handdator

Visa fullständig version : Orgasm i musklerna?

Aight
2012-01-30, 16:46
hiho

Jag har på sistone märkt att antingen är jag någon sorts maskinofil eller så händer det något i kroppen jag inte riktigt kan sätta fingret på? Varenda gång jag kört vader i sittande vadpress se senaste veckorna har jag kört 30 reppare med en liten rep "högst upp i rörelsen" så att säga, ca 8 set åt gången med mycket vikt. Jag har nu börjat uppleva en känsla som börjar under de sista 4-5 reppen som sprider sig från vaderna upp till genitalierna, det är inte vanlig pump jag snackar om, det har jag upplevt många gånger. Detta är så mycket starkare och jag får helt ärligt sexuell njutning av det i stil med en orgasm, VARENDA set. Jag tror till och med det kom lite försats under det näst sista setet men jag kände inte för att dra ner brallorna och kolla in flödet så att säga mitt under rusningstid på gymmet. Jag är rätt säker att jag inte pissade på mig också :D.

Så jag undrar nu, man har ju hört historier om folk som kommit under t.ex. tunga böj och benpressar men andra muskler, vaderna..? Någon som varit med om något liknande? Nästa gång ska jag köra dropset till fail och se vad som händer *cupid*

TheGhr
2012-01-30, 16:49
Lite väl mycket detaljer där, men om det funkar är det ju bara att köra! ;)

Davvesk
2012-01-30, 16:50
you lucky bastard.. Intressant. Har då aldrig hört att man kan få orgasm så och har aldrig uppnått sån njutning av träning.. Blir spännande och se vad andra har å säga:)

cirkelrak
2012-01-30, 16:54
Tror det kommer bli kö till de sittande vadpressarna framöver :D

Ado2000
2012-01-30, 17:30
Nu förstår jag hur arnold kände sig :laugh::laugh:

8ZEug4IRDjU

Mackan58
2012-01-30, 17:32
Nu förstår jag hur arnold kände sig :laugh::laugh:

8ZEug4IRDjU

=)

kampsporttjej
2012-01-30, 20:27
alltså förlåt men shit vad nice :)

rent teoretiskt (och praktiskt) så är det ingen omöjlighet. kroppen är ju en fantastisk pryl.

blir lite avundsjuk faktiskt!

simper02
2012-01-30, 20:28
HEHEH jo känner samma sak fast när gör tåhäv/stående vadpress. för några år sedan var jag beroend utav tåhäv. någon form av utlösning har dock aldrig kommit.

Robbmeister
2012-01-30, 20:32
Hahah lär ju sluta med att ts har gigantiska vaderna medans han helt försummat handledsträningen :laugh:

BelowAverage
2012-01-30, 20:37
Haha, that's it smäller av högreps för vader nästa pass! :D

Wormzie
2012-01-30, 20:41
nån fysiologisk mekanism för man ska orka lägga tid på vadjävlarna som vägrar växa :)

muddler
2012-01-30, 20:46
Haha det sjuka är att jag känner igen det där, det som är ännu sjukare är att jag även tillämpad det under älskog :D Alltså att man typ kontraherar vaderna under gång. Förhöjer upplevelsen helt klart :thumbup:

Chaliza
2012-01-30, 21:00
Haha faktiskt hänt mig med, pirrar lite skönt i penis när man kör högreppare, dock var det ett tag sen jag kände så nu! Oftast under benpass jag känner det.

Tediiieee
2012-01-30, 21:02
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/175/889/oh%20god.png

yoshi96
2012-01-30, 21:10
I'm in that weird part of Kolozzeum again...

SvingarN
2012-01-30, 21:33
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/175/889/oh%20god.png

Win :D

Linjedomarn
2012-01-30, 22:00
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ532zg9CI-HGgpZnIokLkJmH6GGGpZ_14ROex4EoLLNJhBOif4W9_XFcsNzA

Timme
2012-01-30, 22:05
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ532zg9CI-HGgpZnIokLkJmH6GGGpZ_14ROex4EoLLNJhBOif4W9_XFcsNzA

ahahahaha :laugh:

benacii
2012-01-30, 22:09
torka upp efter dej

Matsa
2012-01-30, 22:16
Jag antar att det är för mycket begärt att du ska lägga en tidning under dig när du nyttjar den sittande vadpressen? Jag är inte speciellt känslig, nedsvettade maskiner osv kan jag faktiskt ta så länge det inte rör sig om abnorma mängder eller stinker ovanligt mycket. Precum känns dock som en helt annan division...

Rakanichy
2012-01-30, 22:25
Hahah lär ju sluta med att ts har gigantiska vaderna medans han helt försummat handledsträningen :laugh:

Brilliant! *cupid*

Grapeman
2012-01-30, 22:27
Jag antar att det är för mycket begärt att du ska lägga en tidning under dig när du nyttjar den sittande vadpressen? Jag är inte speciellt känslig, nedsvettade maskiner osv kan jag faktiskt ta så länge det inte rör sig om abnorma mängder eller stinker ovanligt mycket. Precum känns dock som en helt annan division...

Meh, vafan, lite ska man väl tåla. Du tränar säkert på SATS, bara för att du inte vill träna på sats...

Matsa
2012-01-30, 22:40
Meh, vafan, lite ska man väl tåla. Du tränar säkert på SATS, bara för att du inte vill träna på sats...

Detta kan säkert utvecklas till en ny slogan för SATS, lite finslipning bara. :)

Aight
2012-01-30, 23:22
Torrorgasmer är inte speciellt svårt att få med lite träning av pc-muskeln ;) kanske den träningen som gjort detta möjligt från början vem vet ^^, skulle vara kul om detta spred sig så att alla som kör hörep på vader i framtiden utmålas som perversa :D

ARMSTARK
2012-01-31, 10:09
Med det problemet skulle man ha vader som 2-liters pet-flaskor! :D

Silveta
2012-01-31, 10:18
har inte upplevt vad TS skriver angående vadpressar men som någon sa så brukar njutningen vid orgasm ökas om man spänner vadmusklerna, frågan är varför..

Ska helt klart prova på lite högreppare på torsdag dock :D

Stoltz
2012-01-31, 10:19
Detta kan säkert utvecklas till en ny slogan för SATS, lite finslipning bara. :)

"Vi tar sats ända ifrån vaderna"?

Aight - Det är inte så att du sitter och guppar upp och ner med låren och på så sätt... ehm, smeker dig själv lite och i och med att det är högrep så blir det lite effekt på det? Sen att det troligtvis är varannan tränandes dröm att ligga på gymmet bidrar ju bara till det.

Med det problemet skulle man ha vader som 2-liters pet-flaskor! :D

Haha, jag glömmer alltid att ni dödliga inte har det av automatik! :laugh:

Jappse
2012-01-31, 10:20
Känner samma känsla när jag kör Seated Leg curl. På dom sista 5 erpsen och om jag håller emot vid slutet.http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/LVSeatedLegCurl.html

Det är så extremt skönt. En av mina favoritövningar.

Tompann
2012-01-31, 10:41
Känner samma känsla när jag kör Seated Leg curl. På dom sista 5 erpsen och om jag håller emot vid slutet.http://www.exrx.net/WeightExercises/Hamstrings/LVSeatedLegCurl.html

Det är så extremt skönt. En av mina favoritövningar.

Det kan jag förstå... Lyckost..

rolf
2012-01-31, 15:23
Själv känner jag jämt att jag blir akut skitnödig av stående vadpressar, framförallt strypta sådana. Hade hellre tagit orgasmkänslan då. :D

Grapeman
2012-01-31, 17:58

Haha, indeed. ;)

SATS-garanti?

Machop
2012-01-31, 18:34
HAHAHAHAHAHA jag vet exakt vad du menar! det brukar hända mig också, men oftast när jag kör triceps.

Jag kommer till och med första gången jag fick denna känslan, det var typ när jag gick på dagis och skulle klättra upp för en ställning (chins-liknande rörelse fast skulle hela vägen upp ovanpå skiten).

Värst är det i slutet av passen när man gå in i stretchingrummet och ska trycka slut det sista i sina triceps genom armhävningar i superset, och så är där nån sexy ass bitch som gör nån sexig stretchingövning.

Var för inte så länge sedan ruskigt nära på att få en boner när jag körde armhävningar i slutet av passen bredvid en brud med enormt saftig röv.

Som ni nog kan gissa är ju tricepspassen de roligaste.

Medved
2012-01-31, 19:59
Jag trodde att jag var ensam om detta, känner av detta minst två gånger per månad när jag kör vader. En annan märklig grej som händer ibland är när jag kör hög reps på biceps curl att jag plötsligt känner en kall känsla röra sig från början av ryggraden upp till axlarna.:confused:

Aight
2012-02-05, 17:34
Jag trodde att jag var ensam om detta, känner av detta minst två gånger per månad när jag kör vader. En annan märklig grej som händer ibland är när jag kör hög reps på biceps curl att jag plötsligt känner en kall känsla röra sig från början av ryggraden upp till axlarna.:confused:
Haha najs, gissar att du är hane? Synd annars hade vi kunnat avla fram nästa generation supermänniskor taggade till tusen att träna vader och beseps :hbang:

stromming
2012-02-05, 22:36
http://static3.fjcdn.com/comments/NP+_d44d92a52eb8c72c94cba6d431172574.jpg

krappen
2012-02-05, 22:56
Jag har (nästan) samma effekt av att träna baksida lår, oftast också när det är liggandes på mage i lårmaskin. God damn vad gött det kan kännas.

elopi
2012-05-16, 19:14
Så jag undrar nu, man har ju hört historier om folk som kommit under t.ex. tunga böj och benpressar men andra muskler, vaderna..? Någon som varit med om något liknande? Nästa gång ska jag köra dropset till fail och se vad som händer *cupid*

JA, JA JA JA. Jag är så glad att jag hittade på det här. Jag körde vadpress idag (fast stående) och efter VARJE set kändes det som att jag kom (tös).

Sorry för bump men seriöst, galen känsla?!? Hur går det för dig? Händer det fortfarande?

MackeJuve
2012-05-16, 23:43
Vad i helvete?

elopi
2012-05-17, 07:59
Vad i helvete?

Haha, nu är ju TS en karl men efter att ha sökt runt lite:

An estimated 45 percent of the women who responded to the researchers' online request for women who had either exercise-induced orgasm (EIO) or exercise-induced sexual pleasure (EISP) said their first experience was during abdominal exercises, followed by weight lifting (26.5 percent), yoga (20 percent), bicycling (15.8 percent), running (13.2 percent) and walking/hiking (9.6 percent).
Källa: http://abcnews.go.com/Health/study-reveals-coregasm-orgasm-exercise-real-women/story?id=15955635#.T7SfjVLDqKQ - 20 Mars 2012

Det är alltså inte ett helt okänt fenomen, hahaa. Lite genant kanske. En aning. Fast ganska najs ändå :cool:

Pungis
2012-05-17, 08:33
Jag vet precis hur du menar!

När jag var barn och klättrade i rep, DÅ fick jag den känslan. Jag minns att det kändes underligt men jävligt skönt!
Grattis, önskar jag fick den känslan på gymmet...

Lovar att jag ska testa köra högreps på vader nästa gympass :D

Yip_man
2012-05-17, 10:08
Bara man inte får det när man kör donky calveraises, kan bli jobbigt att förklara sig för sin medtränande...

Röda Björnen
2012-05-17, 10:57
hiho

Jag har på sistone märkt att antingen är jag någon sorts maskinofil eller så händer det något i kroppen jag inte riktigt kan sätta fingret på? Varenda gång jag kört vader i sittande vadpress se senaste veckorna har jag kört 30 reppare med en liten rep "högst upp i rörelsen" så att säga, ca 8 set åt gången med mycket vikt. Jag har nu börjat uppleva en känsla som börjar under de sista 4-5 reppen som sprider sig från vaderna upp till genitalierna, det är inte vanlig pump jag snackar om, det har jag upplevt många gånger. Detta är så mycket starkare och jag får helt ärligt sexuell njutning av det i stil med en orgasm, VARENDA set. Jag tror till och med det kom lite försats under det näst sista setet men jag kände inte för att dra ner brallorna och kolla in flödet så att säga mitt under rusningstid på gymmet. Jag är rätt säker att jag inte pissade på mig också :D.

Weird part of kolo comes again :D

Du kan ju fråga din blivande tjej om det är okej om ni gör det i vadpressen.

= dubblewinning!

MVH

Scoffan
2012-05-17, 11:09
Får bli att spraya disinfekterande nästa vadpass.. *spy**spy*

gustavb
2012-05-17, 11:41
Förstår nog vad du menar,

Du menar typ samma känsla man får som när man klättrade i repen på gymnastiken, när man hittade orgasmläget var det bara att hänga och spana runt på tjejerna, trevliga minnen..

Arne Persson
2012-05-17, 12:38
Det verkar som vissa här har en extra välutvecklad pudendusnerv (N. pudendus som utbrett sig rejält i kroppen.:D

gustavb
2012-05-17, 14:59
Det verkar som vissa här har en extra välutvecklad pudendusnerv (N. pudendus som utbrett sig rejält i kroppen.:D

Är det även denna som utlöser det sköna pirret i magen när musklerna drar ihop sig vid berg-och dalbaneåkning?

Arne Persson
2012-05-17, 21:24
Är det även denna som utlöser det sköna pirret i magen när musklerna drar ihop sig vid berg-och dalbaneåkning?

Nja, pudendusnerven "jobbar" främst lite längre ner...;):)

Rikard Jansson
2012-05-17, 21:24
TIME FOR CALF TRAINING

brb

samsam
2012-05-17, 22:30
Ny fråga till King grub:
Vilken övning ger bäst stimulans av exercise-induced orgasm (EIO) eller exercise-induced sexual pleasure (EISP)?
Referera gärna till studier!