected radiance Lo."
"Perhaps the worst broken fingers occur when encountering rock fall as the fractures are generally accompanied with massive soft tissue damage.
Ajfan!
HookersUnited
2012-04-26, 06:54
"Att leka med leksaker, speciellt som belöning när hunden har lytt ett kommando, fungerar som utmärkt motivation för den ivriga valpen när man tränar den."
Arf Pingvin
2012-04-26, 08:15
"This is one of those super-quick, 30-second tricks that have a big impact."
hehe, weird...
"Where the cost of land is very high, the cost of grapes must be high enough to make the investment in the land worthwhile"
"no one can access the component."
aouch...... :P
HenricDIF
2012-04-26, 18:16
"Judar har inte rätt att lämna Warszawa utan tillstånd."
En bok om förintelsen alltså, inte mein kampf eller något liknande.
Jag har ingen bok just nu. Å andra sidan har jag inte haft sex i år heller, så det kanske är därför.
"He was thirty-seven, still single, with an increasingly impressive climbing résumé".
hahahahahahahaah
kinky shit :D
Herman H
2012-04-26, 18:58
Jag har ingen bok just nu. Å andra sidan har jag inte haft sex i år heller, så det kanske är därför.
Skaffa en bok så ska du se att det löser sig, skaffa dock ingen sådan bok som har lättklädda människor i som du skulle vilja.... ja du vet... med... för det räknas inte som sex om man är ensam. :naughty:
"Kamerans fotograferings- och menyinställningar kan återställas till grundinställningarna"
"Kamerans fotograferings- och menyinställningar kan återställas till grundinställningarna"
Haha, skön!
"Inskrivning ger publicitet och legitimitet åt rättighetshavaren"
Gillar nästa också!
"Ett skydd mot att andra förfogar över rätten (äganderätt, nyttjanderätt, annan rättighet)"
Geografens karta är alltså en abstraktion av det landskap där vi först lärde oss vad en skog, ett berg, eller en flod var.
Geografens karta är alltså en abstraktion av det landskap där vi först lärde oss vad en skog, ett berg, eller en flod var.
http://static.desktopnexus.com/thumbnails/231541-bigthumbnail.jpg
eller
http://4.bp.blogspot.com/-6Drc3UHkK5Q/T33n7cvB-YI/AAAAAAAASqo/68eawPhxLSU/s1600/Pictures-of-the-day-5-April-2012.jpeg
Haha, skön!
"Inskrivning ger publicitet och legitimitet åt rättighetshavaren"
Gillar nästa också!
"Ett skydd mot att andra förfogar över rätten (äganderätt, nyttjanderätt, annan rättighet)"
Haha, men hur tolkar man både mina och dina?
Februari
2012-04-27, 10:07
"Det finns många roliga och spännande genvägar att prova sig fram när man ska dekorera muffins."
pellepedal
2012-04-27, 12:08
"Later, when I did 100s for three minutes, I did 50s for eight minutes and 75s for five minutes."
Låter inget vidare...
"It has never been empirically demonstrated that people with a lot of "oral" qualities have more severe degrees of psychopathology than those with central dynamics that earlier analysts would have regarded as either anal or oedipal, even though Freud's naming of the first three stages of development by these inferred drive concepts has a lot of intuitive appeal and correlates to some degree with type of personality (depressive people at any level of health or pathology tend to manifest orality; the preoccupations of compulsive people are notoriously anal."
Låter som ett skruvat och kinky år för min del..
TcAnders
2012-04-27, 15:47
"När någon i hans omgivning beklagar att så många unga tyska soldater stupat, snäser han av: "Det är ju det de är till för!" "
_slipknot1_
2012-04-27, 15:57
"Sådant som kräver åtgärder."
no shit..
http://buttsekz.blogg.se/images/2011/forever-alone-face_137119396_158527009.png
Sundqvist
2012-04-27, 15:59
Under detta block fokuserar vi fullt ut på hypertrofi (muskeltillväxt.)
;D
Vet man att man nästa dag måste upp tidigt och jobba, ta hand om pigga småbarn eller utföra andra viktiga uppgifter blir det ofta mindre lockande att sitta uppe sent och dricka vin.
Lol!
(här under är andra meningen)
Men effekten av några linor kokain är annorlunda
(här under är andra meningen)
Men effekten av några linor kokain är annorlunda
Hahaha! Hysteriskt bra!
Sniggel läser Kokain, de raderna känner jag igen :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.