Visa fullständig version : Koloträff ala Glenn
Det börjar bli dags att styra en riktig träningsträff i Göteborg.
Vi har ju minst sagt varit ganska så dåliga på det på senaste träffarna. We all remember the angry inzza? :D
Nu får vi bara bestämma ett datum när så många som möjligt kan.
Jag föreslår träning på typ Almedal och sedan kanske bowling å nån öl?
Det kommer poll!
götlaborg är för långt booooooooooort
Göteborg är universums centrum
Grapeman
2012-01-31, 22:04
PLoss ett, oftast är det det. :(
18e eller 25e kanske jag är i GBG, hänger på ifall det visar sig att man är där och det passar!
Scratch89
2012-01-31, 22:22
Det vore kul! Alltid roligt att träffa nytt Kolozzeumfolk. :)
Jag kan!
Sent from my iPhone using Tapatalk
shadowfire
2012-01-31, 22:54
Im on! Bowling är en styrkesport.
Finns det fortfarande sthlm-are/uppsala-bo som säger "götlaborg" ? Förstår inte riktigt grejen med det faktiskt :)
OT: Kan tänka mig och dyka upp för första gången om det sker den 3:e, då jag drar till Thailand på torsdag :)
Finns det fortfarande sthlm-are/uppsala-bo som säger "götlaborg" ? Förstår inte riktigt grejen med det faktiskt :)
OT: Kan tänka mig och dyka upp för första gången om det sker den 3:e, då jag drar till Thailand på torsdag :)
Vetifan, det kändes passande att skriva bah :)
filmjölk
2012-01-31, 23:16
Jag är på! (i slutet av feb eller början på Mars) Förutsatt att lite äldre inte skrattas åt:)
Andy.da.wohoo
2012-01-31, 23:18
Jag kan försöka komma. Beror på vilket datum ni spikar :)
Jag är på! (i slutet av feb eller början på Mars) Förutsatt att lite äldre inte skrattas åt:)
Jag blev precis till mig att en av de roligaste kolomedlemmarna bor på samma ö som jag, hur kunde jag missat de....
filmjölk
2012-02-01, 12:12
Jag blev precis till mig att en av de roligaste kolomedlemmarna bor på samma ö som jag, hur kunde jag missat de....
jag är bara rolig i text:) så ha inga förväntningar.
Tricklew
2012-02-01, 12:19
Vi är besvikna att du inte kommer och tar en öl med ungdomarna idag filmjölk.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
filmjölk
2012-02-01, 15:22
Vi är besvikna att du inte kommer och tar en öl med ungdomarna idag filmjölk.
Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
tackar, men som vanligt är jag på jobbet.
Många som svarat i tråden men inte i pollen :MrT:
Kanske för att jag glömde ett alternativ om att inte kunna vara med öht? :D
Jag kan nog i princip alla datumen. Men jag är alldeles för skygg för koloträffar egentligen. Blir det bara du Mela, då kommer jag :)
Akerhage
2012-02-01, 17:39
Hade ju varit roligt att se folket bakom alla dessa profiler...kan tänka mig vara sugen, fast bowling är ju sjukt tråkigt :/
Jag kan nog i princip alla datumen. Men jag är alldeles för skygg för koloträffar egentligen. Blir det bara du Mela, då kommer jag :)
Fegpropp
Fegpropp
What he said ;D
Hade ju varit roligt att se folket bakom alla dessa profiler...kan tänka mig vara sugen, fast bowling är ju sjukt tråkigt :/
Va!? Bowling är vad man gör det till :D
Yay!
Dock lika svag respons som alltid typ ;D
filmjölk
2012-02-02, 18:06
vafan skall vi bowla? jag trodde vi skulle träna.
Träna först,
sedan en annan mer social tillställning :D
shadowfire
2012-02-02, 18:34
bowling är en kraftsport.
Tyngst klot gäller och bara våld och vilja. Om man får ner käglor är sekundärt, huvudsaken klotet imiterar en kanonkula.
Jag är inte heller så förtjust i bowling, dels har jag tokkass teknik och sen vill jag inte att ni skall stirra på min stuss heller. Kan vi inte bara dricka vin?
Jag är inte heller så förtjust i bowling, dels har jag tokkass teknik och sen vill jag inte att ni skall stirra på min stuss heller. Kan vi inte bara dricka vin?
Jag kan tänka mig att bara dricka vin och titta på stussar faktiskt.
Andy.da.wohoo
2012-02-07, 18:49
Är något datum bestämt?
Jag kan tänka mig att bara dricka vin och titta på stussar faktiskt.
Är något datum bestämt?
Träna, dricka vin och spela kort? :D
Ska vi ta den 25e? Lönehelg ftw!
Eller så skippar vi träningen....:O
Spela kort är kass... och jag får lön ett par dar efter det. *grr*
Men det skulle kunna gå bra för det.
Tricklew
2012-02-07, 19:56
Jag är intresserad av detta, är det acceptabelt att dyka upp efter träningen? :D
Jag är intresserad av detta, är det acceptabelt att dyka upp efter träningen? :D
Undrar jag med *popcorn*
shadowfire
2012-02-07, 23:27
men för helvete glenn, jag skäms ju av att vara inflyttad... för lite hårrkårr!!1
men för helvete glenn, jag skäms ju av att vara inflyttad... för lite hårrkårr!!1
Styr upp en källarfest istället då herr håårkårr!!!!
shadowfire
2012-02-07, 23:33
Styr upp en källarfest istället då herr håårkårr!!!!
har funderingar på att fixa partytält osv i sommar och köra en 5-kamp eller något annat hårrkårr! .. å självklart massa grillad död gris.
filmjölk
2012-02-08, 00:01
Blaaaarghh jag jobbar då. Men jaja, Vunnis får träna för två, äta för två och supa för två, det blir på så sätt nästan som om jag hakade på.
(Till alla damer på träffen, Vunnis är en bra grabb, lite blyg och tafatt, men han har en jäkla kropp och är snäll och trevlig. Mitt råd är att ni försöker ligga med honom)
Blaaaarghh jag jobbar då. Men jaja, Vunnis får träna för två, äta för två och supa för två, det blir på så sätt nästan som om jag hakade på.
(Till alla damer på träffen, Vunnis är en bra grabb, lite blyg och tafatt, men han har en jäkla kropp och är snäll och trevlig. Mitt råd är att ni försöker ligga med honom)
Kom till Nästa Malmöträff. Jag har en ett par dräkter också så ska vi rulla lite.. :thumbup:
filmjölk
2012-02-08, 00:06
Kom till Nästa Malmöträff. Jag har en ett par dräkter också så ska vi rulla lite.. :thumbup:
Det låter kinky:9 Men jag avstår från att att rulla. Har inte tränat någon kampsport på tja...16 år kanske.
Blire ingen träning så skippar jag!
Det låter kinky:9 Men jag avstår från att att rulla. Har inte tränat någon kampsport på tja...16 år kanske.
Jag tar det som ett ja.
Om man inte tränar får man inte leka! FFS!! Lägg av. Träningsforum förfan.
Om man sedan bara vill gå runt med en EAAdrink och dra lite i en latsdrag och mingla och spana på småbrudar/pojkar så fine :D
Nej men. 3e funkar för mig med? Då kunde skuggan? We have to bring skuggan! Damnit. Får ju prioritera vilka man vill träffa :D
Sluta vela och bestäm ett datum.
Demokrati är för förlorare, trådstartaren bestämmer!
Vi kör den 25e. Det är inte för långt fram i framtiden för att folk ska få för sig att göra annat.
Däremot föreslår jag fler träningsträffar öht :) Varannan månad eller nått sånt, eller bara att vi gör saker ihop. Bowling, biljard, frisbeegolf osv :) De flesta från Göteborg känner ju varandra, vi kan ju umgås utanför gymmet med.
shadowfire
2012-02-08, 12:09
hahaa, jag missade ju att det var en flervalspoll... kan säkert dyka upp den 25'e med.. :D .. är bara lite fetare o klenare den 25'e än den 3'e.
Andy.da.wohoo
2012-02-08, 12:51
Undrar jag med *popcorn*
Ähh, gör som Stoltz, kom och var med och ta kort istället. Det är lika trevligt att titta på som det är att träna.
25:e februari it is! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.