handdator

Visa fullständig version : Hjälp med knäböj tack!

collieweed
2012-01-16, 18:42
Hej Jag fastnar på tillbaka vägen upp hyfsat långt upp och det är det som är min svaghet när jag böjer, även om jag ofta kan sega upp. Vad kan jag göra för att träna upp det momentet?

Tips någon tack......

Crocker
2012-01-16, 18:50
Kedjor/gummiband, men för tusan. Tror du du får hjälp med ett så slarvigt inlägg?

collieweed
2012-01-16, 19:07
Ok upptäckte särskrivningen, vilket är slarvigt. Men vad är det annars som är så slarvigt?

Anyway Tack för tipset :)

Crocker
2012-01-16, 19:09
Lite fumligt mest, inte så detaljerat. :)
Kika på powerzite efter gummiband, kedjor har jag ingen aning om vart det finns. :)

collieweed
2012-01-16, 19:13
"Fumligt"? Vad skulle det mer behövas för detaljer för ett annat svar?

collieweed
2012-01-16, 19:14
Har både kedjor o gummiband på gymmet!

Crocker
2012-01-16, 19:25
"Fumligt"? Vad skulle det mer behövas för detaljer för ett annat svar?
Hej Jag fastnar på tillbaka vägen upp hyfsat långt upp och det är det som är min svaghet när jag böjer, även om jag ofta kan sega upp. Vad kan jag göra för att träna upp det momentet?

Tips någon tack......

__________________________________________________ _________________

Hej, när jag kör tungt i knäböj fastnar jag hyfsat långt upp, ovanför 45 grader kanske? Det är detta som är min svaghet, trots att jag ofta kan sega upp.

Jag har testat X och Y, och Y har hjälpt lite men inte X. Tips och idéer? :)

Småsaker, är nog mer jag som är kvällsgrinig. ;)

collieweed
2012-01-16, 20:16
"jag har testat X och Y, och Y har hjälpt lite men inte X".

Nja jag har mest böjt på i god tro om att det en vacker dag ska lösa sig. Angående var jag fastnar så är det nog runt 45 kanske strax efter.....

Crocker
2012-01-16, 20:33
Låter som kedjor blir perfekt komplement, gummiband är nog inte lika effektivt i detta fall.

the_PL_man
2012-01-16, 22:33
Eller så kan det ha att göra med din böjteknik? Utan att ha sett dig lyfta är det omöjligt att svara på en sådan fråga på ett vettigt vis.

Mvh
the_PL_man